De rest invriezenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat olifantenvel ziet er toch niet lekker uit.
Maar in stukjes is wel minder verspilling.
lijkt me heel taai ja.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat olifantenvel ziet er toch niet lekker uit.
Maar in stukjes is wel minder verspilling.
Inderdaad. dat kan ook gewoonquote:Op donderdag 21 april 2022 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof koeien en varkens niet knuffelbaar zijn.
Zoveel mogelijk glimdingen is het toch?quote:Op donderdag 21 april 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Is het tegenwoordig hip om van die kraaltjesdingen aan je zonnebril te hangen zodat je hem om je nek kan hangen?
Is het 1982?
Omdat het je aan je jeugd doet denkenquote:Op donderdag 21 april 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
En waarom vind ik het leuk en ben ik zo beīnvloedbaar?
Als de haaientand verschijnt is het 1983quote:Op donderdag 21 april 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Is het tegenwoordig hip om van die kraaltjesdingen aan je zonnebril te hangen zodat je hem om je nek kan hangen?
Is het 1982?
geen idee, ik ben niet hipquote:Op donderdag 21 april 2022 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Is het 1982?
Je moet het koordje ook niet om je nek doen zie ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Als ik zoiets gebruik kan ik zo bij de Golden Girls geloof ik.
O superpraktisch.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet het koordje ook niet om je nek doen zie ik.
[ afbeelding ]
https://www.harpersbazaar(...)ooks-coachella-2022/
Ja, anders wordt het Golden Girls natuurlijk.quote:
het kan misschien hip zijn, maar ik vind deze hele look 1 grote mislukkingquote:Op donderdag 21 april 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet het koordje ook niet om je nek doen zie ik.
[ afbeelding ]
https://www.harpersbazaar(...)ooks-coachella-2022/
Ja, nee, ik heb nergens gezegd dat ik het mooi vond he.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het kan misschien hip zijn, maar ik vind deze hele look 1 grote mislukking
Volgens mij wordt het ook gewoon het influencerfestival genoemd.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
maar goed. ik ben nooit op coachella geweest. Ik krijg alleen de indruk dat dit puur een festival voor influencers is.
die schelpjesketting en YingYang dingetje komen blijkbaar ook weer terug?quote:Op donderdag 21 april 2022 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik heb nergens gezegd dat ik het mooi vond he.
Ja vreselijk.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die schelpjesketting en YingYang dingetje komen blijkbaar ook weer terug?
quote:Op donderdag 21 april 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
maar goed. ik ben nooit op coachella geweest. Ik krijg alleen de indruk dat dit puur een festival voor influencers is.
Voor de herfst/winter komen de eind jaren 90/begin 00's over-de-knie laarzen weer terug.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Paar jaar geleden zag je bij Primark ineens 1994 langskomen, met corduroy en witte t-shirts onder je bloemetjesjurk.
Alles komt terug. We gaan terug in de tijdquote:Op donderdag 21 april 2022 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die schelpjesketting en YingYang dingetje komen blijkbaar ook weer terug?
Toen je nog jong wasquote:
Bahquote:Op donderdag 21 april 2022 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Inclusief die verschrikkelijke puntneuzen.
gewoon nooit je oude kleding weggooien dusquote:Op donderdag 21 april 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles komt terug. We gaan terug in de tijd
RIP mijn tenen.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Inclusief die verschrikkelijke puntneuzen.
Ja, fml, daar passen m'n heupen niet meer in.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon nooit je oude kleding weggooien dus
Beetje proppen danquote:Op donderdag 21 april 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, fml, daar passen m'n heupen niet meer in.
In oudere kleding? Dat zou krak zeggen denk ik.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In oudere kleding? Dat zou krak zeggen denk ik.
En da's niet eens omdat ik wel of niet dikker zou zijn, maar de heupen van een 17-jarige zijn gewoon niet die van een 35-jarige.
Daar hebben niet alleen vrouwen last van hoor.quote:Op donderdag 21 april 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En da's niet eens omdat ik wel of niet dikker zou zijn, maar de heupen van een 17-jarige zijn gewoon niet die van een 35-jarige.
Ja, worden de heupen van kerels ook breder?quote:Op donderdag 21 april 2022 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hebben niet alleen vrouwen last van hoor.
hips don't lie en zulksquote:Op donderdag 21 april 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij groeien meer in de diepte dan in de breedtequote:Op donderdag 21 april 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, worden de heupen van kerels ook breder?
Niet alleen de heupenquote:Op donderdag 21 april 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, worden de heupen van kerels ook breder?
Ik ben straks ook in Den Haagquote:Op donderdag 21 april 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
Van die mensen die uitstappen uit de tram en dan precies voor je gaan lopen maar op een slakkentempo. Flikker op ik heb nog wel meer te doen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |