Sorry brother,quote:
Eet smakelijk! Ik eet roerbakmie vanavond.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga frituren.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Lekker met een potje dartsen op de achtergrond?quote:
Nee na het eten lekker fanatiek trainen! Ik heb eigenlijk vrijwel nog niets gezien van de PL.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker met een potje dartsen op de achtergrond?
Ik heb liever dat je gewoon normaal doet.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee na het eten lekker fanatiek trainen! Ik heb eigenlijk vrijwel nog niets gezien van de PL.
Na dit overtuigende bewijs ben ik ook om. In de bak met die Johnny!quote:
Ik vind dat persoonlijk vrij onhygiënisch.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je er wel tegen kunnen dat ze in bed schijt als ze boos is.
je moet haar gewoon niet boos makenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat je ooit gelukt bij een vrouw, nooit boos maken?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet haar gewoon niet boos maken
ze hebben nog nooit in mijn bed gescheten dus denk dat ik het redelijk onder controle heb gehadquote:Op donderdag 21 april 2022 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat je ooit gelukt bij een vrouw, nooit boos maken?
Wel een zeer goede indicatie of je een stabiel leven hebt gehad.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben nog nooit in mijn bed gescheten dus denk dat ik het redelijk onder controle heb gehad
@Mortaxxquote:Op donderdag 21 april 2022 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat je ooit gelukt bij een vrouw, nooit boos maken?
wel 2 keer met een mes aangevallen, stuk schoner zolang ze missenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een zeer goede indicatie of je een stabiel leven hebt gehad.
Zolang ze het niet op je jongeheer hadden gemunt moet het gewoon kunnen op zijn tijd.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel 2 keer met een mes aangevallen, stuk schoner zolang ze missen
Waar heb je deze informatie vandaan?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |