quote:Op woensdag 20 april 2022 10:17 schreef DJMO het volgende:
@:FreshFruit
Speciaal voor jou even twee videos gemaakt. De eerste is de lange versie waarbij je bij de zij ingang van Utrecht naar buiten loopt, en de tweede een korte overzichtsvideo van de situatie op het stationsplein. Je loopt dus niet rechtstreeks HC in vanuit de stationshal, je moet hoe dan ook eerst naar buiten.
quote:
Thanks,wel apart dat ik de mention niet kreeg.quote:
Proost.quote:
Heer PLY.quote:
quote:
Maakte die grap omdat lam omgedraaid mal isquote:Op woensdag 20 april 2022 18:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ben prettig gestoordzit geen kwaad in, deze tering lijer
MrsL.quote:
Ahh zo, ik word altijd melig en dubbelzinnig met bak op. Nooit agressief ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maakte die grap omdat lam omgedraaid mal is
Dat denk ik ook niet nee..
quote:Op woensdag 20 april 2022 18:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Eén x gehad op een foto met drie wijven
Nu overtuigd dat hc niet aan het station vast zit?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks,wel apart dat ik de mention niet kreeg.
Eén x gehad met een vriend die gaf zo een griet 25 gulden en hing om mijn nek waar jip bij was en zei, he schat zullen we weer even over de kermis samen net zoals vorige week?quote:
Dat is lastig uit te leggen.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Eén x gehad met een vriend die gaf zo een griet 25 gulden en hing om mijn nek waar jip bij was en zei, he schat zullen we weer even over de kermis samen net zoals vorige week?stomme geintjes dat
Ik geloof je,en snap de reden denk ik ook wel.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nu overtuigd dat hc niet aan het station vast zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |