SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:
Hier gaat iets mis, of niet, ligt er aan hoe je het bekijktquote:
Dat is bij Brixham toch? Denk dat we redelijk zuidelijk blijven dus komen wel in de buurt. Moet deze maand Airbnb betalen dus dan gaat het ook even hard.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende: [..]
Je komt niet in de buurt van Greenway, toch? Dat is echt een prachtig plekje. Ook erg leuk om even een kopje thee te drinken.
Er ging iets misquote:Op donderdag 21 april 2022 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hier gaat iets mis, of niet, ligt er aan hoe je het bekijkt
Hmmmm hmmmmmquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
zonder saus (die krijg je er wel bij)
Ik ben een enorme Agatha Christie-fan dus dan wil je Greenway niet missen.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is bij Brixham toch? Denk dat we redelijk zuidelijk blijven dus komen wel in de buurt. Moet deze maand Airbnb betalen dus dan gaat het ook even hard.
St. michaels mount staat wel op het lijstje.
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmmm hmmmmm
Wattenschijfje is dan ook om op te eten
quote:
quote:
Nou ja, er zit wel genoeg spek opquote:
en dit dit keihard dwars door de Bible Belt draaienquote:I'm waiting for your call and I'm ready to take your six six six in my heart
I'm longing for your touch and I welcome your sweet six six six in my heart
Lekker hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 20:57 schreef mschol het volgende:
weekend
en wanneer nieuwe cavia/hamster die wattenstaafje heet?
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik zie mezelf al bij de dierenarts: ja dit is Wattenschijfje, die heeft last van blaasontsteking en Wattenstaafje heeft last van haar oren.
ik zou er de humor van inzienquote:Op donderdag 21 april 2022 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik zie mezelf al bij de dierenarts: ja dit is Wattenschijfje, die heeft last van blaasontsteking en Wattenstaafje heeft last van haar oren.
Neequote:Op donderdag 21 april 2022 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Is fok ook een beetje kapot bij jullie (op mobiel)? Op smileys klikken werkt niet. En moet ook 2x versturen voor m'n bericht gepost wordt.
quote:Op donderdag 21 april 2022 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Is fok ook een beetje kapot bij jullie (op mobiel)? Op smileys klikken werkt niet. En moet ook 2x versturen voor m'n bericht gepost wordt.
Neinquote:Op donderdag 21 april 2022 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Kroketquote:Op donderdag 21 april 2022 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat was best leuk, dat potje kroket
Wat is Gergi aan het doen?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Ik verveel me. Was een lange dag maar ben nog niet moe
Onze dochter is volgende week jarig.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vroeg me af wat te kopen voor verjaardag van zoon van m'n broertje, krijg meteen een hele verlanglijst doorgestuurd
Ze wil een ponyquote:Op donderdag 21 april 2022 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze dochter is volgende week jarig.
Ze hoeft niks zegt ze.
Lego zeker?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vroeg me af wat te kopen voor verjaardag van zoon van m'n broertje, krijg meteen een hele verlanglijst doorgestuurd
O god ja. En de helft is abracadabra.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik laat altijd m'n zusje iets kopen.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar zou ik me aan houden, kijken hoe ze reageertquote:Op donderdag 21 april 2022 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze dochter is volgende week jarig.
Ze hoeft niks zegt ze.
Altijd dingen met batterijen kopenquote:Op donderdag 21 april 2022 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat altijd m'n zusje iets kopen.
Heb daar geen tijd en zin in, bovendien weet zij het beste wat ze leuk vinden.
Met extra veel geluid en lichtquote:Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Altijd dingen met batterijen kopen
Met een link erbij dat je door kunt klikken naar bol.com om het te kopenquote:Op donderdag 21 april 2022 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god ja. En de helft is abracadabra.
Yupsquote:Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met extra veel geluid en licht
Liefst die heel veel geluid maken.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Altijd dingen met batterijen kopen
Karaoke setquote:Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefst die heel veel geluid maken.
Wat voor game?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gamen, doet ie meestal als ik m'n bed in duik.
nou weet ik niet. Ik vroeg noem gewoon iets wat je heel graag wil. Nou ja ik heb alles al, zei ze.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zou ik me aan houden, kijken hoe ze reageert
gewoon etentjequote:Op donderdag 21 april 2022 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nou weet ik niet. Ik vroeg noem gewoon iets wat je heel graag wil. Nou ja ik heb alles al, zei ze.
Naja om nou niks te doen.
Ohh ik dacht dat ze echt letterlijk had gezegd dat ze niks wilde.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
nou weet ik niet. Ik vroeg noem gewoon iets wat je heel graag wil. Nou ja ik heb alles al, zei ze.
Naja om nou niks te doen.
Space Engineers? Astroneer? No Man's Sky?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, iets met space exploration
Euh ja?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat ze echt letterlijk had gezegd dat ze niks wilde.
Ohquote:Op donderdag 21 april 2022 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, iets met space exploration
No man's sky klinkt me erg bekend in de oren, maar volgens mij was dat z'n vorige gamequote:Op donderdag 21 april 2022 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Space Engineers? Astroneer? No Man's Sky?
Dat dat past!quote:Een Roemeen die op de Duitse snelweg A40 bij Venlo door de politie werd gepakt, bleek 78 katalysators in zijn auto te hebben. De verdachte werd eigenlijk gezocht voor een inbraak.
quote:Op donderdag 21 april 2022 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ze zei ik heb alles al. Dat betekent meer: heb geen idee dus verzin maar wat leuks.
Een nieuwe variant op de grap "hoeveel....passen er in een auto "quote:
Oh ok dus toch.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ze zei ik heb alles al. Dat betekent meer: heb geen idee dus verzin maar wat leuks.
Even je vriendin kietelen?quote:Op donderdag 21 april 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
I'M BOOOOOOOOOOOOOOOOORED!!!!!
HI BOOOOOOOOOOOOOOOOORED, I'M DUD0Rquote:Op donderdag 21 april 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
Niet gaan overdrijven he. Ik was nog even keihard aan de arbeidquote:Op donderdag 21 april 2022 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zouden mensen dan echt een leven hebben?
quote:Op donderdag 21 april 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
had je witte of normalequote:
Balliequote:Op donderdag 21 april 2022 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2022 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ha leuk. Een MSN grap.
Nu zeg ik "hoest?" en dan zeg jij "kuch"
Dit weekend heen en weer?quote:Op donderdag 21 april 2022 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik haal mijn boekje zelf wel even op dan.
Dat is te overzien.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Kan ik gelijk wat Milka meenemen wat ik pas ontdekt heb en die ze hier niet hebben.
Ja geen idee, met van die ronde blokjes in plaats van vierkant en dan met een witte vulling er tussen.quote:
Klinkt als Milka Oreoquote:Op donderdag 21 april 2022 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geen idee, met van die ronde blokjes in plaats van vierkant en dan met een witte vulling er tussen.
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 21 april 2022 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Deze is het:
[ afbeelding ]
Ben bezig met de serie Dark, dat kost nogal aandacht, dan kan ik hier niet zittenquote:Op donderdag 21 april 2022 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2022 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik haal mijn boekje zelf wel even op dan.
Goedkoop genoeg. Het was 60 retour en ik heb er priority bij geboekt omdat ik zelfs bij korte reisjes mijn koffer wel heel fijn vind.quote:
Je bent krantenbezorger?quote:
Present.quote:
Slaap jij uberhaupt ooit?quote:
Goedemorgen dame.quote:
Wat is daar grappiig aan?quote:
Ze is op vakantie.quote:
Whut?quote:
Verbrand? Dan maar even niet.quote:
Waarom weet jij dat?quote:
Ja hoor.quote:
Flink aftersun smeren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 03:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh hmm ja verbrand:P
ja wel flink krokant. Was iets te hebberig gisteren in de zon
Ok, jezus manquote:
Als je gloeit wel.quote:Op vrijdag 22 april 2022 03:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja constant? Heb gister avond opgesmeerd maar verstandig omdat blijven te doen dus?
echt stomquote:
ja een hebberige zonaanbidderquote:Op vrijdag 22 april 2022 03:29 schreef mschol het volgende:
[..]
niet verwacht van zo'n fervent zonaanbidder..
succes
Je krijgt de groetjes.quote:Op vrijdag 22 april 2022 03:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt stom![]()
heb vaak wel iets licht aangebrand maarzoals dit al heel lang niet gehad
hoe gaat het met je stinkdier?:P
oh nee dat snap ikquote:Op vrijdag 22 april 2022 03:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je krijgt de groetjes.![]()
Ik heb ooit een zonnesteek gehad op vakantie,dat was niet echt prettig.
Ja,ga nooit met je vriendin naar Llorett de mar.quote:Op vrijdag 22 april 2022 03:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat snap ikhad je nog iets aan je vakantie?
Ah:P ja staat ook niet op mijn lijst van bestemmingenquote:Op vrijdag 22 april 2022 03:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ga nooit met je vriendin naar Llorett de mar.
Zou ik ook doen, slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2022 03:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah:P ja staat ook niet op mijn lijst van bestemmingen![]()
ik ga nog even snurken
Daarna was het ook uit.quote:
Al slangen gezien?quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:13 schreef bitterbal het volgende:
er zitten hier vlakbij thaise koeien en die kunnen heel hard loeien
neequote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:18 schreef bitterbal het volgende:
er zitten hier ook lemurs. van die spookachtige diertjes maar die zijn ook meester in zich verstoppen.
Wel een skatsjesquote:Op vrijdag 22 april 2022 05:27 schreef bitterbal het volgende:
deze
[ afbeelding ]
zijn helaas ook een toeristische attractie net zoals die verdoofde tijgers
Hmmmm hmmmmm
SPOILER: Do you want fries with that?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:32 schreef Nine. het volgende:
[..]SPOILER: Do you want fries with that?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plaagt ze je?quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:33 schreef bitterbal het volgende:
normaal plaats je nog bitterballen @:Nine
nachtdiertje, tis hier ook nog nacht, ik ga nog een dutje proberen te doenquote:Op vrijdag 22 april 2022 05:27 schreef bitterbal het volgende:
deze
[ afbeelding ]
zijn helaas ook een toeristische attractie net zoals die verdoofde tijgers
quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:33 schreef bitterbal het volgende:
normaal plaats je nog bitterballen @:Nine
omnomnnomquote:Op vrijdag 22 april 2022 05:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, hij pakte de laatste...
oh erg?quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:40 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben gisteren aan 1 kant van m'n gezicht/nek verbrand, ziet er een beetje rasr uit
Jij weet dat.quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh erg?
jemoet ook blijven draaien om gelijkmatig te verbranden
quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:40 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben gisteren aan 1 kant van m'n gezicht/nek verbrand, ziet er een beetje rasr uit
SPOILER: Goedemorgen, zoiets dus? :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee. Was 3u gaan lunchen in de zon, had beter even van plek verwisseld tussendoor met m'n vriendin, die is waarschijnlijk precies aan de andere kant verbrandquote:Op vrijdag 22 april 2022 05:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh erg?
jemoet ook blijven draaien om gelijkmatig te verbranden
dat past dan welmooi bij elkaarquote:Op vrijdag 22 april 2022 05:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Was 3u gaan lunchen in de zon, had beter even van plek verwisseld tussendoor met m'n vriendin, die is waarschijnlijk precies aan de andere kant verbrand
Powenap.quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor paar uurtjes of gelijk een hele rit?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 22 april 2022 06:29 schreef bitterbal het volgende:
K ga voor een ontbijt burrito. Ben benieuwd
Nee een buritto. Rijst voor lunch denk k. Al zit hier ook een smakelijke israeli met snorrenvoedselquote:
Maar in de schaduw een boekje lezen en een beetje fokken vandaag. Heb je al gesnorkeld. Volgens mij moet het daar onder water ook wel mooi zijnquote:Op vrijdag 22 april 2022 06:36 schreef bitterbal het volgende:
K dacht ga beetje over het eiland rijden maar teveel zon. Had net zo'n vestje aan maar voelt gewoon zon doorheen komen
Ja al snorkel ik nooit maar zal wel genoeg leven jaquote:Op vrijdag 22 april 2022 06:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar in de schaduw een boekje lezen en een beetje fokken vandaag. Heb je al gesnorkeld. Volgens mij moet het daar onder water ook wel mooi zijn
Daar moet een ..... in.quote:
Nee!!quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:10 schreef mschol het volgende:
[..]
pas op hoor, ik laat je buiten in de zon zetten door @:EttovanBelgie
Rook je weer?quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:15 schreef bitterbal het volgende:
K voelde net een steek Op mijn been. Dacht een insect ofzo. Is het een brandwond
iets met 5 puntjesquote:
betaalmuurquote:Op vrijdag 22 april 2022 07:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Zorgelijk dit
https://www.telegraaf.nl/(...)-zorgen-zijn-serieus
ja was net buiten voor ontbijt maar echt felle zon vandaag dus zit nu thuis in de aircoquote:Op vrijdag 22 april 2022 07:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijf je vandaag lekker in de schaduw op je terrasje?
nu pas ontbijten? het is toch al middag daar?quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was net buiten voor ontbijt maar echt felle zon vandaag dus zit nu thuis in de aircovanmiddag nog wat lunch vangen
ja half 1.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu pas ontbijten? het is toch al middag daar?
maar we hebben nog koekjesquote:Op vrijdag 22 april 2022 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WE ARE RUNNING OUT OF SNACKS!!!
[ afbeelding ]
gatverdamme zegquote:Op vrijdag 22 april 2022 07:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thaise neusvliegersNu gaat ie eitjes leggen
ja? waren het niet ande soort vliegjes?quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:38 schreef Koen66 het volgende:
gisteren vlogen er hier buiten overal dikke wolken forse dikke muggen
ze vlogen als muggen, maar qua formaat was het mug XXLquote:Op vrijdag 22 april 2022 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja? waren het niet ande soort vliegjes?
Na de Uitstraling-bij nu ook een Uitstraling-vlieg.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:39 schreef bitterbal het volgende:
' ja dokter, ik ben aangevlogen door een Thaise Neusvlieger'
gelukkig kiest die dan voor de neusquote:Op vrijdag 22 april 2022 07:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na de Uitstraling-bij nu ook een Uitstraling-vlieg.
Ja, maar wel altijd op zoek naar gaatjesquote:Op vrijdag 22 april 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gelukkig kiest die dan voor de neus
viezerik is het ookquote:Op vrijdag 22 april 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar wel altijd op zoek naar gaatjes
Krokant balletjequote:
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:49 schreef Haags het volgende:
Vandaag helpen bij de koningsspelen @:dud0r
Ken het hele dansje, BAM!
Heb je wel de vlammenwerper er op losgelaten?quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze vlogen als muggen, maar qua formaat was het mug XXL
Wit poeder?quote:
Heb je dan ook zo mooi hoelahoela rokje aanquote:Op vrijdag 22 april 2022 07:49 schreef Haags het volgende:
Lekkahquote:
Wtf zijn koningsspelenquote:Op vrijdag 22 april 2022 07:49 schreef Haags het volgende:
Hoi vriendjequote:
Oeiquote:
Goed antwoord.quote:
Dansende Haags.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:49 schreef Haags het volgende:
Ik wil dit niet weten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze vlogen als muggen, maar qua formaat was het mug XXL
quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd, een filmpje van een dansende @:Haags zou wel leuk zijn vindt je niet
De mijne zijn nooit geland vandaag.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n concentratie en zin zijn het raam uit gevlogen
Amaramadingdongquote:
Ik ook net. Komt wel dichtbij zoquote:
Ga je voor de coupé Maroc?quote:
Doe je raam dan ook dichtquote:Op vrijdag 22 april 2022 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n concentratie en zin zijn het raam uit gevlogen
Morguh Amaquote:
quote:
zet de frituur aanquote:Op vrijdag 22 april 2022 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ontbijten maar heb geen zin in brood.
Ontbijten met chocoladequote:Op vrijdag 22 april 2022 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Kwark, cracker, saucijzenbroodjequote:Op vrijdag 22 april 2022 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Matig inkoopbeleid.quote:
quote:
Dan wordt het moeilijk, maak je een tosti?quote:
Net ontbeten joh.quote:
Dat zal ook wel lekker duur geworden zijnquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien vandaag naar de markt om een zak kippeling te halen
Mehquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
een hap vliegen en een lokaal salamandertje?
Ik ga vanmiddag langs het kraampje met chocoladefruit.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed punt, die vliegen moet je snuiven.quote:
Zit niet in een hotel he maar een huisjequote:Op vrijdag 22 april 2022 09:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zal toch wel een lekker buffetje hebben aldaar?
Zouden we met z'n drieën gedoucht hebbenquote:
Ik heb wel zin in brood maar de bakker was niet open. Die hoort al een uur open te zijnquote:Op vrijdag 22 april 2022 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Prima planquote:
Nog een goed planquote:
Van het weekend barbecue bij jou in de tuinquote:Op vrijdag 22 april 2022 08:57 schreef Ama het volgende:
Vanmiddag spullen in de tuin terugzetten want ze zijn godverdomme klaar.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag langs het kraampje met chocoladefruit.
nicequote:Op vrijdag 22 april 2022 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oh shitquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit niet in een hotel he maar een huisje
Lekker hoorquote:
Hoe is het daar, bevalt het een beetje?quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit niet in een hotel he maar een huisje
quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Dat had ik gisterquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat lijkt mij nu weer niet lekker kibbeling met een klodder slagroomquote:
Sad.quote:
Ja! Alleen nu balen dat k verbrand ben dus dit is een beetje een nutteloze dag zo.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het daar, bevalt het een beetje?
poeh je zou toch zeggen dat jij aardig wat kan hebben qua zonquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja! Alleen nu balen dat k verbrand ben dus dit is een beetje een nutteloze dag zo.
Ik kom er nu aanquote:
Welk spelletje?quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sad.
Voordeel aan m'n nieuw ontdekte spelletje, te druk bezig om te vreten.
Aangebrande snacks.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja! Alleen nu balen dat k verbrand ben dus dit is een beetje een nutteloze dag zo.
Borderlands 3. Niet nieuw, maar ik heb 'm nog niet gespeeld dus.quote:
K ging gisteren all inquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh je zou toch zeggen dat jij aardig wat kan hebben qua zon
Kan je er niet iets luchtigs over heen dragen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik was vorige week maandag al verbrand. Echt zo blank als mayo ikquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik was zondag al verkleurdMet factor 15 op m'n bakkes en een sjaaltje om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |