abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 21 april 2022 @ 17:13:09 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204499449
quote:
Peter (56) dood gevonden in duinen bij homo-ontmoetingsplaats: ‘Hij deed geen vlieg kwaad’

De man die afgelopen weekend dood in het duingebied tussen Egmond en Bergen werd gevonden, blijkt de 56-jarige Peter Langenberg uit Alkmaar te zijn. De plek waar zijn levenloze lichaam door voorbijgangers is gevonden, ligt in de buurt van een bekende ontmoetingsplek voor mannen. COC Nederland wil niet speculeren over het misdrijf, maar roept justitie en politie wel op om meer toezicht te houden op dit soort locaties.



De politie heeft aanwijzingen dat de 56-jarige Langenberg door een misdrijf om het leven is gekomen. Op wat voor een manier hij om het leven is gebracht, wordt in het kader van het onderzoek niet bekendgemaakt. Wel staat vast dat van de dader nog elk spoor ontbreekt, daarom heeft de politie gisteravond in Opsporing Verzocht camerabeelden vrijgegeven waarop de man uit Alkmaar te zien is.

In de korte video is te zien dat Langenberg die zondag rond 10.45 uur in Connexxion-bus lijn 165 stapt. Ter hoogte van halte Vuurtoren, tien kilometer van het centrum in Alkmaar, verlaat hij de bus weer. Zo’n vijf uur later, rond 15.30 uur, wordt de man in de Egmondse duinen aangetroffen door voorbijgangers. De kleren die hij aan had zijn weg, net als zijn tas en kniebrace.

Ook zijn telefoon is verdwenen, maar die werd even later volgens de politie door ‘eerlijke vinders’ afgegeven in een boekhandel in Egmond. ,,Met hen zou de politie alsnog heel graag in contact komen, zij hadden destijds vermoedelijk niet de ernst van de situatie door”, aldus de politie.

‘Geen vlieg kwaad’
Wie meer informatie heeft over het motief of aanleiding voor de moord op Peter Langenberg, wordt verzocht contact op te nemen met de recherche. Dit gaat ook op voor de mensen die weten wat er met de kleding, tas of de kniebrace van het slachtoffer is gebeurd.

Een bekende van het slachtoffer tast volledig in het duister wat er met Langenberg is gebeurd. ,,De lieve man deed geen vlieg kwaad, was nooit uit op geweld en was net naar Alkmaar verhuisd om dichter bij zijn moeder te zijn die daar in een verpleeghuis woont”, schrijft diegene op Facebook.

Roze in Blauw
Mannen die op die dag in de buurt van de ontmoetingsplaats zijn geweest, kunnen veilig contact opnemen met Misdaad Anoniem of Roze in Blauw, het landelijk netwerk van de politie voor de lhbti-gemeenschap. COC Nederland reageert geschrokken op het nieuws, maar vindt het nog te vroeg om een inhoudelijke reactie te geven. ,,Wat we wel kunnen zeggen is dat we justitie al langer oproepen om meer maatregelen te nemen tegen het voorkomen van lhbti-geweld. Daarover hebben we deze week nog een brief gestuurd.”

Volgens COC Nederland moet er meer geld naar Roze in Blauw en moet iedere politie-eenheid een speciale rechercheur krijgen die zich bezighoudt met discriminatie en intolerantie jegens de lhbti-gemeenschap. ,,Daarnaast vinden we ook dat er goed gekeken moet worden naar de veiligheid van ontmoetingsplekken. Het gebeurt nu nog te vaak dat ze moeten worden verplaatst of zelfs helemaal op slot gaan. Dat is geen wenselijke situatie.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)lieg-kwaad~a26d450c/

-------------------

Jeetje wat triest :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204499492
Toen net bekend werd dat hij dood in de duinen gevonden was, was er nog niet zoveel bekend...
Er werd wel gezegd dat mannen zich konden melden via misdaad anoniem... toen dacht ik al zoiets...

Maar erg triest natuurlijk!
  Miss 200.000.000! donderdag 21 april 2022 @ 17:33:34 #3
367000 roos94
pi_204499615
Is sirdinalot nog recent gezien op fok?
pi_204499660
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 17:33 schreef roos94 het volgende:
Is sirdinalot nog recent gezien op fok?
:D
pi_204499672
Misschien gedaan door een fan van Faust Bård Eithun. :P
  donderdag 21 april 2022 @ 17:42:55 #6
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204499680
Corona is voorbij dus we kunnen weer veilig pedojagen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 21-04-2022 17:56:22 ]
  Spellchecker donderdag 21 april 2022 @ 17:44:36 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204499707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 17:18 schreef Bocaj het volgende:
Toen net bekend werd dat hij dood in de duinen gevonden was, was er nog niet zoveel bekend...
Er werd wel gezegd dat mannen zich konden melden via misdaad anoniem... toen dacht ik al zoiets...

Maar erg triest natuurlijk!
Serieus? Niet "mensen"?

Nou, dan was het wel meteen duidelijk .....


Triest weer ...
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 21 april 2022 @ 17:51:20 #8
414785 sirdanilot
pi_204499766
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 17:33 schreef roos94 het volgende:
Is sirdinalot nog recent gezien op fok?
De beste man is 56, als ik zo oud was geweest had ik toch allang een huis gehad omdat het vroeger veel goedkoper was? Maar lief dat je het vraagt
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 21 april 2022 @ 21:10:10 #9
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204502347
Ik snap die homo's niet. Waarom altijd op openbare plekken? Doe het lekker thuis of in een hotel ofzo. Net of wij allemaal willen meegenieten :r :r :r
  donderdag 21 april 2022 @ 21:11:32 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204502358
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:10 schreef NoXia het volgende:
Ik snap die homo's niet. Waarom altijd op openbare plekken? Doe het lekker thuis of in een hotel ofzo. Net of wij allemaal willen meegenieten :r :r :r
Jij snapt wel meer niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 21 april 2022 @ 21:16:25 #11
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204502400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:11 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Jij snapt wel meer niet.
Zijn gewoon viezeriken, punt.
pi_204502413
Tja, gordijnen of duingras, ik zou wel weten waar ik m'n lul mee afveeg. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  donderdag 21 april 2022 @ 21:19:14 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204502416
quote:
13s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:16 schreef NoXia het volgende:

[..]
Zijn gewoon viezeriken, punt.
Dat zie ik niet, mensen die een wc-rol verkeerd hangen, knijpen in fruit in de supermarkt, hun auto niet normaal parkeren, etc. Die zijn veel erger dan een stel gefrustreerde getrouwde mannen die elkaar gaan lopen aftrekken.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204502443
Frikandellenbos _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_204502567
quote:
Opritje leggen in de duinen.
pi_204502586
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:36 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Opritje leggen in de duinen.
Deze week achtertuin aangepakt :)
U MAD?
pi_204502614
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Deze week achtertuin aangepakt :)
En? Deed het zeer? Of was het niet je eerste keer?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204502697
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:43 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
En? Deed het zeer? Of was het niet je eerste keer?
Vaker gedaan, heb ervaring.
U MAD?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 21 april 2022 @ 21:59:15 #19
206731 Mortaxx
Doomer
pi_204502718
Extra toezicht op zo'n plek. Daar zitten die stiekeme homo's vast op te wachten (lol) @KingRoland graag jouw mening
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_204502721
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Vaker gedaan, heb ervaring.
Een goed bijgehouden achtertuin is immers goud waard.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204502733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 17:51 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
De beste man is 56, als ik zo oud was geweest had ik toch allang een huis gehad omdat het vroeger veel goedkoper was? Maar lief dat je het vraagt
Maak je geen illusies want zelfs dat had je wel verkloot.
pi_204502734
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:59 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Een goed bijgehouden achtertuin is immers goud waard.
Vooral bestrating hé
U MAD?
pi_204504198
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 22:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Vooral bestrating hé
voegen niet laten verwateren!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  vrijdag 22 april 2022 @ 08:09:48 #24
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_204504216
Homo-ontmoetingsplekken verbieden.
pi_204504356
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Homo-ontmoetingsplekken verbieden.
Dit.

Het is natuurlijk van de zotte dat deze nichten niet gewoon thuis afspreken, maar soms op plekken komen waar bv ook kinderen kunnen komen.
pi_204504379
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Homo-ontmoetingsplekken verbieden.
Die ontmoetingsplekken heten toch al tijden, kerk, moskee, tempel, Vaticaan, paleis, schouwburg, theater enz enz?
pi_204504638
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:45 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dit.

Het is natuurlijk van de zotte dat deze nichten niet gewoon thuis afspreken, maar soms op plekken komen waar bv ook kinderen kunnen komen.
Mannen bezoeken deze plekken vaak niet uit luxe he. Die zitten in de kast (met verschillende redenen om er niet uit te durven komen). Dat is op zich al erg genoeg, maar die zoeken hun behoeftes dan op dit soort plekken en dan is thuis afspreken al een no-go, omdat je dan al een deel van je anonimiteit opgeeft. Dat is voor die mannen op dat moment echt geen optie.

Het is volgens mij ook niet de bedoeling van het overgrote deel van deze mannen dat andere voorbijgangers worden geconfronteerd met wat ze daar doen. Dus uit het zicht van argeloze voorbijgangers en dus ook kinderen.

Het feit dat ze anoniem sex willen hebben met andere mannen maakt juist dat ze heel kwetsbaar zijn voor dit soort geweldsuitingen. Ik heb zelf altijd het geluk gehad dat ik als homo niet mijn genot op deze plekken hoefde/hoef te zoeken, maar voor mannen in de kast is het vaak de enige optie om toch (anoniem) seks te kunnen hebben. En dan kun je zeggen "Ja dan moeten ze er maar uit komen", maar zo simpel is het niet. Vanwege religieuze of persoonlijke overwegingen (gevoelde druk/angst voor reactie familie) kan die drempel hoog zijn en wordt deze alleen maar hoger naarmate de tijd verstrijkt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 09:55:50 #28
414785 sirdanilot
pi_204504887
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2022 22:01 schreef machtpen het volgende:

[..]
Maak je geen illusies want zelfs dat had je wel verkloot.
In de jaren 90 had je huizen onder de 200 duizend gulden. Dat is echt spotgoedkoop. Dus nee dat is niet waar.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 10:01:25 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204504922
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Mannen bezoeken deze plekken vaak niet uit luxe he. Die zitten in de kast (met verschillende redenen om er niet uit te durven komen). Dat is op zich al erg genoeg, maar die zoeken hun behoeftes dan op dit soort plekken en dan is thuis afspreken al een no-go, omdat je dan al een deel van je anonimiteit opgeeft. Dat is voor die mannen op dat moment echt geen optie.

Het is volgens mij ook niet de bedoeling van het overgrote deel van deze mannen dat andere voorbijgangers worden geconfronteerd met wat ze daar doen. Dus uit het zicht van argeloze voorbijgangers en dus ook kinderen.

Het feit dat ze anoniem sex willen hebben met andere mannen maakt juist dat ze heel kwetsbaar zijn voor dit soort geweldsuitingen. Ik heb zelf altijd het geluk gehad dat ik als homo niet mijn genot op deze plekken hoefde/hoef te zoeken, maar voor mannen in de kast is het vaak de enige optie om toch (anoniem) seks te kunnen hebben. En dan kun je zeggen "Ja dan moeten ze er maar uit komen", maar zo simpel is het niet. Vanwege religieuze of persoonlijke overwegingen (gevoelde druk/angst voor reactie familie) kan die drempel hoog zijn en wordt deze alleen maar hoger naarmate de tijd verstrijkt.
Er zijn dus gewoon figuren die naar dit soort plekken gaan om lekker even wat homo's in elkaar te meppen: https://www.bd.nl/home/dr(...)te-opgepakt~a040e23d . Zieke shit dit. :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204504936
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:55 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
In de jaren 90 had je huizen onder de 200 duizend gulden. Dat is echt spotgoedkoop. Dus nee dat is niet waar.
Dan had je toen een melkert baan gehad en was dat huis nog niet te betalen.
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 10:29:11 #31
414785 sirdanilot
pi_204505129
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:03 schreef machtpen het volgende:

[..]
Dan had je toen een melkert baan gehad en was dat huis nog niet te betalen.
Ik heb nou toch ook een normale baan? Lees mijn topics wat beter als je noten op je zang hebt en houd het anders on-topic
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_204505156
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Er zijn dus gewoon figuren die naar dit soort plekken gaan om lekker even wat homo's in elkaar te meppen: https://www.bd.nl/home/dr(...)te-opgepakt~a040e23d . Zieke shit dit. :{
Met meerdere eensgezinde personen is men meer mans, als degene die men homo noemt.
pi_204505237
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:29 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik heb nou toch ook een normale baan? Lees mijn topics wat beter als je noten op je zang hebt en houd het anders on-topic
Andere tijden met een gierende jeugdwerkeloosheid kun je natuurlijk niet vergelijken met nu.
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 11:25:47 #34
414785 sirdanilot
pi_204505568
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:44 schreef machtpen het volgende:

[..]
Andere tijden met een gierende jeugdwerkeloosheid kun je natuurlijk niet vergelijken met nu.
Toen ik begon met werken, in 2017, was het ook echt niet triviaal dat je overal zomaar een baan kon vinden hoor. Dat kwam misschien tegen 2019 zo op en al helemaal sinds de corona crisis in bepaalde sectoren (behalve dan die dicht moesten van D666) en nu de crisis grotendeels voorbij is al helemaal.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_204506335
Vaak is de dader toch zo’n jongen die daar voor het geld komt en dan zo ziek van zichzelf wordt, dat hij dat afreageert op een klant.
.
pi_204506384
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:21 schreef TheVulture het volgende:

Het is volgens mij ook niet de bedoeling van het overgrote deel van deze mannen dat andere voorbijgangers worden geconfronteerd met wat ze daar doen. Dus uit het zicht van argeloze voorbijgangers en dus ook kinderen.
Gezin koopt huis met uitzicht op homoseksplek: “Soms zijn ze met zes man bezig”
Toen Kim Duin-Oosterman en haar man een karakteristieke jaren 30-woning kochten in het Nederlandse Benningbroek, een dorp zo’n 45 kilometer ten noorden van Amsterdam, hadden ze geen idee dat de kinderkamers uitkeken op een homo-ontmoetingsplek. Achter hun huis vinden dagelijks seksuele ontmoetingen tussen mannen plaats. “Soms zijn ze met z’n zessen bezig”, vertelt de gefrustreerde moeder van drie.

De eerste keer dat Kim de mannen zag, geloofde ze haar ogen bijna niet. “Ik stond in de kamer van mijn kleinste, bij de vensterbank. Opeens zag ik daar twee naakte mannen die elkaar aan het afwerken waren. Op klaarlichte dag! Ik stond perplex.” De moeder hoopte dat het een incident was, maar de mannen komen dagelijks naar de bosjes naast de parkeerplaats. “Er zijn vaste gasten, maar er komen ook eenmalige bezoekers”, vertelt ze. “Vanuit het raam van de kinderkamers is álles te zien.”

Kim belt bijna elke dag met de politie, want de plek is geen officiële homo-ontmoetingsplaats. Maar als de agenten arriveren, zijn de mannen alweer verdwenen. “Een paar keer heb ik ze zelf gevraagd of ze willen ophouden. Ze stoppen dan meteen, maar komen de volgende dag gewoon terug.”

Gemeente kan niets
Kim en haar man klopten ook aan bij de gemeente Medemblik waartoe het dorp Benninbroek behoort. Die zegt vooralsnog niets te kunnen doen, omdat het terrein niet onder hun beheer maar onder die van de overheidsdienst Rijkswaterstaat valt.

“Ik weet gewoon niet wat ik tegen mijn kinderen moet zeggen”, zegt Kim. “Mijn middelste vraagt: ‘Mama, waarom zit die man op zijn knieën?’ En: ’Waarom heeft die meneer zijn broek uit?” Kim heeft haar drie dochters verplicht om hun gordijnen dicht te houden.

Volgens de buren van Kim worden de bosjes al 32 jaar door mannen gebruikt als cruiseplek voor anonieme seks. Ook de buren hebben vaak met de politie gebeld, maar worden naar eigen zeggen niet serieus genomen.

“Als ik wist dat dít het uitzicht zou zijn, dan had ik het huis natuurlijk niet gekocht’’, gaat Kim verder. “Maar de makelaar heeft er niets over verteld. Het lijkt me ook niet normaal dat dit zo dicht bij gezinswoningen gebeurt.”

https://www.hln.be/nieuws(...)-man-bezig~af9f43d1/
pi_204511278
Verdachte opgepakt in onderzoek naar dood Peter Langenberg

https://www.telegraaf.nl/(...)ood-peter-langenberg
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 23 april 2022 @ 00:35:30 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204512924
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 21:13 schreef Zipportal het volgende:
Verdachte opgepakt in onderzoek naar dood Peter Langenberg

https://www.telegraaf.nl/(...)ood-peter-langenberg
29 jaar :{ Waarom?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204513047
quote:
84s.gif Op zaterdag 23 april 2022 00:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
29 jaar :{ Waarom?
Nou ja, lekker snel en efficiënt optreden van de recherche.

En verder pleur maar weg dat stuk afval.
  zaterdag 23 april 2022 @ 01:19:56 #40
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204513116
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Dat zie ik niet, mensen die een wc-rol verkeerd hangen, knijpen in fruit in de supermarkt, hun auto niet normaal parkeren, etc. Die zijn veel erger dan een stel gefrustreerde getrouwde mannen die elkaar gaan lopen aftrekken.
Dat mag jij vinden, maar
a) Het mag niet in het openbaar en
b) @NoXia heeft gelijk. Het is jouw prive-dingetje, val daar anderen niet mee lastig.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 23 april 2022 @ 06:55:23 #41
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204513437
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 01:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij vertelt hier gewoon dat je een zwakzinnige, asociale randdebiel bent?
Nou, nee. Ik vertel hier dat ik vroeger met zwakzinnige asociale randdebielen om ging.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204513493
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 01:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij vertelt hier gewoon dat je een zwakzinnige, asociale randdebiel bent?
Mensen kunnen in jouw belevingswereld niet leren en zich aanpassen in de loop der tijd zeker? Ok, autist.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 23 april 2022 @ 07:51:20 #43
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204513546
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 01:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Dat mag jij vinden, maar
a) Het mag niet in het openbaar en
b) @:NoXia heeft gelijk. Het is jouw prive-dingetje, val daar anderen niet mee lastig.
Oh goh, mag je niemand lastig vallen met je privé aangelegenheden? Enorm bedankt dat je deze opheldering verzorgde voor me.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 23 april 2022 @ 08:33:25 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204513682
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:10 schreef NoXia het volgende:
Ik snap die homo's niet. Waarom altijd op openbare plekken? Doe het lekker thuis of in een hotel ofzo. Net of wij allemaal willen meegenieten :r :r :r
Neuk jij nooit met je vriendinnetje in de buitenlucht? Moet je eens doen. Erg leuk en spannend.
pi_204513869
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 08:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Neuk jij nooit met je vriendinnetje in de buitenlucht? Moet je eens doen. Erg leuk en spannend.
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik geef de voorkeur aan een bed.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_204513930
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:55 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
In de jaren 90 had je huizen onder de 200 duizend gulden. Dat is echt spotgoedkoop. Dus nee dat is niet waar.
In de jaren 90 zou jij dan een brutoloon van 20.000 gulden per jaar hebben gehad, stond de rente op 8% en kon je alsnog niets kopen. :')
  zaterdag 23 april 2022 @ 09:19:03 #47
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_204513965
RIP hopelijk pakken ze de daders snel op.
pi_204514001
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:27 schreef Harvest89 het volgende:
Dit deden we vroeger ook wel eens.
Homo's opzoeken bij zo'n ontmoetingsplek, in elkaar trappen en beroven. Hadden soms een paar honderd euro bij zich.

Idioot :r
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 23 april 2022 @ 09:27:13 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204514026
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 01:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Dat mag jij vinden, maar
a) Het mag niet in het openbaar en
b) @:NoXia heeft gelijk. Het is jouw prive-dingetje, val daar anderen niet mee lastig.
Het is niet alsof ze dit midden op een rotonde doen he. Niemand heeft er last van dat ze elkaar plezieren in een stukje bos of duin waar niemand komt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204514049
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:27 schreef Harvest89 het volgende:
Dit deden we vroeger ook wel eens.
Homo's opzoeken bij zo'n ontmoetingsplek, in elkaar trappen en beroven. Hadden soms een paar honderd euro bij zich.

Een speciale rechercheur inzetten specifiek voor dit soort geweld in de OP lijkt me een goed plan.
Lekker potje flikker tikken o|O
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')