Kroketquote:Op donderdag 21 april 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat was best leuk, dat potje kroket
Wat is Gergi aan het doen?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik verveel me. Was een lange dag maar ben nog niet moe
Onze dochter is volgende week jarig.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vroeg me af wat te kopen voor verjaardag van zoon van m'n broertje, krijg meteen een hele verlanglijst doorgestuurd
Ze wil een ponyquote:Op donderdag 21 april 2022 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze dochter is volgende week jarig.
Ze hoeft niks zegt ze.
Lego zeker?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vroeg me af wat te kopen voor verjaardag van zoon van m'n broertje, krijg meteen een hele verlanglijst doorgestuurd
O god ja. En de helft is abracadabra.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik laat altijd m'n zusje iets kopen.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar zou ik me aan houden, kijken hoe ze reageertquote:Op donderdag 21 april 2022 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze dochter is volgende week jarig.
Ze hoeft niks zegt ze.
Altijd dingen met batterijen kopenquote:Op donderdag 21 april 2022 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat altijd m'n zusje iets kopen.
Heb daar geen tijd en zin in, bovendien weet zij het beste wat ze leuk vinden.
Met extra veel geluid en lichtquote:Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Altijd dingen met batterijen kopen
Met een link erbij dat je door kunt klikken naar bol.com om het te kopenquote:Op donderdag 21 april 2022 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god ja. En de helft is abracadabra.
Yupsquote:Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met extra veel geluid en licht
Liefst die heel veel geluid maken.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Altijd dingen met batterijen kopen
Karaoke setquote:Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefst die heel veel geluid maken.
Wat voor game?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gamen, doet ie meestal als ik m'n bed in duik.
nou weet ik niet. Ik vroeg noem gewoon iets wat je heel graag wil. Nou ja ik heb alles al, zei ze.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zou ik me aan houden, kijken hoe ze reageert
gewoon etentjequote:Op donderdag 21 april 2022 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nou weet ik niet. Ik vroeg noem gewoon iets wat je heel graag wil. Nou ja ik heb alles al, zei ze.
Naja om nou niks te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |