snap niet dat mensen het decennia lang 'op kantoor' uithoudenquote:Op donderdag 21 april 2022 11:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb weer zo'n appel eter in de buurt. En dan ook nog een stuk eraf bijten alsof zijn leven ervan af hangt om vervolgens te kauwen met een magnitude van 8 op de schaal van richter.
Ik haat dit echt heel erg intens. Echt heel erg.
Toevallig werk ik dit jaar 10 jaar bij deze werkgeverquote:Op donderdag 21 april 2022 11:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
snap niet dat mensen het decennia lang 'op kantoor' uithouden
Krijg je dan ook iets om dat te vieren?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toevallig werk ik dit jaar 10 jaar bij deze werkgever.
Denk het niet, geloof dat ze wel iets bij 12,5 jaar doen.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je dan ook iets om dat te vieren?
quote:Op donderdag 21 april 2022 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel gevoelig voor stokerig sfeertje: Gurneyisbestoke, Fetx en Maxi-Mus
Eigen topic!quote:Op donderdag 21 april 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind eigenlijk dat een halve finale in een Europees potje wel een eigen topic behoeft. Of houden we het in het centrale CFL topic?
Nee, vind ik ook wel. Overwoog al een topic voor tegen Slavia te schrijven, kom er volgende week vast wel aan toe voor Marseille maar als iemand eerder een leuk topic wil neerpennen ga vooralquote:Op donderdag 21 april 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind eigenlijk dat een halve finale in een Europees potje wel een eigen topic behoeft. Of houden we het in het centrale CFL topic?
Dan gun ik jou de eer hoor, het is jouw cluppie.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook wel. Overwoog al een topic voor tegen Slavia te schrijven, kom er volgende week vast wel aan toe voor Marseille maar als iemand eerder een leuk topic wil neerpennen ga vooral
ook niks mis mee, maar is niet voor mijquote:Op donderdag 21 april 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toevallig werk ik dit jaar 10 jaar bij deze werkgever.
Snap je wel hoor.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook niks mis mee, maar is niet voor mij
laat drizzt met rustquote:Op donderdag 21 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap je wel hoor.
Leven als @:Drizzt_dourden is ook prima.
Ruilen?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap je wel hoor.
Leven als @:Drizzt_dourden is ook prima.
Elke dag tot 13:00 op je bed liggen is ook niet allesquote:Op donderdag 21 april 2022 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Op sommige dagen zou ik twijfelen maar ik blijf lekker hier.
Hugh Hefner vond dat altijd prima maar die had dan ook ander gevogelte dan Drizztquote:Op donderdag 21 april 2022 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke dag tot 13:00 op je bed liggen is ook niet alles
Nee.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:48 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus heb je je mok nou al eens een keer binnen?
Nou vooruitquote:Op donderdag 21 april 2022 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar de man die erover ging was tot maandag op vakantie en Friesland is een heel eind dus ik heb nog even geduld.
Ik wil niet te snel mokken.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar als je deze week niets ontvangt wel gelijk maandag bellen hoor.
Niet mokken, lekker wokken!quote:
Of pissen.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet mokken, lekker wokken!
Kut man, op een open hart operatie wachten.quote:
Dat begrijp ik ja, zoiets kun je maar beter achter de rug hebben. Al zal het zonder FOK! niet beter worden dus ik zou me even inhouden.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut man, op een open hart operatie wachten.
quote:
#PRAYFORKINGROLANDquote:
Misschien is @KingRoland wel even rustig aan het bidden.quote:
@GGMM misschien is @KingRoland wel even rustig aan het bidden.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is @:Kingroland wel even rustig aan het bidden.
Dat zei Niels ook al jaquote:Op donderdag 21 april 2022 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:GGMM misschien is @:KingRoland wel even rustig aan het bidden.
@GGMM het kan natuurlijk ook zijn dat @KingRoland even een dutje doet, daar is hij namelijk gek op!quote:Op donderdag 21 april 2022 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:GGMM misschien is @:KingRoland wel even rustig aan het bidden.
Goede suggestie.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:GGMM het kan natuurlijk ook zijn dat @:KingRoland even een dutje doet, daar is hij namelijk gek op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |