Pics?quote:Op woensdag 20 april 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Zaterdag voor het eerst in tijden weer eens naar een Indonesisch restaurant gegaan, oef wat goed en schandalig veel.quote:
Lekker man, zoveel eten dat je denkt dat je een week niet meer hoeft te eten.quote:
Het is toch wel mijn favoriete keuken. Eet het zeker 1 keer per weekquote:Op woensdag 20 april 2022 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zaterdag voor het eerst in tijden weer eens naar een Indonesisch restaurant gegaan, oef wat goed en schandalig veel.
Hoe heet die pittige makreel die je met graten en al kan eten? Daar kan ik mij dood aan eten.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is toch wel mijn favoriete keuken. Eet het zeker 1 keer per week
Pepesan (of zo)quote:Op woensdag 20 april 2022 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe heet die pittige makreel die je met graten en al kan eten? Daar kan ik mij dood aan eten.
Laatst een keer bij Ron Gastrobar Indonesia gegeten. Bohhh was ook genot zeg. Bar Basquiat in Amsterdam is ook een aanrader al heb je daar niet alleen maar Indisch eten.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja klopt.
Tijd om terug naar de randstad te trekken ik mis Bogor in Den Haag
Fijn dat de nos Hitler zijn verjaardag actief viertquote:Op woensdag 20 april 2022 18:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Er is in een jaar of 20 dus eigenlijk vrij weinig veranderd
Rundervink, aardappelen en witlof in roomsaus.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2022 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zaterdag voor het eerst in tijden weer eens naar een Indonesisch restaurant gegaan, oef wat goed en schandalig veel.
Ik blijf me verbazen dat er mensen op die Chevy ingaan, wat een enorme idioot is dat.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:15 schreef fetX het volgende:
Weer een keer het haxball topic doorgenomen. Het was weer genieten. Aanrader @:maxi-mus
Nasi.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Netjes uitgedrukt.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat er mensen op die Chevy ingaan, wat een enorme idioot is dat.
Er is dus hoop voor de toekomst.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Er is in een jaar of 20 dus eigenlijk vrij weinig veranderd
Als jij week na week door @Scrummie wordt gesaboteerd, dan begin je, net als @ChevyCaprice , ook door te draaien.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat er mensen op die Chevy ingaan, wat een enorme idioot is dat.
Er zit niet veel afwisseling in jouw menu, hè.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij eet het nu met plakjes kaas, soms ook wel met plakken kaas, hoeveel afwisseling wil je hebben.quote:Op woensdag 20 april 2022 19:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zit niet veel afwisseling in jouw menu, hè.
Waarom neemt die volwassen man dat vreselijk kutcomputerspelletje zo ontzettend serieus?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dezelfde gerechten komen inderdaad vrij vaak voor jaquote:Op woensdag 20 april 2022 19:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zit niet veel afwisseling in jouw menu, hè.
zeker nooit een raid gedaan in wow?quote:Op woensdag 20 april 2022 19:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom neemt die volwassen man dat vreselijk kutcomputerspelletje zo ontzettend serieus?
Slapen, veel slapen.quote:Op woensdag 20 april 2022 14:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb de griep te pakken
Wat werkt het best tegen griep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |