Lekker woord he?quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grafkop, grafkut, grafhond, grafrestaurant, grafwijf, grafglas, grafvakantie.
Ik vat hem
Hoezo is dat zo vreemd?quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik viel gisteren trouwens bijna van mijn stoel toen een collega zei dat ze een zeer christelijke opvoeding heeft gehad.
Het lijkt mij vooral veel dichtgeslagen voordeuren in je gezicht..quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk dat beroep, voor een weekje of zo, even de thermometer in de arie van de huidige maatschappij steken.
Grafcaviaquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Leuk dat als je ergens het woord 'graf' voor zet, dat het meteen een soort scheldwoord wordt.
quote:
Mensen hebben geen fatsoen meer.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt mij vooral veel dichtgeslagen voordeuren in je gezicht..
Incl. zwarte kousen, rokje en knotje.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is de grootste turn on voor Buda
ik heb broodjesquote:
Maar stiekem wel pretballen in tijdens het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incl. zwarte kousen, rokje en knotje.
Vooral onder de 16 en daarna is het janken want dan moeten ze trouwenquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar stiekem wel pretballen in tijdens het dagelijks leven.
Nou ja, aan haar merk je het niet. Maar toen ze het zei, en ook vertelde dat het soms in haar taalgebruik en waarden nog wel naar voren komt, viel dat wel op z’n plekquote:
Begrafenisondernemer die we hebben hier ook nu, Eugčne, lijzige stem, tegen de 60, praat als een brave hamster, slaat te pas en te onpas een kruisje, spuuglok, strak in het pak, hij ruikt zelfs naar kerk, hoorde ik later dat zijn huidige vriendin 19 is, typisch.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral onder de 16 en daarna is het janken want dan moeten ze trouwen
quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begrafenisondernemer die we hebben hier ook nu, Eugčne, lijzige stem, tegen de 60, praat als een brave hamster, slaat te pas en te onpas een kruisje, spuuglok, strak in het pak, hij ruikt zelfs naar kerk, hoorde ik later dat zijn huidige vriendin 19 is, typisch.
Bijzondere seksuele ontwikkeling maken dat soort mensen ook door.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar stiekem wel pretballen in tijdens het dagelijks leven.
Zij is de ietwat mentaal gemankeerde dochter van een plaatselijke bouwvakker met veel centjes dus misschien heeft hij binnenkort zelf een begrafenisondernemer nodig.quote:
Iedereen blij toch. Win-win situatie.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij is de ietwat mentaal gemankeerde dochter van een plaatselijke bouwvakker met veel centjes dus misschien heeft hij binnenkort zelf een begrafenisondernemer nodig.
Ja dat is het hem vaak, zichzelf krampachtig allerlei regeltjes en restricties opleggen en laten leggen en dan ineens slaan ze los en vinden ze zichzelf midden in de nacht naakt aan een lantaarnpaal vastgebonden terug met groenten in gaten waar je het niet wil hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijzondere seksuele ontwikkeling maken dat soort mensen ook door.
Lieve vrouw waar Buda gezien mee kan worden. Als de gordijnen dichtgaan in Buda-mansion dan gaan ze helemaal los.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is het hem vaak, zichzelf krampachtig allerlei regeltjes en restricties opleggen en laten leggen en dan ineens slaan ze los en vinden ze zichzelf midden in de nacht naakt aan een lantaarnpaal vastgebonden terug met groenten in gaten waar je het niet wil hebben.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik had gisteren schoenen gekocht, de verkoper zei, ik doe er wat onderhoudsspul bij en lunch is op mijn conto voor u vandaag, was hij het onderhoudsspul vergeten, ik net bellen, 1000 maal excuses en nu is er een taxi onderweg met het spul.
True storyquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik had gisteren schoenen gekocht, de verkoper zei, ik doe er wat onderhoudsspul bij en lunch is op mijn conto voor u vandaag, was hij het onderhoudsspul vergeten, ik net bellen, 1000 maal excuses en nu is er een taxi onderweg met het spul.
Mooie kist van Saphir?quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:50 schreef UitStraling het volgende:
Yep denk het welquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga je er nog een beetje van genieten vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |