laat drizzt met rustquote:Op donderdag 21 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap je wel hoor.
Leven als @:Drizzt_dourden is ook prima.
Ruilen?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap je wel hoor.
Leven als @:Drizzt_dourden is ook prima.
Elke dag tot 13:00 op je bed liggen is ook niet allesquote:Op donderdag 21 april 2022 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Op sommige dagen zou ik twijfelen maar ik blijf lekker hier.
Hugh Hefner vond dat altijd prima maar die had dan ook ander gevogelte dan Drizztquote:Op donderdag 21 april 2022 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke dag tot 13:00 op je bed liggen is ook niet alles
Nee.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:48 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus heb je je mok nou al eens een keer binnen?
Nou vooruitquote:Op donderdag 21 april 2022 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar de man die erover ging was tot maandag op vakantie en Friesland is een heel eind dus ik heb nog even geduld.
Ik wil niet te snel mokken.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar als je deze week niets ontvangt wel gelijk maandag bellen hoor.
Niet mokken, lekker wokken!quote:
Of pissen.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet mokken, lekker wokken!
Kut man, op een open hart operatie wachten.quote:
Dat begrijp ik ja, zoiets kun je maar beter achter de rug hebben. Al zal het zonder FOK! niet beter worden dus ik zou me even inhouden.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut man, op een open hart operatie wachten.
quote:
#PRAYFORKINGROLANDquote:
Misschien is @KingRoland wel even rustig aan het bidden.quote:
@GGMM misschien is @KingRoland wel even rustig aan het bidden.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is @:Kingroland wel even rustig aan het bidden.
Dat zei Niels ook al jaquote:Op donderdag 21 april 2022 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:GGMM misschien is @:KingRoland wel even rustig aan het bidden.
@GGMM het kan natuurlijk ook zijn dat @KingRoland even een dutje doet, daar is hij namelijk gek op!quote:Op donderdag 21 april 2022 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:GGMM misschien is @:KingRoland wel even rustig aan het bidden.
Goede suggestie.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:GGMM het kan natuurlijk ook zijn dat @:KingRoland even een dutje doet, daar is hij namelijk gek op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |