abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205451265
Ik had het niet verwacht, maar ik vond het ook een geslaagde avond met Humberto. Hij wist ook goed Janine te pareren en het naar zijn hand te zetten. Plaats de man in een niet-rtl-omgeving en hij komt al beter tot zijn recht.
pi_205451380
Prachtmens die moeder van Humberto Tan.

Verder:
Humberto Tan wou nog eens een jaguar fotograferen.

Ik dacht steeds aan de auto, de jaguar.
Vanwege Humberto's reclame voor Rabobank, en het gokken.

Als ik Janine was geweest had ik een vraag gereserveerd over waarom ie reclame maakt voor gokken.

Toch die film afgekeken. Amerikanen hebben wat met rechtszaakfilms. En dat kunnen ze goed. Dan blijf je toch kijken.
Typisch in de film is dat nu een blanke/witte de gediscrimineerde minderheid vertegenwoordigd, en een zwarte de machtige meerderheid vertegenwoordigd met de vooroordelen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_205451531
Het viel me eerlijk gezegd niet eens tegen. :D Wel vind ik dat Tan vaak een beetje de intellectueel acteert.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 09:25:50 #104
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205451808
Heb het volgehouden tot de wolven in yellowstone. Ik heb steeds vaker dat ik heel veel dingen zie die ik al gezien heb of wel weet, dat is op zich wel jammer. Ik denk ook dat het met de leeftijd komt in de jaren 90 werd ik vaak ontzettend verrast door wat de gasten uitkozen, nu zelden meer.

Niet vervelend maar ook niet echt boeiende tv. Ik vond Janine wel erg vaak precies herhalen wat Tan zei zonder echte toevoeging. Tan verteld over zijn jeugd en wat hij ervaarde, Janine vervolgens dus je ervaarde [precies wat tan al eerder zei] en dat was wat je ervaarde?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_205451828
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 08:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het viel me eerlijk gezegd niet eens tegen. :D Wel vind ik dat Tan vaak een beetje de intellectueel acteert.
Viel niet tegen....

De intellectueel speelt...

Hoe dan?
Hoe speel je een intellectueel? Als je een interesse in iets hebt, onderzoek je dat metier.
Veel mensen weten meer van voetbal dan ik. Ben je intellectueel als je veel van voetbal weet?
Hetzelfde geldt voor het existentialisme, en welke filosoof daar het meest treffend over weet te filosoferen.
Of de beste visstek in Roelofarendsveen.

Waaruit blijkt dat Humberto de "intellectueel speelt"?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 09:30:38 #106
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205451848
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Viel niet tegen....

De intellectueel speelt...

Hoe dan?
Hoe speel je een intellectueel? Als je een interesse in iets hebt, onderzoek je dat metier.
Veel mensen weten meer van voetbal dan ik. Ben je intellectueel als je veel van voetbal weet?
Hetzelfde geldt voor het existentialisme, en welke filosoof daar het meest treffend over weet te filosoferen.
Of de beste visstek in Roelofarendsveen.

Waaruit blijkt dat Humberto de "intellectueel speelt"?
Ik denk het niet direct dat hij de intellectueel speelt. Maar ik denk wel dat hij dit interview heeft benaderd als een programma wat hij zelf zou maken, dus volledig ingelezen in elk onderwerp, een duidelijke lijn klaar hebben, je zag het ook aan hoe hij geen cue's nodig had om het volgende fragment te weten, gewoon een goede televisiemaker aan het woord.


Ik heb vooral van Janine geleerd dat zij zich niet verantwoordelijk acht voor het eventueel mislukken van een programma dat zij presenteert. :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_205451892
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Viel niet tegen....

De intellectueel speelt...

Hoe dan?
Hoe speel je een intellectueel? Als je een interesse in iets hebt, onderzoek je dat metier.
Veel mensen weten meer van voetbal dan ik. Ben je intellectueel als je veel van voetbal weet?
Hetzelfde geldt voor het existentialisme, en welke filosoof daar het meest treffend over weet te filosoferen.
Of de beste visstek in Roelofarendsveen.

Waaruit blijkt dat Humberto de "intellectueel speelt"?
Dat is ook een stukje interessantdoenerij van betreffende kijker.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_205451969
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat is ook een stukje interessantdoenerij van betreffende kijker.
Hier snap ik niks van...
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_205452410
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 08:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het viel me eerlijk gezegd niet eens tegen. :D Wel vind ik dat Tan vaak een beetje de intellectueel acteert.
Over Janine Abbring zei je ook al dat ze intelligentie acteert. Kennelijk is dat vooral wat jou fascineert. Of mensen zich intellectueler / intelligenter proberen voor te doen dan ze zijn. Wat 'acteer' jij zelf?

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Abbring is zeer matig inderdaad. Acteert intelligentie, maar is niet zo heel intelligent. Dat zijn vaak de vervelendste mensen om naar te kijken.


[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2022 10:46:57 ]
  maandag 25 juli 2022 @ 10:51:37 #110
488952 WSobchak
Shut the fuck up, Donny.
pi_205452463
quote:
88s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Niet vervelend maar ook niet echt boeiende tv. Ik vond Janine wel erg vaak precies herhalen wat Tan zei zonder echte toevoeging. Tan verteld over zijn jeugd en wat hij ervaarde, Janine vervolgens dus je ervaarde [precies wat tan al eerder zei] en dat was wat je ervaarde?
Dit inderdaad. Redelijk saai uiteindelijk. Dat herhalen van Janine werd wel storend. Ze ging ook nog even uitleggen dat je aids kan krijgen door seks en bloed....

Kortom, Tan heeft een winnersmentaliteit en ligt dagen in de bosjes om een jaguar te fotograferen.
Dat de Geest, die vuur en liefde is, eens ons allen moge troosten en leiden.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 juli 2022 @ 10:59:31 #111
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205452538
Tan moet volgend jaar gewoon de presentator worden. :+
Ik vond verder het een prima uitzending. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 11:15:58 #112
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205452709
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:51 schreef WSobchak het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Redelijk saai uiteindelijk. Dat herhalen van Janine werd wel storend. Ze ging ook nog even uitleggen dat je aids kan krijgen door seks en bloed....

Kortom, Tan heeft een winnersmentaliteit en ligt dagen in de bosjes om een jaguar te fotograferen.
Ja Janine doet wel extreem vaak bij iets wat iemand zegt even een wiki uitlegje erbij en dan noemt ze het zelf een "high-brow" programma. In een high-brow programma hoef je niet alles wat de gast zegt te voorzien van een labeltje. Ik weet het voorbeeld niet meer maar bijvoorbeeld als iemand bijvoorbeeld terloops "george floyd" zegt dan zou Janine zeggen "de persoon die vermoord is door police brutality in de vs, wat resulteerde in blm protesten" terwijl dat voor een high brow programma natuurlijk volledig overbodig is.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_205452917
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Hier snap ik niks van...
Zie de post onder de jouwe. Gewoon een act.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_205452933
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Zie de post onder de jouwe. Gewoon een act.
Nog geen antwoord.
Mijn vraag
Wat is er mis? Wat moet er gebeuren? Wie moet wat doen?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_205452942
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
Nog geen antwoord.
Mijn vraag
Wat is er mis? Wat moet er gebeuren? Wie moet wat doen?
Niemand iets? Waar heb je het in hemelsnaam over :')?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 25 juli 2022 @ 11:48:32 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205452983
NPO 2 was gisterenavond met Zomergasten de derde zender van Nederland. Er keken 526 duizend mensen (16 procent marktaandeel) naar. NPO 1 scoorde het best dankzij De Avondetappe (1,1 miljoen en 31 procent), Klassiekers met Kleinsma (634 duizend en 18 procent) en Floortje Naar Het Einde Van De Wereld (563 duizend en 18 procent).

Een paar recensies:

Trouw: https://www.trouw.nl/cult(...)amenleving~b324595c/

Het Parool: https://www.parool.nl/kun(...)nden-hield~b9d72993/

Metro: https://www.metronieuws.n(...)asten-kijkers-broer/

NRC: https://www.nrc.nl/nieuws(...)e-kant-zien-a4137296

Sargasso: https://sargasso.nl/recensie-zomergasten-met-humberto-tan/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_205453776
Ik vond Tan altijd een beetje flets, ideale schoonzoon, en het is enerzijds wel leuk dat hij wat meer profiel neemt. Anderzijds stoort me dat alles in het negatieve draaien.

Hij zit zelf nota bene in de commissie Mijnals, hij weet heel goed dat die bij zijn debuut voor Oranje in 1956 op de schouders ging, maar dan toch doen alsof Gullit en Rijkaard pas de eerste donkere spelers waren. Goh, de Surinamers komen eventjes met een half miljoen tegelijk naar Nederland terwijl er een schrijnend woningtekort was, natuurlijk moet je dan een plekje zoeken en ze niet gaan vertellen dat ze allemaal in Amsterdam kunnen wonen. Dat soort wensdenkficties, dat we problemen als een fysiek woningtekort kunnen negeren als we maar aardig en antiracistisch zijn dat hadden we toen nog niet.

Blanke autochtone Nederlanders doen in inderdaad vaak de jeugdelftallen, ook voor jongens die later voor het Marokkaanse elftal gaan kiezen. Omdat de oudere generatie die veel minder 'divers' is de jongere onderwijst, en dat onderwijzen zit in de Nederlandse cutluur en helaas pikken de autochtonen dat nog niet zo erg op.

Ja zijn moeder deed het zo goed, in tegenstelling tot veel Surinaamse ouders. En dat is inderdaad een probleem, voor iedereen. Dáár komt die achterstand vandaan, hij is zelf het bewijs. De mond vol over nuance maar het ook in deze van de andere kant bekijken ho maar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_205454365
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond Tan altijd een beetje flets, ideale schoonzoon, en het is enerzijds wel leuk dat hij wat meer profiel neemt. Anderzijds stoort me dat alles in het negatieve draaien.

Hij zit zelf nota bene in de commissie Mijnals, hij weet heel goed dat die bij zijn debuut voor Oranje in 1956 op de schouders ging, maar dan toch doen alsof Gullit en Rijkaard pas de eerste donkere spelers waren. Goh, de Surinamers komen eventjes met een half miljoen tegelijk naar Nederland terwijl er een schrijnend woningtekort was, natuurlijk moet je dan een plekje zoeken en ze niet gaan vertellen dat ze allemaal in Amsterdam kunnen wonen. Dat soort wensdenkficties, dat we problemen als een fysiek woningtekort kunnen negeren als we maar aardig en antiracistisch zijn dat hadden we toen nog niet.

Blanke autochtone Nederlanders doen in inderdaad vaak de jeugdelftallen, ook voor jongens die later voor het Marokkaanse elftal gaan kiezen. Omdat de oudere generatie die veel minder 'divers' is de jongere onderwijst, en dat onderwijzen zit in de Nederlandse cutluur en helaas pikken de autochtonen dat nog niet zo erg op.

Ja zijn moeder deed het zo goed, in tegenstelling tot veel Surinaamse ouders. En dat is inderdaad een probleem, voor iedereen. Dáár komt die achterstand vandaan, hij is zelf het bewijs. De mond vol over nuance maar het ook in deze van de andere kant bekijken ho maar.
Helemaal mee eens.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205454402
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond Tan altijd een beetje flets, ideale schoonzoon, en het is enerzijds wel leuk dat hij wat meer profiel neemt. Anderzijds stoort me dat alles in het negatieve draaien.

Hij zit zelf nota bene in de commissie Mijnals, hij weet heel goed dat die bij zijn debuut voor Oranje in 1956 op de schouders ging, maar dan toch doen alsof Gullit en Rijkaard pas de eerste donkere spelers waren. Goh, de Surinamers komen eventjes met een half miljoen tegelijk naar Nederland terwijl er een schrijnend woningtekort was, natuurlijk moet je dan een plekje zoeken en ze niet gaan vertellen dat ze allemaal in Amsterdam kunnen wonen. Dat soort wensdenkficties, dat we problemen als een fysiek woningtekort kunnen negeren als we maar aardig en antiracistisch zijn dat hadden we toen nog niet.

Blanke autochtone Nederlanders doen in inderdaad vaak de jeugdelftallen, ook voor jongens die later voor het Marokkaanse elftal gaan kiezen. Omdat de oudere generatie die veel minder 'divers' is de jongere onderwijst, en dat onderwijzen zit in de Nederlandse cutluur en helaas pikken de autochtonen dat nog niet zo erg op.

Ja zijn moeder deed het zo goed, in tegenstelling tot veel Surinaamse ouders. En dat is inderdaad een probleem, voor iedereen. Dáár komt die achterstand vandaan, hij is zelf het bewijs. De mond vol over nuance maar het ook in deze van de andere kant bekijken ho maar.
Boze witte man gespot.

/edit

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 14:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.
Boze witte mannen gespot.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 14:50:05 #120
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_205454407
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 14:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.
Totale nonsens.
  maandag 25 juli 2022 @ 15:02:57 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205454486
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond Tan altijd een beetje flets, ideale schoonzoon, en het is enerzijds wel leuk dat hij wat meer profiel neemt. Anderzijds stoort me dat alles in het negatieve draaien.

Hij zit zelf nota bene in de commissie Mijnals, hij weet heel goed dat die bij zijn debuut voor Oranje in 1956 op de schouders ging, maar dan toch doen alsof Gullit en Rijkaard pas de eerste donkere spelers waren. Goh, de Surinamers komen eventjes met een half miljoen tegelijk naar Nederland terwijl er een schrijnend woningtekort was, natuurlijk moet je dan een plekje zoeken en ze niet gaan vertellen dat ze allemaal in Amsterdam kunnen wonen. Dat soort wensdenkficties, dat we problemen als een fysiek woningtekort kunnen negeren als we maar aardig en antiracistisch zijn dat hadden we toen nog niet.

Blanke autochtone Nederlanders doen in inderdaad vaak de jeugdelftallen, ook voor jongens die later voor het Marokkaanse elftal gaan kiezen. Omdat de oudere generatie die veel minder 'divers' is de jongere onderwijst, en dat onderwijzen zit in de Nederlandse cutluur en helaas pikken de autochtonen dat nog niet zo erg op.

Ja zijn moeder deed het zo goed, in tegenstelling tot veel Surinaamse ouders. En dat is inderdaad een probleem, voor iedereen. Dáár komt die achterstand vandaan, hij is zelf het bewijs. De mond vol over nuance maar het ook in deze van de andere kant bekijken ho maar.
Complete onzin van een witte hetero man. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 juli 2022 @ 20:11:05 #122
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_205456820
Och jee, is dit topic nu ook al rijp voor neofascistische leegloperij.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_205456860
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Boze witte man gespot.

/edit
[..]
Boze witte mannen gespot.
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:02 schreef golfer het volgende:

[..]
Complete onzin van een witte hetero man. :{w
Keurig blaffen op commando, jullie zijn al goed afgericht.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 25 juli 2022 @ 20:21:32 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205456875
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:17 schreef Weltschmerz het volgende:

Keurig blaffen op commando, jullie zijn al goed afgericht.
In ieder geval minder kortzichtig en racistisch dan jij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_205456892
Ik vond het fragment van zijn moeder erg leuk, ook dat hij het zelf nooit gezien had en er door verrast was. Snap dat dit ontroerend moet zijn geweest, hij komt nog van de tijd dat huisvideo's maken niet vanzelfsprekend was. Verder vond ik het wel leuk dat hij zich in tiktok verdiepte uit nieuwsgierigheid.
pi_205458035
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:21 schreef golfer het volgende:

[..]
In ieder geval minder kortzichtig en racistisch dan jij.
Ook nog even gaan schelden, standaard tegenwoordig. Jij blaat alleen maar anderen na, als je niet eens tot een eigen kijk in staat bent moet je anderen niet kortzichtig noemen. Als je geen gedachte kunt formuleren maar andermans platitudes herkauwt, kun je natuurlijk ook gewoon je bek dichthouden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 25 juli 2022 @ 22:40:01 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205458323
Ik scheld nergens. Ik noem je gewoon wat je bent:kortzichtig en een racist.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 26 juli 2022 @ 12:48:29 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205461445
Hij kan ook dit jaar weer:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 28 juli 2022 @ 16:00:32 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205481841
5 redenen volgens de VPRO om a.s. zondag naar Sandra Phlippen te kijken:
https://www.vpro.nl/progr(...)ippen-te-kijken.html



Haar keuzefilm is Dead Ringers (https://www.moviemeter.nl/film/2197)

[ Bericht 19% gewijzigd door golfer op 28-07-2022 16:06:27 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 28 juli 2022 @ 19:23:10 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_205483498
Briljante film om nog eens te kijken. _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 31 juli 2022 @ 20:10:41 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205516188
Zit er weer klaar voor.
Verwacht niet veel van deze gast.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_205516403
Hier heb ik veel zin in. Totale eigenpijper deze gast, maar wel voor de verandering eens leuk hierin een econoom te zien
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_205516508
Wat een Jomanda-jurk ;(
pi_205516514
Ze is retezenuwachtig
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 31 juli 2022 @ 20:39:49 #135
488952 WSobchak
Shut the fuck up, Donny.
pi_205516732
Is ze lid van het Koninklijk huis?
Dat de Geest, die vuur en liefde is, eens ons allen moge troosten en leiden.
pi_205516791
Zegt ze nou dat aandeelhouders hun winst willen inleveren zolang er maar minder CO2 wordt uitgestoten?
pi_205516835
Wim Wenders _O_
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 31 juli 2022 @ 20:54:51 #138
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_205516894
Haar accent doet mij steeds denken dat ze elk moment gaat zeggen: van binsbergen, lul.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zondag 31 juli 2022 @ 21:04:23 #139
279824 Mansjester
City>United
pi_205516983
Interessante gast,prima teksten
  zondag 31 juli 2022 @ 21:04:48 #140
488952 WSobchak
Shut the fuck up, Donny.
pi_205516984
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 20:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Haar accent doet mij steeds denken dat ze elk moment gaat zeggen: van binsbergen, lul.
Arbeiders, gadverdamme!
Dat de Geest, die vuur en liefde is, eens ons allen moge troosten en leiden.
pi_205516990
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:04 schreef Mansjester het volgende:
Interessante gast,prima teksten
Ik ben het niet overal mee eens, maar ze legt alles wel helder uit vanuit haar perspectief. Ze heeft me positief verrast.
  zondag 31 juli 2022 @ 21:13:43 #142
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_205517086
Schulden maken is ook een keuze.
pi_205517095
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Schulden maken is ook een keuze.
Vijf supermarkten aflopen voor de aanbiedingen ook. Foei.
pi_205517138
Heeft ze heel veel interessante inzichten voor jullie? Ik ben zelf journalist op een economieredactie dus vind het nog niet heel verrassend, maar kan het maar moeilijk inschatten
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_205517201
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft ze heel veel interessante inzichten voor jullie? Ik ben zelf journalist op een economieredactie dus vind het nog niet heel verrassend, maar kan het maar moeilijk inschatten
Ze komt op mij vooral over als iemand die niet begrijpt hoe het er in de lagere sociale klassen economisch aan toe gaat. Misschien ga ik wat kort door de bocht, maar ze leeft een beetje in een papieren/bureaucratische wereld.
  zondag 31 juli 2022 @ 21:23:47 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205517227
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft ze heel veel interessante inzichten voor jullie? Ik ben zelf journalist op een economieredactie dus vind het nog niet heel verrassend, maar kan het maar moeilijk inschatten
Ze is voor een hoofdeconoom bij een groot bedrijf progressief in haar gedachtengang en heeft betere toekomstideeën dan de VVD en dit kabinet over bepaalde zaken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 31 juli 2022 @ 21:33:01 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205517349
Maar van armoede begrijpt ze niet zoveel.
twitter
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_205517356
"Wij spraken ook geen dialect thuis"


Stating the obvious :D
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 31 juli 2022 @ 21:33:23 #149
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_205517358
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft ze heel veel interessante inzichten voor jullie? Ik ben zelf journalist op een economieredactie dus vind het nog niet heel verrassend, maar kan het maar moeilijk inschatten
Ik heb tot nu toe alleen goedkope GL/D66 platitudes gehoord.
pi_205517363
"Er waren op vrijdagmiddag toch wel 20 kinderen bij ons in de tuin aan het spelen"

Die zal wel niet al te klein zijn geweest

"We keken veel arthouse thuis"

Ik heb niet t idee dat ze de vooroordelen over haar heel erg wil ontkrachten.

[ Bericht 32% gewijzigd door Scorpion_17 op 31-07-2022 21:41:43 ]
Het beste adres voor al uw primeurs!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')