SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
dertien Porschesquote:Op woensdag 20 april 2022 12:20 schreef Ama het volgende:
Ik wist ook wat voor auto hij heeft maar dat ben ik vergeten. Staat nog wel ergens in mijn DM.
Netflix is echt zijn eigen graf aan het graven he.quote:Netflix verhoogt dan de prijs voor mensen die hun account delen, wat Netflix kan zien aan IP-adressen en apparaatgegevens van de gebruiker. "We moeten geld aan ze verdienen", zei Netflix-topman Reed Hastings over 100 miljoen mensen die nu nog meeliften op het account van een ander.
Dat gebeurt dus straks door ofwel de eigenaar meer te laten betalen, of die eigenaar af te schrikken en te laten stoppen met het delen van logingegevens. Tijdens de jaren van sterke groei heeft Hastings het delen van accounts overigens regelmatig "een positief iets" genoemd.
Shoarma hier in de supermarkten is vaak varkensvlees en dan nog het snijafval daarvan ook, dat slaat helemaal nergens opquote:Op woensdag 20 april 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat dit eigenlijk meer lijkt op echte shoarma dan de gewone
US claimt dat 'ie graag betaalt voor verpakking.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, prachtig doosje erbij! Echt top, die zonnebrand daar.
is toch niet raar. Je sluit een abbo af voor 1 persoonquote:Op woensdag 20 april 2022 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Netflix is echt zijn eigen graf aan het graven he.
Zoiets?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
@:uitstraling
heb vandaag nog mooie vogel gezien. Raaf achtig modelletje maar met bruine vleugels
Een treurmaina?quote:Op woensdag 20 april 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
@:uitstraling
heb vandaag nog mooie vogel gezien. Raaf achtig modelletje maar met bruine vleugels
Oh? Waarom is er dan een optie om een account te nemen waar je op 4 schermen tegelijk kan kijken.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is toch niet raar. Je sluit een abbo af voor 1 persoon
ja schermen die in bezit zijn van de eigenaar van dat account. Dat is niet vreemd. Wat niet de bedoeling si en geheel logisch is dat 4 verschillende personen op 1 betaald account meekijkenquote:Op woensdag 20 april 2022 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh? Waarom is er dan een optie om een account te nemen waar je op 4 schermen tegelijk kan kijken.
Dat ligt aan jouquote:Op woensdag 20 april 2022 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je foto doet het niet of ligt dat aan mij
Nee, klopt, nu wel.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je foto doet het niet of ligt dat aan mij
Nee sorry.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja schermen die in bezit zijn van de eigenaar van dat account. Dat is niet vreemd. Wat niet de bedoeling si en geheel logisch is dat 4 verschillende personen op 1 betaald account meekijken
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
Het idee is dat je het account eigenlijk alleen deelt met je gezin.
Ja, met een leuke verpakking kun je kraanwater ook voor een tientje per flesje verkopen aan US.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
US claimt dat 'ie graag betaalt voor verpakking.
Gouden markt, die private labeling.
Beleving mag wat kostenquote:Op woensdag 20 april 2022 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
US claimt dat 'ie graag betaalt voor verpakking.
Gouden markt, die private labeling.
ja je gezin ama. NIet 3 andere henkies uit de straatquote:Op woensdag 20 april 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
Dat is niet het idee. Het idee is dat je het account eigenlijk alleen deelt met je gezin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |