Ik gok dat ze dit doen om of te weten welke aankondigingen voor meer kaartverkoop zorgen, of om sneller daadwerkelijk wat geld binnen te krijgen.quote:Op maandag 24 april 2023 12:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vind het wel bijzonder dat de tickets voor Roadburn 2024 nu al te koop zijn, zonder verder enige aankondigingen.
Voorheen was het geloof ik altijd dat je in Oktober een pre-sale party had waar je dan als eerste tickets kon scoren, met al een aantal namen die bekend waren gemaakt.
Vraag me af hoeveel mensen blindelings vertrouwen en nu al een ticket kopen
Dat was inderdaad een van de bands die ik toch wel had willen zien ja, maar las dat ze in Londen wonen, dus wellicht dat ze binnen niet al te lange tijd weer in de buurt zijnquote:Op maandag 24 april 2023 15:12 schreef xpompompomx het volgende:
Het hierboven genoemde Bo Ningen was rete gaaf trouwens.
Heb vorige week kaartjes gekochtquote:Op woensdag 26 april 2023 11:28 schreef J0ttem het volgende:
Dikke line-up bij Krach Am Bach dit jaar trouwens![]()
[ afbeelding ]
Elephant Tree zou eerst ook komen maar die hebben deze week moeten annuleren![]()
Hopelijk komt er nog wat moois voor in de plaats.
Elder, MInami Deutsch, Slift en White Hills? klinkt als een lekkere lineup jaquote:Op woensdag 26 april 2023 11:28 schreef J0ttem het volgende:
Dikke line-up bij Krach Am Bach dit jaar trouwens![]()
[ afbeelding ]
Elephant Tree zou eerst ook komen maar die hebben deze week moeten annuleren![]()
Hopelijk komt er nog wat moois voor in de plaats.
Nice, klinkt erg fijn weerquote:Op woensdag 26 april 2023 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
Grondleggers van de Zweedse stonerrock Dozer heeft (na 15 jaar) een nieuw album uit.
Gewoon in de auto en rijdenquote:Op woensdag 26 april 2023 23:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Elder, MInami Deutsch, Slift en White Hills? klinkt als een lekkere lineup ja
En valt midden in de bouwvak, wat het ook makkelijk maakt, enige ding is vervoer
Manifesteer gewoon een auto.quote:
Zaterdag naar Nebula in groningenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
Vanavond naar Nebula (en Komatsu) in Victorie Alkmaar.
Was een goed concert. Speelden 1 uur en 45 minuten. Meer dan ik verwacht had.quote:
ja die kwam nogal uit het niets......quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:37 schreef xpompompomx het volgende:
Oelala. En toen was er zomaar ineens een nieuwe Khanate![]()
https://khanate.bandcamp.com/album/to-be-cruel
quote:Thoughts and prayers to every heavy band releasing their new album on the same day as the new, surprise-dropped Khanate album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |