SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ik vind het eigenlijk exact hetzelfde, maar dan in een andere taal.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Stuk minder zeikerig dan de versie van Don Mercedes
Dat de koffie duurder is geworden zat er al even aan te komen. Het is vooral het gevolg van de klimaatveranderingen door de stijgende temperaturen, is er minder geschikte grond om koffie te verbouwen.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik schrik vooral van de prijzen van de groentes, die liggen bij de Aldi nu op het niveau van voorheen bij de Deka. En brood van de Deka is in de aanbieding niet meer ¤1,69 maar ¤1,79 of ¤1,99. Geen wereldschokkende bedragen maar het telt wel op. Koffie is ook aardig in prijs gestegen.
Een negerzoen met extra meuk?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een negerzoen met extra meuk?
* Fogel slaat over
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:32 schreef just me het volgende:
Negerzoenen mogen niet meer maar paaszoenen wel
arme paashaas [ afbeelding ]
Hele bevolkingsgroepen vieren geen pasen dus dat gaat vast ook snel de schappen uit.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:32 schreef just me het volgende:
Negerzoenen mogen niet meer maar paaszoenen wel
arme paashaas [ afbeelding ]
Daarom noemen ze het op scholen al lentefeest.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hele bevolkingsgroepen vieren geen pasen dus dat gaat vast ook snel de schappen uit.
1 pond koffie?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef brother52 het volgende:
De schrijver hiervan heeft er geloof ik ooit 1 pond voor gekregen.
Zwaar overbetaald…quote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef brother52 het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarom noemen ze het op scholen al lentefeest.
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hele bevolkingsgroepen vieren geen pasen dus dat gaat vast ook snel de schappen uit.
1 pond koffie of chocola?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef brother52 het volgende:
En als pasen in de winter valt, dan heb je een probleemquote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarom noemen ze het op scholen al lentefeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |