Uutjequote:Op donderdag 21 april 2022 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen aanvulling aan dit perfecte antwoord
Wij willen ons gas terugquote:Op donderdag 21 april 2022 17:04 schreef PiyeReloaded het volgende:
Objectief subjectieve vragen beantwoorden.
Nou ja, er gaat niks boven Groningen (behalve dan Friesland, vanwege de Waddeneilanden).
Wat is dat verschil dan precies? Ik heb niet het idee dat echt te merken eigenlijk, maar ik woon dan ook in een van die schitterende dorpen in Drenthequote:Op donderdag 21 april 2022 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is in Drenthe ook serieus merkbaar verschil tussen mensen uit de veengebieden en mensen die op de zandgronden wonenDe veengebieden trok allemaal heel arme mensen aan die nergens anders werk konden vinden en uiteindelijk in de zware en vieze veenarbeid terecht kwamen. Dat is na een paar generaties nog steeds te merken. Assen is dan weer een geval apart in Drenthe; dat is een buitenbeen stadje gebouwd rond een klooster, waar ze dronken Lodewijk Napoleon stadsrechten hebben ontfutseld.
Grolloo?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:43 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat is dat verschil dan precies? Ik heb niet het idee dat echt te merken eigenlijk, maar ik woon dan ook in een van die schitterende dorpen in Drenthe
Ligt de randstad onder de rivieren?quote:Op vrijdag 22 april 2022 06:56 schreef thabit het volgende:
Sowieso NIET onder de rivieren gaan wonen: gesloten gemeenschap die niet heel tolerant is jegens buitenstaanders. Veel corruptie en criminaliteit ook.
Bewust Flevoland vergeten he!quote:Op donderdag 21 april 2022 16:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Nadelen en voordelen:
Groningen: voordeel: Veel ruimte, veel platteland. Nadeel: aardbevingen.
Friesland: voordeel: de bossen tussen de weilanden. Nadeel: op zichzelf staande gemeenschap, je moet er maar van houden. En Leeuwarden staat in de top 5 van criminele steden.
Drenthe: voordeel: de natuur. Grenst aan Duitsland Nadelen: Assen is een vrij lelijke stad om te wonen. Karakterloze mensen.
Overijssel: voordeel: het Sallands heuvellandschap. Nadeel: conservatieve pro-boerenbevolking. Zwolle is uitgegroeid van vriendelijke provincieplaats tot een megapool.
Gelderland: voordeel: de Veluwe. Nadeel: de Betuwe, rare mensen wonen daar.
Utrecht: voordeel: centraal, de Utrechtse heuvelrug. nadeel: Utrecht is geworden tot een mega-ghetto, centrum van de stad is niet fietsvrij en niet autovrij. Studenten zijn daar de baas met hun bier en fietsen.
Noord-Holland: voordeel: de kust. Nadeel: de gigantische fabriek die daar staat.
Zuid-Holland: voordeel: geen. Nadeel: Rotterdam, het afvoerputje van Nederland. Alles zit onder het ANP, met Gouda als absoluut ghetto-dieptepunt. De Hollandse geschiedenis is volledig verdwenen in Zuid-Holland.
Zeeland: voordeel: lekker uitwaaien aan de kust. Nadeel: toerisme
Brabant: voordeel: de worstenbroodjes. Nadeel: de criminaliteit en drugsfabrieken. Brabanders zijn slecht opgevoed.
Limburg: voordeel: de tunnel onder Maastricht door. nadeel: mensen zijn er niet te verstaan en die vreselijke vieze vlaaien.
Het kan wel erg verstikkend en truttig zijn. Aldus iemand die er al een leven lang woont.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Zelf denk ik dat Brabant leuk om te wonen is. Daar woon ik ver vandaan en heb eigenlijk geen idee. Maar als ik aan Brabant denk dan denk ik aan gezellig, sociaal, bourgondisch en ook prachtige natuur.
Dat kunnen ook voordelen zijn natuurlijk, in Brabant gaat er erg veel zwart geld rond en is de koopkracht daarom erg hoog.quote:Op vrijdag 22 april 2022 06:56 schreef thabit het volgende:
Sowieso NIET onder de rivieren gaan wonen: gesloten gemeenschap die niet heel tolerant is jegens buitenstaanders. Veel corruptie en criminaliteit ook.
Da's wel waar ja, je ziet in Brabant echt nooit iemand met PIN betalen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat kunnen ook voordelen zijn natuurlijk, in Brabant gaat er erg veel zwart geld rond en is de koopkracht daarom erg hoog.
haha, ik ben er lang niet geweest. Ik hoor wel dat er zelfs al winkels zijn waar je niet contant kunt betalen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:04 schreef thabit het volgende:
[..]
Da's wel waar ja, je ziet in Brabant echt nooit iemand met PIN betalen.
uh je spreekt jezelf tegen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 06:56 schreef thabit het volgende:
centraal in nederland alleen??quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:42 schreef DjVero het volgende:
Utereg; lekker centraal, meer hek nie nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |