Misschien zin om iets vunzigs te doen op de woensdagquote:Op woensdag 20 april 2022 17:02 schreef pullup het volgende:
Wat is vunzige woensdag nu weer![]()
Ik zie dat nu trending op twitter na die post van PB
De meest gore plaatjes posten. Het liefst met veel naakt en lichaamsvloeistoffen.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:02 schreef pullup het volgende:
Wat is vunzige woensdag nu weer![]()
Ik zie dat nu trending op twitter na die post van PB
Ah een kennerquote:Op woensdag 20 april 2022 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
De meest gore plaatjes posten. Het liefst met veel naakt en lichaamsvloeistoffen.
Dat is nog eens een binnenkomer!quote:Op woensdag 20 april 2022 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
De meest gore plaatjes posten. Het liefst met veel naakt en lichaamsvloeistoffen.
Ok, 1 woensdag per jaar? Of moet net nu elke woensdag?quote:Op woensdag 20 april 2022 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:
Goeiemiddag en eet smakelijk voor straks allemaalquote:Op woensdag 20 april 2022 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is nog eens een binnenkomer!
Goeiemiddag allemaal.
Elke woensdagquote:Op woensdag 20 april 2022 17:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, 1 woensdag per jaar? Of moet net nu elke woensdag?
quote:
De avond is ook leukquote:
Wat ga jij doen Koen?quote:
Eten koken, daar begint het mee. Of wordt het vanavond even makkelijk met een magnetronmaaltijd, of iets van thuisbezorgdquote:
zo is datquote:Op woensdag 20 april 2022 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eten koken, daar begint het mee.
Dat is ook wel lekker toch?quote:
Zulke goede wensen aan het begin vd avond...quote:
Ik als ESF'er zou zeggen; gooi een muntje opquote:Op woensdag 20 april 2022 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eten koken, daar begint het mee. Of wordt het vanavond even makkelijk met een magnetronmaaltijd, of iets van thuisbezorgd
Ja toch..quote:Op woensdag 20 april 2022 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zulke goede wensen aan het begin vd avond...
Goedenavond!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 18:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik als ESF'er zou zeggen; gooi een muntje op
Zou eigenlijk in ieder geval een stukkie moeten lopen ofzo maar ben best wel opquote:
Je moet niksquote:Op woensdag 20 april 2022 18:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk in ieder geval een stukkie moeten lopen ofzo maar ben best wel op
quote:Op zondag 17 april 2022 00:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
In mijn bos pap gaat alles wat ik kan vinden gras, bladeren mieren klei konijnen noem alles maar op
Eet smakelijkquote:
Enjoy!quote:Op woensdag 20 april 2022 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga mezelf even in een warm bad neervleien. Tot later
Waar ga je heen rijden?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:47 schreef Sodeknetters het volgende:
Morgen weer lekker een dag treinen rijden.![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 20 april 2022 18:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi rondje rondom de randstad. Amsterdam, Haarlem, leiden , den Haag en s’Hertogenbosch.
Zou zelf ook niet bij me instappen.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ga dan, als ik ga, niet bij je in de trein zitten
Gelukkig hoef ik morgen ook niet met de trein.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou zelf ook niet bij me instappen.
Dan kom je vlakbij langs , net als bij pullupquote:Op woensdag 20 april 2022 18:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi rondje rondom de randstad. Amsterdam, Haarlem, leiden , den Haag en s’Hertogenbosch.
Dat zou zomaar kunnen, geen idee waar julie zitten. Maar helaas geen TOOOOOOOEET voor @Souryquote:Op woensdag 20 april 2022 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kom je vlakbij langs , net als bij pullup
Mazzelaarquote:Op woensdag 20 april 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik morgen ook niet met de trein.
Dan rij je toch via Hilversum..quote:Op woensdag 20 april 2022 19:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, geen idee waar julie zitten. Maar helaas geen TOOOOOOOEET voor @:Soury
Dan zou het lukken. Maar daar kom ik morgen nou net niet. Maar wie weet, heb veel rijdagen ingepland de komende tijd.quote:
ff chufi in 40+ / Zwaai hier met smileys, etc. naar Souryquote:Op woensdag 20 april 2022 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan zou het lukken. Maar daar kom ik morgen nou net niet. Maar wie weet, heb veel rijdagen ingepland de komende tijd.
Zal je zien dat dan net jij een lekke band krijgt.quote:
Ik mis haar wel.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
ff chufi in 40+ / Zwaai hier met smileys, etc. naar Soury
Mij meer van geen diesjel.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal je zien dat dan net jij een lekke band krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |