quote:* Minkeltje wil mee shoppen
Op woensdag 5 februari 2003 15:46 schreef VixenFromHell het volgende:
* VixenFromHell = blij!!na december gestopt met werken enzo... en nou kreeg ik vandaag nog weer een brief
* VixenFromHell kreeg nog geld omdat ik bezorger van de maand was een keertjuh (
) en trouwheidspremie ofzo
mjaah ik ga lekker ff shoppen straks![]()
dat was wel een leuke verrassing enzo
quote:Dat gaat ook echt niet ineens over...
Op woensdag 5 februari 2003 16:52 schreef QyRoZ het volgende:
Nog steeds kut.
Ontopic:
Wel lekker eigenlijk nog steeds, of al weer. Vanmorgen weer lekker naast mijn vriendje wakker geworden
En het is al weer bijna weekend
Gelukkig mocht ik een time-out nemen. Maar toch, de angsten en de beelden waren al niet meer tegen te houden
quote:meiske toch
Op woensdag 5 februari 2003 17:04 schreef DuchessX het volgende:
Enorm getriggerd door een thema dat vandaag op therapie werd behandeld: Het uiten van boosheid en agressie.Gelukkig mocht ik een time-out nemen. Maar toch, de angsten en de beelden waren al niet meer tegen te houden
quote:Ik heb je mail gelezen, ik hoop dat ik vanavond in staat ben om een lange reply te sturen...
Op woensdag 5 februari 2003 17:12 schreef DarkElf het volgende:
ik voel me waardeloos, moe, walgelijk zwak en dat wil ik niet zijn, zie op tegen morgen en tegen andere zaken.....
Ik heb net het een en ander dat mij bezighoudt voor mijzelf proberen te beschrijven en ik ben er dood moe van. Kan de juiste formulering niet vinden, kan niet bij mijn gevoelens, raak ervan in de war en voel me onbegrepen en alleen
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 05-02-2003 17:30]
quote:buurvrouw
Op woensdag 5 februari 2003 11:59 schreef Puntenjager het volgende:
Hartverscheurende pijn:Mijn 'exvriendin' heeft de afgelopen 3 dagen met 2 verschillende kerels liggen krikken (niet tegelijk). En ik ben haar buurvrouw dus ik hoor dat.
Belangrijk om te weten daarbij is dat ze het slechts een week geleden heeft uitgemaakt.Ik trek het buitengewoon slecht
![]()
![]()
![]()
![]()
optopic: relakst
vandaag 2 herkansing goed gemaakt.
quote:Ik verwijt je niets lieverd, aan de ene kant ben ik ook opgelucht dat ik eindelijk duidelijkheid heb en verder kan. Helaas ga ik de andere kant op dan jij. Maar het doet wel verdomde veel pijn.
Op woensdag 5 februari 2003 17:40 schreef mamamiep het volgende:
Opgelucht en kut![]()
.
quote:Ik kan me inderdaad voorstellen dat het voor jou nu duidelijker is ja. Maar ik voel me ook nog steeds beroerd en ben nu nog aan het huilen
Op woensdag 5 februari 2003 17:42 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik verwijt je niets lieverd, aan de ene kant ben ik ook opgelucht dat ik eindelijk duidelijkheid heb en verder kan. Helaas ga ik de andere kant op dan jij. Maar het doet wel verdomde veel pijn.
quote:Ik kan me met veel moeite inhouden.
Op woensdag 5 februari 2003 17:45 schreef mamamiep het volgende:[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het voor jou nu duidelijker is ja. Maar ik voel me ook nog steeds beroerd en ben nu nog aan het huilen
.
quote:Dank je wel. Ik ga nu lekker met chocolade en drinken tv kijken.
Op woensdag 5 februari 2003 17:46 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik kan me met veel moeite inhouden.
Dikke knuffel voor je.
Ik zat zo eens na te denken of dat bij mij ook van toepassing was. Omdat ik ook nogal problemen met mannen uitkiezen heb enzo. De uitkomst was wel wat ik al jaren roep. Dat ze ermee op moest houden. Je kan mannen niet veranderen, alleen jezelf. Maarja, het blijft een sit-com, dus uiteindelijk kwam het goed. Dat was wel een beetje een bummer. Ik had graag gezien dat er een hapklare oplossing gegeven zou worden, en niet dat er een onmogelijke uitkomst zou komen...
Dus ik moet toch nog even verder zoeken. Hrmpf
.
quote:Jij ook sterkte, meis.
Op woensdag 5 februari 2003 17:45 schreef mamamiep het volgende:[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het voor jou nu duidelijker is ja. Maar ik voel me ook nog steeds beroerd en ben nu nog aan het huilen
.
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 18:09 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me goed, ik ben ongelovelijk vrolijk...en waarom? ik heb geen idee
Ik voel me niet vrolijk maar lekker rustig weer. Ben super blij dat ik weer die heerlijke rust ervaar. Doet me gewoon heel erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |