Wat een toewijdingquote:Op woensdag 5 april 2023 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
Vanavond in Effenaar Eindhoven bij Nick Oliveri + Desert Storm + FamyneHet is even rijden vanuit Den Helder, maar dan heb je ook wat.
Het stond er in het publiek ook weer vol met bekende gezichten uit de stonerconcertbezoekscene.quote:
Ja dat is weinig verrassend, kleine scene enzoquote:Op donderdag 6 april 2023 10:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het stond er in het publiek ook weer vol met bekende gezichten uit de stonerconcertbezoekscene.
Ik wel en da's altijd wel dikke pret.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Over optredens gesproken:
[ twitter ]
Het lijkt er de laatste tijd wel weer een beetje op dat de 013 toch iets terug is gegaan naar zn roots, met dit soort optredens
Church of Misery heb ik volgens mij nog nooit live gezien, die staan al best lang op het lijstje eigenlijk
Ja dat kan ik me voorstellen, zo komt hun muziek wel altijd over ja, heerlijke grooves enzoquote:Op donderdag 6 april 2023 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wel en da's altijd wel dikke pret.![]()
Op mijn verjaardag!quote:Op donderdag 6 april 2023 13:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Over optredens gesproken:
[ twitter ]
Het lijkt er de laatste tijd wel weer een beetje op dat de 013 toch iets terug is gegaan naar zn roots, met dit soort optredens
Church of Misery heb ik volgens mij nog nooit live gezien, die staan al best lang op het lijstje eigenlijk
Mooie activiteit voor je verjaardag dus!quote:Op donderdag 6 april 2023 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag!
Zanger van Desert Storm had gisteren een EyeHateGod-shirt aan, komt wel dichtbij zo.
namen en rugnummers?quote:Op donderdag 6 april 2023 15:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Blijkbaar staat er trouwens op Roadburn een band die in de credits van een van mijn favoriete Japanse indie games wordt genoemd
Misschien toch maar eens ticketswap in de gaten houden
Bo Ningen, net ff gecheckt en klonk wel tof!quote:
Heb hier hetzelfde een beetje, ik ga ook proberen 1 dagje te doen maar er staat bij ons nog niets vast. Bo Ningen is wel leuk inderdaadquote:Op donderdag 6 april 2023 16:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bo Ningen, net ff gecheckt en klonk wel tof!
Zag dat Nordmann ook speelt, lijkt me ook wel nice, maar verder herken ik dus echt helemaal niks
Weet ook niet of er verder nou echt dingen zijn die me echt aantrekken, neig toch vaak meer naar de wat meer psychedelische kant dan naar de heavy kant waarop Roadburn naartoe is gegaan.
Bo Ningen ooit met Savages samen gezien op Le Guess Who?! 2014, dat was wel heel gaaf. Het duo-optreden waarin ze Words to the Blind speelden hebben zo ook maar drie keer in totaal gedaan en de andere twee keren waren in Londen, dus het was wel bijzonder.quote:Op donderdag 6 april 2023 16:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bo Ningen, net ff gecheckt en klonk wel tof!
Zag dat Nordmann ook speelt, lijkt me ook wel nice, maar verder herken ik dus echt helemaal niks
Weet ook niet of er verder nou echt dingen zijn die me echt aantrekken, neig toch vaak meer naar de wat meer psychedelische kant dan naar de heavy kant waarop Roadburn naartoe is gegaan.
Het wordt vast een leuke editie festivals zijn over het algemeen leuker als ze niet strak zijn uitverkocht.. al is dat voor de organisatie minder leuk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:16 schreef xpompompomx het volgende:
Nou, dan zal ik de honneurs wel waar moeten nemen voor jullie.
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel % van de kaartjes er verkocht zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het wordt vast een leuke editie festivals zijn over het algemeen leuker als ze niet strak zijn uitverkocht.. al is dat voor de organisatie minder leuk.
Dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel % van de kaartjes er verkocht zijn.
Had het inderdaad een tijdje terug vernomen, sneu dat het dan net bij zo iemand gebeurtquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Heftig verhaal wel zowel over het festival als over Walter
https://3voor12.vpro.nl/a(...)-Adjust-or-die-.html
Blijkbaar is Walter vrijwel blind...
Ik ga trouwens dit jaar ook niet, heb nog getwijfeld over 1 dagje maar ook wij haken af.
Hangt er van af wat jouw "socials" zijnquote:Op donderdag 20 april 2023 16:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik volg Roadburn op "de socials", dus of dat nou echt incrowd is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |