Verkrachting is ophef om niets?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:17 schreef Ronald het volgende:
Ophef om niks eigenlijk, maar goed Johan zal koste wat het kost wel moeten hangen als ik de ophef op Twitter zo lees.
Naja dit dusquote:Op woensdag 27 april 2022 15:22 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat hij dit gewoon vertelde om te vertellen dat iedereen wel eens dingen heeft gedaan waarhij later spijt van had. Ik net zo goed.
Dat is wat minder treffend als je dat met een voorbeeld doet waar je later geen spijt van had.
Ik denk niet dat dit provoceren om te provoceren was, maar je had inderdaad op je vingers kunnen natellen dat er wel ophef om zou komen.
Ik kijk zelden meer VI dus ik weet niet precies in welke context het is gezegd, hoe ik het had begrepen leek het erg te passen in het straatje van een mislukte provocatie die verkeerd uitpakt.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij bracht het vooral om Johnny de Mol te beschermen en kwam met een voorbeeld van dat het lang geleden is en dat dingen toen anders waren. Denk niet dat het z'n doel was om te provoceren eigenlijk.
Twee stomdronken kotsende wijven die 50 jaar geleden vrijwillige seks hadden, niet echt heel boeiend verderquote:Op woensdag 27 april 2022 15:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Verkrachting is ophef om niets?
Waar heb jij het nu over? Dat is compleet het verhaal niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:27 schreef Ronald het volgende:
[..]
Twee stomdronken kotsende wijven die 50 jaar geleden vrijwillige seks hadden, niet echt heel boeiend verder
Geen idee waar jij die vrijwillige seks leest. Of mag iedereen die jou dronken naar huis brengt je in de reet neuken?quote:Dan begint Johan met zijn verhaal. "Kijk, een heel smerig verhaal hoor maar dat soort dingen gebeuren: ik was met de keeper van Veendam met twee juffrouwen op stap en we werden liederlijk. We zijn op stap en dronken en we gaan mee naar die woning en die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder."
En toen? "Toen weet ik nog wel - en ik ben er niet trots op, maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent: we zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op zo'n bank en er stond zo'n grote kaars en die hebben we erin gestopt en toen zijn we weggegaan."
Bedanktquote:Op woensdag 27 april 2022 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk zelden meer VI dus ik weet niet precies in welke context het is gezegd, hoe ik het had begrepen leek het erg te passen in het straatje van een mislukte provocatie die verkeerd uitpakt.
Maar ik ken jou als een wijs man en een mensenmens dus ik volg je blind dus mijn analyse kan bij het grof vuil!
Men noemt mij niet voor niks de grote Duiderquote:Op woensdag 27 april 2022 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naja dit dus
Waarom moet jij altijd dingen net iets beter zeggen vlak voordat ik ze zeg
Ditquote:Op woensdag 27 april 2022 15:22 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat hij dit gewoon vertelde om te vertellen dat iedereen wel eens dingen heeft gedaan waarhij later spijt van had. Ik net zo goed.
Dat is wat minder treffend als je dat met een voorbeeld doet waar je later geen spijt van had.
Ik denk niet dat dit provoceren om te provoceren was, maar je had inderdaad op je vingers kunnen natellen dat er wel ophef om zou komen.
Ik dacht dat je een VI Hooligan wasquote:Op woensdag 27 april 2022 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk zelden meer VI dus ik weet niet precies in welke context het is gezegd, hoe ik het had begrepen leek het erg te passen in het straatje van een mislukte provocatie die verkeerd uitpakt.
Maar ik ken jou als een wijs man en een mensenmens dus ik volg je blind dus mijn analyse kan bij het grof vuil!
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Directeurtje schrijft wel een boze mail![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:ikweethetookniet
Inderdaad maar ik denk toch dat hij het stiekem ook wel een beetje doet om te provoceren.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:22 schreef timmmmm het volgende:
Lachen deed Wilfred niet echt gisterenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:45 schreef Dutch_view het volgende:
Als Johan er vanaaf zit is dat denk ik bijna garantie op wrijving tussen Wilfred en Johan.
Waar Wilfred gister nog lachte, moet hij vanaaf Johan wss serieus bevragen en aanpakken.
Waarop Johan weer zal zeggen dat hij Wilfred hypocriet vind omdat hij gister niet echt afkeurend was.
Sterker nog, hij heeft het goedgepraat.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:45 schreef Dutch_view het volgende:
Waarop Johan weer zal zeggen dat hij Wilfred hypocriet vind omdat hij gister niet echt afkeurend was.
Het rare is natuurlijk dat 90% van de mensen hier toen nog niet eens geboren was.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel vreemd hoe iedereen hier maar denkt dat je in de jaren '60 mensen kon verkrachten, maar dat het toen nog geen verkrachting heette maar een grapje.
Tot wanneer was verkrachting in het huwelijk normaal eigenlijk?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel vreemd hoe iedereen hier maar denkt dat je in de jaren '60 mensen kon verkrachten, maar dat het toen nog geen verkrachting heette maar een grapje.
whataboutismquote:Op woensdag 27 april 2022 15:51 schreef potjecreme het volgende:
Punt wat
[..]
Tot wanneer was verkrachting in het huwelijk normaal eigenlijk?
Voor de veertigste keer vandaag, ook in de jaren '60 bleef je gewoon van een bewusteloze vrouw af en anders was het (ook toen al) verkrachting.quote:
Toen werd er gezegd dat de vrouw het er zelf naar had gemaakt. Vrouwenrechten waren niet zoals nu.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor de veertigste keer vandaag, ook in de jaren '60 bleef je gewoon van een bewusteloze vrouw af en anders was het (ook toen al) verkrachting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |