quote:Petra raakte door een mislukte herniaoperatie halfzijdig verlamd. Ze ontving bijna 200.000 euro schadevergoeding. Toen ontmoette ze via een datingsite de knappe Freddy. Hij ontfermde zich over haar en het geluk leek Petra toch weer wat toe te lachen. Totdat Freddy opeens verdween met een groot deel van haar geld. Kees en zijn team ontdekken dat Freddy zich schuilhoudt in een huis op een uurtje rijden van Paramaribo.
De aflevering was wel matig, maar ik vond het verhaal wel erg heftig zeg. Kwam wel even aan. Wel weinig actie inderdaad, het ging meer om het verhaal zelf eigenlijk. En nog wel even dat gesprekje met die vrouw gelukkig.quote:
Die zit in de grinder van donnie toch?quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:37 schreef ThijsTH het volgende:
Een vriendin van mij heeft interesse in John Haze, weten jullie hoe ze met hem in contact kan komen?
Surinaamse bami is teringlekker maatjequote:Op donderdag 21 april 2022 16:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Surinaamse bami... heeft elk land een eigen bami?
Ik ben tegen dat soort acties, maar voor de wereld zou dat wel het beste zijn. Echt jammer voor die jongen, maar zijn vader is echt debiel dat hij voor zo een vrouw is gevallen. Jammer dat zijn zoon niet voor de zekerheid heeft gewerkt aan dat testament(om te checken of hij er nog op stond) toen hij opnieuw contact had gezocht met zijn pa.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:54 schreef ThijsTH het volgende:
Maar ff serieus: wat een in en in slecht takkewijf. Ik zou serieus overwegen als ik die Brian was om even 10K cash neer te leggen bij een huurmoordenaar en haar even om te leggen. De wereld is beter af zonder haar. Zulke wijven verdienen echt maar 1 ding.
Edit: oh en dat ze door Brian werd beschuldigd dat ze met de dood iets te maken zou hebben, en vervolgens haar reactie is "prove it" dan zegt dat wel genoeg voor mij. Je hoort op zoiets niet koeltjes te reageren maar volledig uit je pan te gaan als je van moord op je geliefde wordt beschuldigd.
en vanavond weer met zn wekelijkse bezighedenquote:Op maandag 25 april 2022 20:14 schreef Dutch_view het volgende:
Vanaaf Kees v/d Spek in het EO programma Adieu God om 23:20, NPO 2.
Het kan ons allemaal overkomen. Liefde maakt blind.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:39 schreef potjecreme het volgende:
Ik wil stoppen met kijken. Dit is te pijnlijk.
Kun je een mooie boot voor kopenquote:
Echt? Ik weet niet hoor. Al bedenk ik mij het verhaal op Netflix, Dirty John.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het kan ons allemaal overkomen. Liefde maakt blind.
lolquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Je ook niet afvragen waarom zo'n mooiboy met jou wil omgaan.
trapliftgenotquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:44 schreef monkyyy het volgende:
14k voor een traplift, dat is de echte oplichting in deze zaak
Sorry, dit was cynisch bedoeldquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Echt? Ik weet niet hoor. Al bedenk ik mij het verhaal op Netflix, Dirty John.
Iddquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Je ook niet afvragen waarom zo'n mooiboy met jou wil omgaan.
Vrouw met pittig kapsel is verlief geworden op een patsertje, die gast heeft 150k gestolen. Geld lag in een kluisquote:
Dame van middelbare leeftijd is door een medische fout invalide geraakt en heeft 188k ontvangen. Daar heeft een Surinaamse mooiboy handig gebruik van gemaakt.quote:
Viel mij ook al opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |