SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
dertien Porschesquote:Op woensdag 20 april 2022 12:20 schreef Ama het volgende:
Ik wist ook wat voor auto hij heeft maar dat ben ik vergeten. Staat nog wel ergens in mijn DM.
Netflix is echt zijn eigen graf aan het graven he.quote:Netflix verhoogt dan de prijs voor mensen die hun account delen, wat Netflix kan zien aan IP-adressen en apparaatgegevens van de gebruiker. "We moeten geld aan ze verdienen", zei Netflix-topman Reed Hastings over 100 miljoen mensen die nu nog meeliften op het account van een ander.
Dat gebeurt dus straks door ofwel de eigenaar meer te laten betalen, of die eigenaar af te schrikken en te laten stoppen met het delen van logingegevens. Tijdens de jaren van sterke groei heeft Hastings het delen van accounts overigens regelmatig "een positief iets" genoemd.
Shoarma hier in de supermarkten is vaak varkensvlees en dan nog het snijafval daarvan ook, dat slaat helemaal nergens opquote:Op woensdag 20 april 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat dit eigenlijk meer lijkt op echte shoarma dan de gewone
US claimt dat 'ie graag betaalt voor verpakking.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, prachtig doosje erbij! Echt top, die zonnebrand daar.
is toch niet raar. Je sluit een abbo af voor 1 persoonquote:Op woensdag 20 april 2022 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Netflix is echt zijn eigen graf aan het graven he.
Zoiets?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
@:uitstraling
heb vandaag nog mooie vogel gezien. Raaf achtig modelletje maar met bruine vleugels
Een treurmaina?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
@:uitstraling
heb vandaag nog mooie vogel gezien. Raaf achtig modelletje maar met bruine vleugels
Oh? Waarom is er dan een optie om een account te nemen waar je op 4 schermen tegelijk kan kijken.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is toch niet raar. Je sluit een abbo af voor 1 persoon
ja schermen die in bezit zijn van de eigenaar van dat account. Dat is niet vreemd. Wat niet de bedoeling si en geheel logisch is dat 4 verschillende personen op 1 betaald account meekijkenquote:Op woensdag 20 april 2022 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh? Waarom is er dan een optie om een account te nemen waar je op 4 schermen tegelijk kan kijken.
Dat ligt aan jouquote:Op woensdag 20 april 2022 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je foto doet het niet of ligt dat aan mij
Nee, klopt, nu wel.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je foto doet het niet of ligt dat aan mij
Nee sorry.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja schermen die in bezit zijn van de eigenaar van dat account. Dat is niet vreemd. Wat niet de bedoeling si en geheel logisch is dat 4 verschillende personen op 1 betaald account meekijken
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
Het idee is dat je het account eigenlijk alleen deelt met je gezin.
Ja, met een leuke verpakking kun je kraanwater ook voor een tientje per flesje verkopen aan US.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
US claimt dat 'ie graag betaalt voor verpakking.
Gouden markt, die private labeling.
Beleving mag wat kostenquote:Op woensdag 20 april 2022 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
US claimt dat 'ie graag betaalt voor verpakking.
Gouden markt, die private labeling.
ja je gezin ama. NIet 3 andere henkies uit de straatquote:Op woensdag 20 april 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
Dat is niet het idee. Het idee is dat je het account eigenlijk alleen deelt met je gezin.
Je gezin is toch ook niet alleen jij.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je gezin ama. NIet 3 andere henkies uit de straat
Hier ben ik het mee eensquote:Op woensdag 20 april 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat dit eigenlijk meer lijkt op echte shoarma dan de gewone
Ik koop regelmatig zo'n flesje water van drie/vier euro waarvan 90 procent van de opbrengst naar een goed doel gaat.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, met een leuke verpakking kun je kraanwater ook voor een tientje per flesje verkopen aan US.
ja je huishouden en dus niet je collega's. nevenm nichten en de rest van de mensen die niet in je huishouden horenquote:
dan zeg je het opquote:Op woensdag 20 april 2022 12:31 schreef Ama het volgende:
Maar boeit me ook niet, Netflix is wel over zijn hoogtepunt heen.
Ja vanaf januari denk ik. Ligt eraan. Eerste persoon die meekijkt begon al te huilen dat ik het stop wil zetten. Als ik voor paar euro kan kijken vind ik het best maar ik betaal nu zelf grootste gedeelte van Netflix voor 5 mensen en dat ga ik sowieso niet meer doen.quote:
Hoezo boeit dat eigenlijk?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je huishouden en dus niet je collega's. nevenm nichten en de rest van de mensen die niet in je huishouden horen
Kun je niet gewoon kraanwater tappen en die paar euro zelf overmaken?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop regelmatig zo'n flesje water van drie/vier euro waarvan 90 procent van de opbrengst naar een goed doel gaat.
Ik del m'n account met m'n ouders en zusquote:Op woensdag 20 april 2022 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je gezin ama. NIet 3 andere henkies uit de straat
Ja mag niet van bitterbal.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik del m'n account met m'n ouders en zus
Foeiquote:Op woensdag 20 april 2022 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vind het raar dat je (bijna) gratis dingen kunt bekijken?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo boeit dat eigenlijk?Zijn toch ook gewoon mensen?
Maar het liefst willen ze moneyz per kijker zien maar ze kunnen nou eenmaal niet bij iedereen in huis kijken hoeveel mensen er voor de TV hangenNOG niet. De hagedissen uit de hel zijn al aan het chippen
ja het is toch een commercieel bedrijf en geen filantropische instelling zodat 5 verschillende mensen niet uit 1 huishouden blijkbaar op 1 betaald account zitquote:Op woensdag 20 april 2022 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo boeit dat eigenlijk?Zijn toch ook gewoon mensen?
Maar het liefst willen ze moneyz per kijker zien maar ze kunnen nou eenmaal niet bij iedereen in huis kijken hoeveel mensen er voor de TV hangenNOG niet. De hagedissen uit de hel zijn al aan het chippen
Hoiquote:Op woensdag 20 april 2022 12:34 schreef dud0r het volgende:
Waarom staan er mensen in winterjas op het schoolplein
ja stiefmonster heeft ook mijn wachtwoord maar begrijp wel dat netflix daar van af wilt jaquote:Op woensdag 20 april 2022 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch heeft Netflix daar in den beginne wel mee geadverteerd. Neem een account en deel met je vrienden.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is toch een commercieel bedrijf en geen filantropische instelling zodat 5 verschillende mensen niet uit 1 huishouden blijkbaar op 1 betaald account zit
dat is dus 1 persoon die voor tafetje vol besteld en betaald en dan 5 mee laat eten
Maar ondertussen graaft Netflix zijn eigen graf want mensen lopen weg.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stiefmonster heeft ook mijn wachtwoord maar begrijp wel dat netflix daar van af wilt ja
Aannamesquote:Op woensdag 20 april 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je vind het raar dat je (bijna) gratis dingen kunt bekijken?
Roma mentaliteit hier
Ja doe ik ook genoeg maar als als ik eraan denk dan pak ik wat van die flesjes, niets op tegen toch?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon kraanwater tappen en die paar euro zelf overmaken?
Als je heel veel reist heb je ook elke keer een ander IP. Lijkt me niet dat ze daarop gaan controlerenquote:Op woensdag 20 april 2022 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Maar als een van je kinderen op kamp is ofzo kan die dus ook niet kijken, want ander IP-adres. En IP-adres zegt toch ook niet alles?
ja en nu doen ze dat niet meer dusquote:Op woensdag 20 april 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch heeft Netflix daar in den beginne wel mee geadverteerd. Neem een account en deel met je vrienden.
geen idee verder. maakt mij ook niet uit :pquote:Op woensdag 20 april 2022 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ondertussen graaft Netflix zijn eigen graf want mensen lopen weg.
ja maak iedereen verslaafd aan Netflix en dan komen we moneyz harken. Maar goed, ik heb geen Netflix, nooit gehad of willen hebben ookquote:Op woensdag 20 april 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch heeft Netflix daar in den beginne wel mee geadverteerd. Neem een account en deel met je vrienden.
Jij staat niet op het schoolplein hierquote:
het boeit je wel veel voor iemand die het niet boeitquote:Op woensdag 20 april 2022 12:37 schreef Ama het volgende:
Ik zie Netflix nog wel minst populaire streamingdienst worden eigenlijk.
Ik vind gewoon grappig, ik had al plannen om Netflix weg te doen.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het boeit je wel veel voor iemand die het niet boeit
quote:Op woensdag 20 april 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
zou een Netflix-account-deler ook zomaar geen geld schenken of een duur cadeau geven want dat zijn ze niet waard.
Nee, maar dan is het niet raar dat mensen daar geïrriteerd over zijnquote:Op woensdag 20 april 2022 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en nu doen ze dat niet meer dus
* Recce denkt na over mogelijkheden gebakken lucht te verkopen.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop regelmatig zo'n flesje water van drie/vier euro waarvan 90 procent van de opbrengst naar een goed doel gaat.
Dat boeit mij dan weer niet zo vreselijk veelquote:Op woensdag 20 april 2022 12:38 schreef bitterbal het volgende:
de britten gaan julian assange uitleveren aan de vs
Jup, zo werkt het idd.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maak iedereen verslaafd aan Netflix en dan komen we moneyz harken. Maar goed, ik heb geen Netflix, nooit gehad of willen hebben ook
Het is nog steeds de enige die ik hebquote:Op woensdag 20 april 2022 12:37 schreef Ama het volgende:
Ik zie Netflix nog wel minst populaire streamingdienst worden eigenlijk.
Een roofvogel, denk je? Of ook echt een kraai-achtige?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee. echt zwart en bruine vleugels en vrij groot
Draai er een goed verhaal omheen en ik sponsor je.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
* Recce denkt na over mogelijkheden gebakken lucht te verkopen.
Je hebt wel van die museumspoorlijnen waar ze "handgestookte stoom" in blikken verkopenquote:Op woensdag 20 april 2022 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
ja das prima maar ze moeten het principe toch wel gebruiken.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het niet raar dat mensen daar geïrriteerd over zijn
Ik hoef geen duur cadeau, ik wil alleen liefde.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook een kwestie of je een fatsoenlijk mens bent of niet, dat delen, je hebt nu eenmaal tokkies en mensen die wat meer deugen, zou een Netflix-account-deler ook zomaar geen geld schenken of een duur cadeau geven want dat zijn ze niet waard.
Ik kijk geen darts meer sinds viaplayquote:Op woensdag 20 april 2022 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is nog steeds de enige die ik heb
ofja, viaplay nog, maar buiten formule 1 is dat totaal waardeloos
Mag je het delen met vrienden?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Farts in a jar.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Het moet wel iets zijn wat hij kan geven dan hequote:Op woensdag 20 april 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef geen duur cadeau, ik wil alleen liefde.
kraaiachtigequote:Op woensdag 20 april 2022 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Een roofvogel, denk je? Of ook echt een kraai-achtige?
Als je een goeike vind levert de liefde veel centjes op.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn liefde hoef ik niet nee.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het moet wel iets zijn wat hij kan geven dan he
daarvoor keek ik het ook nog maar nauwelijks.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk geen darts meer sinds viaplay
Awhquote:Op woensdag 20 april 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocolade?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als kunstproject is het best mogelijk, maar dat is valsspelen.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draai er een goed verhaal omheen en ik sponsor je.
quote:Op woensdag 20 april 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt wel van die museumspoorlijnen waar ze "handgestookte stoom" in blikken verkopen![]()
Beter wordt het niet
Dombo?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:42 schreef Ama het volgende:
Eej over precies 2 weken mijn ratjes halen.
Ik heb er maar één nodig.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je daar teveel van vreet krijg je van erg weinig mannen nog liefde.
Nee, het is strikt persoonlijk. Anders hoeft er maar één iemand zo'n doosje te kopen.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je het delen met vrienden?
Nee helaas gewone maar zijn ook leuk.quote:
Laats kwam iemand bij me om de bouw van Moldavische bejaardenhuizen te sponsoren dus ik vroeg heb je daar verstand van dan? Nee maar dat is erg hard nodig daar hoor, weet je wat voor een ellende het daar is?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Als kunstproject is het best mogelijk, maar dat is valsspelen.
Potje aangelegd voor de dierenarts?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee helaas gewone maar zijn ook leuk.![]()
Wit/zwart, wit/bruin en russisch blauw.
Pff ja of naja op het moment dat ze er zijn wel. Eerst paar honderd euro moet genoeg zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Potje aangelegd voor de dierenarts?
Ik vermoed dat hier subsidiepotje voor is.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Potje aangelegd voor de dierenarts?
Ik vermoed van niet.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hier subsidiepotje voor is.
Ja maar zo'n abces is soms te verhelpen met een AB-kuurtje dus dat is nog te proberen. Maar voor de diagnose is gesteld ben je een röntgenfoto en narcose verder.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
Daar heb ik wel goed over nagedacht haha. Als rat onder de kanker zit is het ook gewoon einde verhaal hoor.En las al wel dat een kaakabces de moeite ook niet waard is want komt ook steeds terug.
Ik heb laatste weken veel gelezen weer en weet inmiddels wel beetje wanneer het de moeite waard is om te laten opereren en wanneer niet.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar zo'n abces is soms te verhelpen met een AB-kuurtje dus dat is nog te proberen. Maar voor de diagnose is gesteld ben je een röntgenfoto en narcose verder.
Dat klinkt als een betrouwbaar goed doel! Je moet gewoon geld geven omdat er ergens ellende is. Of dat geld gebruikt wordt om die ellende op te lossen, staat er los van.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laats kwam iemand bij me om de bouw van Moldavische bejaardenhuizen te sponsoren dus ik vroeg heb je daar verstand van dan? Nee maar dat is erg hard nodig daar hoor, weet je wat voor een ellende het daar is?
Denk dat ik wel weet hoe ze je overtuigd hebben.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laats kwam iemand bij me om de bouw van Moldavische bejaardenhuizen te sponsoren dus ik vroeg heb je daar verstand van dan? Nee maar dat is erg hard nodig daar hoor, weet je wat voor een ellende het daar is?
Dan kun je het beter in een bejaardenhuis voor KSC’ers stoppenquote:Op woensdag 20 april 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een operatie, ik heb het over de diagnose.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb laatste weken veel gelezen weer en weet inmiddels wel beetje wanneer het de moeite waard is om te laten opereren en wanneer niet.
Cali was blij met haar cadeautje?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb laatst ook nog aan een goed doel gegeven.
Weet niet zo goed wat je wil wat ik nu zeg?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een operatie, ik heb het over de diagnose.
Die heeft sowieso niets te klagen qua cadeaus.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cali was blij met haar cadeautje?
Dan zeg je niks. Ga maar over Netflix klagen.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat je wil wat ik nu zeg?
Ik was afgelopen week 400 euro kwijt. Zorg dat je minstens dat achter de hand hebt.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
Ik ben hier op voorbereid en meer kan ik er niet van maken helaas.
Ja was niet van plan om 20 euro apart te leggen.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week 400 euro kwijt. Zorg dat je minstens dat achter de hand hebt.
En toch had hij al best veel centjes bij elkaar, die verdwijnen dan ergens in een vaag begin van dat plan tot de eerste hobbel en dan stopt het, over drie maanden is het weer een andere bevlieging.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt als een betrouwbaar goed doel! Je moet gewoon geld geven omdat er ergens ellende is. Of dat geld gebruikt wordt om die ellende op te lossen, staat er los van.
Doen we hier wekelijks.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb laatst ook nog aan een goed doel gegeven.
En wat nou als ik in m'n vakantiewoning wil kijken?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja schermen die in bezit zijn van de eigenaar van dat account. Dat is niet vreemd. Wat niet de bedoeling si en geheel logisch is dat 4 verschillende personen op 1 betaald account meekijken
Helaas.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En wat nou als ik in m'n vakantiewoning wil kijken?
En ondertussen betaalt hij zichzelf steeds salaris uit het goede doel?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch had hij al best veel centjes bij elkaar, die verdwijnen dan ergens in een vaag begin van dat plan tot de eerste hobbel en dan stopt het, over drie maanden is het weer een andere bevlieging.
RIPquote:Op woensdag 20 april 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
ik ga een litertje of tien anti muggenspulsmeren
Is het dit jaar erger met muggen dan anders?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Rijke erfgenaam, die geldberg is ergens rond het jaar 3022 wel op.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:55 schreef Recce het volgende:
[..]
En ondertussen betaalt hij zichzelf steeds salaris uit het goede doel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat ze gaan kijken of je niet tegelijkertijd aan het kijken bent met verschillende IP-adressen. Wel lastig, want je mag als huishouden één account hebben en als een paar leden van het huishouden op vakantie zijn en een paar niet, zou je dus legaal van verschillende adressen mogen streamen. Misschien dat ze daarom dan gaan kijken of het structureel gebeurt of zo?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En wat nou als ik in m'n vakantiewoning wil kijken?
ja het heel heel veel geregend dus zijn er veel meerquote:Op woensdag 20 april 2022 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het dit jaar erger met muggen dan anders?
quote:Op woensdag 20 april 2022 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Als The Crown afgelopen is, hoef ik Netflix niet meer. Al kijk ik nu illegaal mee via mijn vaders abbo.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ook hier stond Netflix al op de nominatie om op te zeggen, al zitten we nu weer middenin Voyager. Qua "te kijken" is Prime en HBO en soms Disney interessanter in ieder geval.
En daarvan hou ik Prime toch wel aan.
Ah, het is een soort dagbesteding dus? Die jongen moet ook iets te doen hebben?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijke erfgenaam, die geldberg is ergens rond het jaar 3022 wel op.
alvast gefeliciteerd Kwiwi !!quote:Op woensdag 20 april 2022 12:59 schreef kwiwi het volgende:
Op naar de Grundbuchamt, vanmiddag officieel huisbezitterOf nou ja, huisbezitter met een enorme schuld. Maar toch
Leukquote:Op woensdag 20 april 2022 12:59 schreef kwiwi het volgende:
Op naar de Grundbuchamt, vanmiddag officieel huisbezitterOf nou ja, huisbezitter met een enorme schuld. Maar toch
quote:Op woensdag 20 april 2022 13:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, het is een soort dagbesteding dus? Die jongen moet ook iets te doen hebben?
Ik ben heel benieuwd hoe ze het denken te gaan controleren met alle privacywetgevingen in je achterhoofd. Want als ik, als hoofdabonnee, m'n account wil gebruiken om bij vrienden wat te kijken, is dat niet in strijd met "de regels" van Netflix, ook niet als dat regelmatig het geval is.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze gaan kijken of je niet tegelijkertijd aan het kijken bent met verschillende IP-adressen. Wel lastig, want je mag als huishouden één account hebben en als een paar leden van het huishouden op vakantie zijn en een paar niet, zou je dus legaal van verschillende adressen mogen streamen. Misschien dat ze daarom dan gaan kijken of het structureel gebeurt of zo?
klinkt lekker passief agressief. altijd goedquote:Op woensdag 20 april 2022 12:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n humeur, m'n auto lijkt onderweg te zijn.quote:
Nee, Fiesta'tje.quote:
Ja, goeie. Als ze klanten die zich wel aan de regels houden steeds gaan beschuldigen, hebben ze al snel geen klanten meer.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe ze het denken te gaan controleren met alle privacywetgevingen in je achterhoofd. Want als ik, als hoofdabonnee, m'n account wil gebruiken om bij vrienden wat te kijken, is dat niet in strijd met "de regels" van Netflix, ook niet als dat regelmatig het geval is.![]()
En dan mag iemand anders in m'n huishouden óók gewoon wat kijken.
Zwart.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook goedik heb het grotere broertje
wavoorkleur?
Net als die anti-piraterijfilmpjes voor dvd's vroeger. IK HEB HEM TOCH GEHUURD/GEKOCHT LULLO'S.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, goeie. Als ze klanten die zich wel aan de regels houden steeds gaan beschuldigen, hebben ze al snel geen klanten meer.
sturen fijn hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwart.![]()
En het sportieve model, dus leuk rondcrossen.
Ja, IK HEB 'M AL BETAALDquote:Op woensdag 20 april 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als die anti-piraterijfilmpjes voor dvd's vroeger. IK HEB HEM TOCH GEHUURD/GEKOCHT LULLO'S.
De Foqueville meet in Zwitserland komt langzaam dichterbijquote:Op woensdag 20 april 2022 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LeukGrote stap hoor. Proficiat in elk geval
Uhuh, ik vond het ook wel fijn dat je niet tig pakketten extra nodig hebt voor een beetje auto binnen.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sturen fijn hoorvind sowieso ford interieur ook wel goed voor elkaar
quote:Op woensdag 20 april 2022 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, ik vond het ook wel fijn dat je niet tig pakketten extra nodig hebt voor een beetje auto binnen.![]()
Al zitten er wel wat extra's bij, uiteraard.
Haha, ja, en dat kon je ook niet skippen, toch? En als je de film had gedownload, had je er geen last van.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als die anti-piraterijfilmpjes voor dvd's vroeger. IK HEB HEM TOCH GEHUURD/GEKOCHT LULLO'S.
Zijn wel manieren voor. Aantal apparaten limiteren, aantal streams limiteren, aantal keren dat je mag wisselen van apparaat limiteren, etc.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe ze het denken te gaan controleren met alle privacywetgevingen in je achterhoofd. Want als ik, als hoofdabonnee, m'n account wil gebruiken om bij vrienden wat te kijken, is dat niet in strijd met "de regels" van Netflix, ook niet als dat regelmatig het geval is.![]()
En dan mag iemand anders in m'n huishouden óók gewoon wat kijken.
* gaat mobiele bospod bestellenquote:Op woensdag 20 april 2022 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De Foqueville meet in Zwitserland komt langzaam dichterbij
Ook wel gekeken naar andere, maar die kostten in de basis al meer en dan heb je alleen de basics.quote:
iddquote:Op woensdag 20 april 2022 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niks maakt de smaak van red bull beter, ook niet watermeloen
Fiësta’s zijn toffe karretjes hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook wel gekeken naar andere, maar die kostten in de basis al meer en dan heb je alleen de basics.Laat maar dan hoor, het embleempje boeit me verder toch geen kloot.
ja toch, als t je maar comfortabel van a naar b brengtquote:Op woensdag 20 april 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook wel gekeken naar andere, maar die kostten in de basis al meer en dan heb je alleen de basics.Laat maar dan hoor, het embleempje boeit me verder toch geen kloot.
We hebben een houten tuinhuisje met een miniterras, daar mag je ook in slapenquote:Op woensdag 20 april 2022 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* gaat mobiele bospod bestellen
Ja, tuurlijk zijn daar manieren voor, maar feit blijft dat het niet strookt met hoe ze het in de markt gezet hebben.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn wel manieren voor. Aantal apparaten limiteren, aantal streams limiteren, aantal keren dat je mag wisselen van apparaat limiteren, etc.
Ook goedquote:Op woensdag 20 april 2022 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben een houten tuinhuisje met een miniterras, daar mag je ook in slapen
Eens, daarom heb ik er uiteindelijk voor gekozen.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fiësta’s zijn toffe karretjes hoor
Door die fragmentering van streamingdiensten gaan mensen al meer downloaden volgens mij.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, en dat kon je ook niet skippen, toch? En als je de film had gedownload, had je er geen last van.Ik denk dat vrij veel mensen weer gaan downloaden nu er teveel diensten zijn en zeker als die diensten ook nog allerlei vervelende beperkingen gaan opleggen.
Ford zijn fijne auto's vind ik. Ik vroeg bij huurauto's altijd om een Fordquote:Op woensdag 20 april 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens, daarom heb ik er uiteindelijk voor gekozen.
M'n derde Ford, hihaho.
ik ging eerst kijken naar een focus hatchback, met iets grotere velgen en een achteruitrijcamera.. toen kwam die wagon ST ineens voorbij voor dezelfde vraagprijs. zonder camera en kleinere velgen, maar wel minder km's en grotere motor.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens, daarom heb ik er uiteindelijk voor gekozen.
M'n derde Ford, hihaho.
Ja, dat bedoelde ik ook te zeggen met dat teveel aan diensten.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door die fragmentering van streamingdiensten gaan mensen al meer downloaden volgens mij.
Ja qwa vorm wel. En dan bruine vleugelsquote:Op woensdag 20 april 2022 13:05 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, het was ook niet zo'n unit?
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ging eerst kijken naar een focus hatchback, met iets grotere velgen en een achteruitrijcamera.. toen kwam die wagon ST ineens voorbij voor dezelfde vraagprijs. zonder camera en kleinere velgen, maar wel minder km's en grotere motor.
Keuze was snel gemaakt
2013, dus jup.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
Iemand zei na 9 jaar zeg ik mijn Netflix dan maar op.
Heb ik dan serieus ook al 9 jaar Netflix? Waar blijft de tijd.
dat laatste kan die van mij ook. heb de ballen nog niet gehad om het te proberenquote:Op woensdag 20 april 2022 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nice.
Hier dus Fiesta ST Line, als het goed is een lekker pittig motortje.En uiteraard shizzle als navigatie, het betere geluidspakket, camera,
verwarmde voorruit
en ik geloof dat 'ie ook nog zélf kan inparkeren.
Ik denk ook niet dat ik het veel ga gebruiken, maar ik wil het wel een keer uitproberen op een rustig moment.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat laatste kan die van mij ook. heb de ballen nog niet gehad om het te proberen
Bruine vleugels en zwarte kop? Die variant kan ik niet vinden.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja qwa vorm wel. En dan bruine vleugels
Mij teveel werk om uit te zoeken wat de prijsstijgingen waren.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
9*12*12
reken maar uit wat je er op stuk geslagen hebt
Maar dat is met alles waar ik voor betaal elke maand.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
9*12*12
reken maar uit wat je er op stuk geslagen hebt
K Google nu maar denk dat het een kraai achtig beestje was. Misschien had die een vermomming aanquote:Op woensdag 20 april 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Bruine vleugels en zwarte kop? Die variant kan ik niet vinden.
Ja dat magquote:Op woensdag 20 april 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gevonden.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K Google nu maar denk dat het een kraai achtig beestje was. Misschien had die een vermomming aan
Ja, dat laatste zou wel kunnen natuurlijk. Misschien is het een spion?quote:Op woensdag 20 april 2022 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K Google nu maar denk dat het een kraai achtig beestje was. Misschien had die een vermomming aan
Dus je bent in een exotisch oord en je hebt alleen een kraai gezien.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stond de US-vogel om je een te dansen?quote:Op woensdag 20 april 2022 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dan kan het dus niet of zo?quote:Op woensdag 20 april 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
Moet nog steeds rattennamen bedenken. Had eigenlijk voor 1 Ozzy in gedachte maar toen las ik dat @:cherrylips haar cavia ook zo heette schijnbaar.
Houdt dat je tegen?quote:Op woensdag 20 april 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
Moet nog steeds rattennamen bedenken. Had eigenlijk voor 1 Ozzy in gedachte maar toen las ik dat @:cherrylips haar cavia ook zo heette schijnbaar.
Een Russische? Het was wel een vreemde vogel jaquote:Op woensdag 20 april 2022 13:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat laatste zou wel kunnen natuurlijk. Misschien is het een spion?
Ja en ijsachtig vogeltjequote:Op woensdag 20 april 2022 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus je bent in een exotisch oord en je hebt alleen een kraai gezien.
Aiquote:Op woensdag 20 april 2022 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zoveel huisdieren gehad, dan moet je eerst alle namen met mij overleggen.
quote:
Ik schrijf het in mijn notitieblokje.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Meneer Snorremans kan ook niet. Dat was m'n goudvis.
Blijft weinig over zo.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Mijn goudvissen waren Harry en Henkie en later had ik Curly-Sue en Carol-Anne.
Eugène-Alphonse een optie? Zo heet US in het echt stiekem, maar ja jammerdan.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:27 schreef Ama het volgende:
En mijn vriend mag 1 naam bedenken dus dan moet ik er nog 1.
Ik vind apart doen leuk maar dit is mss een beetje te.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eugène-Alphonse een optie? Zo heet US in het echt stiekem, maar ja jammerdan.
Nou ja je bent waarschijnlijk zelf de enige die er wakker van ligtquote:Op woensdag 20 april 2022 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind apart doen leuk maar dit is mss een beetje te.
Weet eigenlijk niet of ratten echt luisteren naar een naam.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja je bent waarschijnlijk zelf de enige die er wakker van ligt
Dierenarts helemaal in de war.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
Je kan ook elke maand een andere naam doen?
Dat vind ik dan wel weer leuk haha.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een Beer, Schaap en Muis.
Nee alleen naar gerammel van een voerblikje.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ratten echt luisteren naar een naam.
Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen naar gerammel van een voerblikje.
quote:Op woensdag 20 april 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schaap was wel een beetje gênant bij de dierenarts.
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2022 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee qua vachtDe naam van haar ras betekende ook deels 'schaap'.
Dat heb ik met vrouwen.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:37 schreef Ama het volgende:
Ik zou best cavia's willen als ze niet de hele dag zo irritant zouden piepen.
Alleen als je in de keuken bezig bent.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:37 schreef Ama het volgende:
Ik zou best cavia's willen als ze niet de hele dag zo irritant zouden piepen.
quote:Op woensdag 20 april 2022 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als je in de keuken bezig bent.
Kees en Bertje kroketje het vetjequote:Op woensdag 20 april 2022 13:25 schreef Ama het volgende:
Leuke namen toch.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 13:43 schreef dud0r het volgende:
Sir rattington of the kingdom of amaramadingdong en Jaap
Moet je een klap geven om hem te starten? :pquote:Op woensdag 20 april 2022 13:38 schreef LTVDK het volgende:
Vind het fijn dat ik een auto heb meegekregen bij het autoschadebedrijf, maar dat is wel een gevecht om in dat ding te rijden
Nee maar het voelt nogal onstabiel op de snelweg, en een veel te groot stuur voor zo'n klein wagentjequote:Op woensdag 20 april 2022 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je een klap geven om hem te starten? :p
Combinatie van beide?quote:Op woensdag 20 april 2022 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Noemen we nu mogelijke namen op of dingen waar we nu zin in hebben?
Jaquote:Op woensdag 20 april 2022 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Noemen we nu mogelijke namen op of dingen waar we nu zin in hebben?
Daar kunnen Pizza en Döner toch ook niks aan doenquote:Op woensdag 20 april 2022 13:56 schreef Ama het volgende:
Ik heb ze nog niet en ze zijn nu al verpest.
Godverquote:Op woensdag 20 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kunnen Pizza en Döner toch ook niks aan doen
Vind eigenlijk wel dat je er nog 2 bij moet halen.quote:
Die was geloof ik ook mijn schuldquote:
Alles is jouw schuldquote:
Jammer dat hamsters solitair zijnquote:Op woensdag 20 april 2022 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vind eigenlijk wel dat je er nog 2 bij moet halen.
Shoarma en knoflooksaus
Jammerquote:Op woensdag 20 april 2022 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat hamsters solitair zijn
Dan eerder Dürüm en Flatbreadquote:Op woensdag 20 april 2022 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Shoarma en knoflooksaus
quote:
kapsalonquote:Op woensdag 20 april 2022 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Shoarma en knoflooksaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |