Ohh ik dacht dat ze echt letterlijk had gezegd dat ze niks wilde.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nou weet ik niet. Ik vroeg noem gewoon iets wat je heel graag wil. Nou ja ik heb alles al, zei ze.
Naja om nou niks te doen.
Space Engineers? Astroneer? No Man's Sky?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, iets met space exploration
Euh ja?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat ze echt letterlijk had gezegd dat ze niks wilde.
Ohquote:Op donderdag 21 april 2022 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, iets met space exploration
No man's sky klinkt me erg bekend in de oren, maar volgens mij was dat z'n vorige gamequote:Op donderdag 21 april 2022 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Space Engineers? Astroneer? No Man's Sky?
Dat dat past!quote:Een Roemeen die op de Duitse snelweg A40 bij Venlo door de politie werd gepakt, bleek 78 katalysators in zijn auto te hebben. De verdachte werd eigenlijk gezocht voor een inbraak.
quote:Op donderdag 21 april 2022 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ze zei ik heb alles al. Dat betekent meer: heb geen idee dus verzin maar wat leuks.
Een nieuwe variant op de grap "hoeveel....passen er in een auto "quote:
Oh ok dus toch.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ze zei ik heb alles al. Dat betekent meer: heb geen idee dus verzin maar wat leuks.
Even je vriendin kietelen?quote:Op donderdag 21 april 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
I'M BOOOOOOOOOOOOOOOOORED!!!!!
HI BOOOOOOOOOOOOOOOOORED, I'M DUD0Rquote:Op donderdag 21 april 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
Niet gaan overdrijven he. Ik was nog even keihard aan de arbeidquote:Op donderdag 21 april 2022 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zouden mensen dan echt een leven hebben?
quote:Op donderdag 21 april 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |