SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:
Hier gaat iets mis, of niet, ligt er aan hoe je het bekijktquote:
Dat is bij Brixham toch? Denk dat we redelijk zuidelijk blijven dus komen wel in de buurt. Moet deze maand Airbnb betalen dus dan gaat het ook even hard.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende: [..]
Je komt niet in de buurt van Greenway, toch? Dat is echt een prachtig plekje. Ook erg leuk om even een kopje thee te drinken.
Er ging iets misquote:Op donderdag 21 april 2022 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hier gaat iets mis, of niet, ligt er aan hoe je het bekijkt
Hmmmm hmmmmmquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
zonder saus (die krijg je er wel bij)
Ik ben een enorme Agatha Christie-fan dus dan wil je Greenway niet missen.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is bij Brixham toch? Denk dat we redelijk zuidelijk blijven dus komen wel in de buurt. Moet deze maand Airbnb betalen dus dan gaat het ook even hard.
St. michaels mount staat wel op het lijstje.
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmmm hmmmmm
Wattenschijfje is dan ook om op te eten
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wattenschijfje is dan ook om op te eten
quote:
Nou ja, er zit wel genoeg spek opquote:
en dit dit keihard dwars door de Bible Belt draaienquote:I'm waiting for your call and I'm ready to take your six six six in my heart
I'm longing for your touch and I welcome your sweet six six six in my heart
Lekker hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 20:57 schreef mschol het volgende:
weekend
en wanneer nieuwe cavia/hamster die wattenstaafje heet?
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik zie mezelf al bij de dierenarts: ja dit is Wattenschijfje, die heeft last van blaasontsteking en Wattenstaafje heeft last van haar oren.
ik zou er de humor van inzienquote:Op donderdag 21 april 2022 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik zie mezelf al bij de dierenarts: ja dit is Wattenschijfje, die heeft last van blaasontsteking en Wattenstaafje heeft last van haar oren.
Neequote:Op donderdag 21 april 2022 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Is fok ook een beetje kapot bij jullie (op mobiel)? Op smileys klikken werkt niet. En moet ook 2x versturen voor m'n bericht gepost wordt.
quote:Op donderdag 21 april 2022 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Is fok ook een beetje kapot bij jullie (op mobiel)? Op smileys klikken werkt niet. En moet ook 2x versturen voor m'n bericht gepost wordt.
Neinquote:Op donderdag 21 april 2022 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Kroketquote:Op donderdag 21 april 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat was best leuk, dat potje kroket
Wat is Gergi aan het doen?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik verveel me. Was een lange dag maar ben nog niet moe
Onze dochter is volgende week jarig.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vroeg me af wat te kopen voor verjaardag van zoon van m'n broertje, krijg meteen een hele verlanglijst doorgestuurd
Ze wil een ponyquote:Op donderdag 21 april 2022 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze dochter is volgende week jarig.
Ze hoeft niks zegt ze.
Lego zeker?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vroeg me af wat te kopen voor verjaardag van zoon van m'n broertje, krijg meteen een hele verlanglijst doorgestuurd
O god ja. En de helft is abracadabra.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik laat altijd m'n zusje iets kopen.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar zou ik me aan houden, kijken hoe ze reageertquote:Op donderdag 21 april 2022 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze dochter is volgende week jarig.
Ze hoeft niks zegt ze.
Altijd dingen met batterijen kopenquote:Op donderdag 21 april 2022 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat altijd m'n zusje iets kopen.
Heb daar geen tijd en zin in, bovendien weet zij het beste wat ze leuk vinden.
Met extra veel geluid en lichtquote:Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Altijd dingen met batterijen kopen
Met een link erbij dat je door kunt klikken naar bol.com om het te kopenquote:Op donderdag 21 april 2022 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god ja. En de helft is abracadabra.
Yupsquote:Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met extra veel geluid en licht
Liefst die heel veel geluid maken.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Altijd dingen met batterijen kopen
Karaoke setquote:Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefst die heel veel geluid maken.
Wat voor game?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gamen, doet ie meestal als ik m'n bed in duik.
nou weet ik niet. Ik vroeg noem gewoon iets wat je heel graag wil. Nou ja ik heb alles al, zei ze.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zou ik me aan houden, kijken hoe ze reageert
gewoon etentjequote:Op donderdag 21 april 2022 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nou weet ik niet. Ik vroeg noem gewoon iets wat je heel graag wil. Nou ja ik heb alles al, zei ze.
Naja om nou niks te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |