Wat dan allemaal?quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:21 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb morgen heel veel te doen, en het geeft me nu al stress.
Maar goedemorgen en zo.
En goed excuses om ijsjes te etenquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Enige voordeel van keelpijn hebben is dat je Dampo op kan smeren en dat ruikt lekker.
Dit is wel ongeveer hoe mijn presentatie klinktquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterktehetgaatvastgoedkomengewoonblijvenademen!
En op Antaflu en zoute dropjes sabbelenquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Enige voordeel van keelpijn hebben is dat je Dampo op kan smeren en dat ruikt lekker.
Ik eet nu veel Antaflu inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
En op Antaflu en zoute dropjes sabbelen
Vergeten antaflu te halen bij de supermarkt. Vandaag naar halen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
En op Antaflu en zoute dropjes sabbelen
ook voor ons?quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks panini maken met kaas, hummus, tomaat en komkommer
Kan, het komt niet vers aan.quote:
Dat is al stukje verderquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn pakketje is aangekomen in Seattle.
Ik wil sporten, maar dat moet vroeg gebeuren, want ik moet genoeg tijd overhouden om me te kunnen voorbereiden op m'n roadtrip naar het westen van het land, wat sowieso meer dan twee uur in beslag gaat nemen. Dus tijdsmanagement is een ding hier.quote:
in de trein?quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:30 schreef Arizona het volgende:
Ik ben mijn oortjes vergeten.![]()
#treinleven
beste nummer ooit gemaakt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:50 schreef molloot200 het volgende:
Jan Rot overleden…
Deze nog niet voorbijgekomen hier? Dat valt me tegen:
Tekst was van hem (benoemt Paul ook nog in de video)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |