Die verheerlijking over eigen partijen groter dan het CDA en dergelijke zijn ridicuul, maar hier heb je wel een heel goede aan een vent als Omtzigt. Lekker laten doen ook, dat is zijn forte.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:55 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het liegen en bedriegen gaat gewoon door hoor @:janneke141
Gewoon erop vertrouwen dat ze het goed doen!quote:Op donderdag 21 april 2022 17:04 schreef Janneke141 het volgende:
Hoog tijd om de wob af te schaffen, die is echt heel onhandig als je gewoon een beetje ongestoord wil besturen.
Waarschijnlijk niet. Maar je ziet nu het RIVM al melden dat de griep net zo hard om zich heen grijpt als een paar jaar geleden, dus ik verwacht dat ze daar ook naar gaan refereren binnenkort.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zouden zij zich voor februari 2020 ook zo druk hebben gemaakt om de gevolgen van griep- en verkoudheidsvirussen voor 'kwetsbaren'?
Dat was het al sinds het begin. Expiriment kalverstraat.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:35 schreef Bocaj het volgende:
Ongehoord meldt dat 'Mondkapjesplicht een angstmiddel was...' Blijkt uit Wob-verzoek...
Of maakt ongehoord dat er zelf van?
Serieuze vraag, hoe kan je deze shit niet totaal incapabel of corrupt vinden?quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Geen idee of deze al langsgekomen is maar vind het antwoord van Kuipers toch ook wel weer veelzeggend: "Iets zinnigs erover zeggen is lastig, veel werk en de onzekerheid blijft groot."
Met andere woorden: We hebben geen flauw idee of die lockdowns nou gewerkt hebben, waarschijnlijk hadden we het net zo goed zoals Zweden kunnen doen.
Lollololquote:Op woensdag 20 april 2022 13:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Goh de club die “wetenschappelijk” adviseert of de winkels een uurtje langer open kunnen doet mar wat? Dat meen je niet.
Begrijp me niet verkeerd, wetenschap is nuttig. Maar je moet ook je grenzen kennen.
Incapabel sowieso, corrupt weet ik niet. Maar het is me wel duidelijk geworden dat virologie absoluut geen exacte wetenschap is.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Serieuze vraag, hoe kan je deze shit niet totaal incapabel of corrupt vinden?
Als dat moord is dan is autorijden het ook.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:34 schreef Molo het volgende:
Lolwhut
Vind het eigenlijk wel echt heel klote dat mensen er zo waanzinnig bang voor zijn en boos over zijn
[ twitter ]
Beschamend sommige punten idd.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Incapabel sowieso, corrupt weet ik niet. Maar het is me wel duidelijk geworden dat virologie absoluut geen exacte wetenschap is.
Veel draaide dan ook niet om de effectiviteit van de maatregelen, maar om het voorkomen van politiek gezichtsverlies.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Geen idee of deze al langsgekomen is maar vind het antwoord van Kuipers toch ook wel weer veelzeggend: "Iets zinnigs erover zeggen is lastig, veel werk en de onzekerheid blijft groot."
Met andere woorden: We hebben geen flauw idee of die lockdowns nou gewerkt hebben, waarschijnlijk hadden we het net zo goed zoals Zweden kunnen doen.
Ja, ho. Straks komt er uit dat onderzoek iets dat je helemaal niet wil horen. Dan kun je het onderzoek beter niet doen. Of wel, maar het rapport classificeren als vertrouwelijk en onderin de la gooien.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is ook eigenlijk best bijzonder dat we Rutte sinds de laatste lockdown in ging amper nog hebben gezien als het om corona ging. Zelfs de laatste persco's liet hij lekker opknappen door de nieuwe minister.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ho. Straks komt er uit dat onderzoek iets dat je helemaal niet wil horen. Dan kun je het onderzoek beter niet doen. Of wel, maar het rapport classificeren als vertrouwelijk en onderin de la gooien.
Evalueren doen we achteraf. Of nou ja, dat eigenlijk ook niet.
Of Ernst heeft tegen hem gezegd, blijf maar lekker weg.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk best bijzonder dat we Rutte sinds de laatste lockdown in ging amper nog hebben gezien als het om corona ging. Zelfs de laatste persco's liet hij lekker opknappen door de nieuwe minister.
Ik denk dat de OMT-lui echt wel overtuigd waren van hun eigen (tunnel)visie en ook dachten dat ze gelijk hadden. De politiek was daar inderdaad vooral bezig met gezichtsverlies beperken maar heeft dat OMT zelf ook heel groot gemaakt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Veel draaide dan ook niet om de effectiviteit van de maatregelen, maar om het voorkomen van politiek gezichtsverlies.
Kijk eens aan, weer helemaal normaal doen en blijven doen dus, en dan nemen die griepgolven ook weer hun normale cyclus aan.quote:De epidemie, die in week 8 begon, valt extreem laat. De coronamaatregelen hielden de verspreiding van influenza anderhalf jaar tegen. Het kan volgens Meijer een tot twee jaar duren voordat griep weer gewoon in de winter valt. „Als het gedrag van mensen weer helemaal wordt zoals vóór de pandemie, kan dat patroon zich vrij snel herstellen.”
Plus veel kopieer gedraag want in het buitenland deden ze het ook. Mooi voorbeeld is die avondklok niemand weet hoe effectief die nou was maar ja in het buitenland deden ze het ook dus ja waarom wij niet. Je zag dat ook met de laatste lockdown. Er werd verzekerd dat de buurlanden ook in lockdown gingen wat niet gebeurde dus half Nederland ging toen een dagje naar het buitenland en het draagvlak was compleet weg.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Veel draaide dan ook niet om de effectiviteit van de maatregelen, maar om het voorkomen van politiek gezichtsverlies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
En terecht, ik heb er zelf ook aan meegedaan. Paar weken maanden eerder vrijwel normaal doen dan hier in NL. Prima.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Plus veel kopieer gedraag want in het buitenland deden ze het ook. Mooi voorbeeld is die avondklok niemand weet hoe effectief die nou was maar ja in het buitenland deden ze het ook dus ja waarom wij niet. Je zag dat ook met de laatste lockdown. Er werd verzekerd dat de buurlanden ook in lockdown gingen wat niet gebeurde dus half Nederland ging toen een dagje naar het buitenland en het draagvlak was compleet weg.
Ik ook hoor. Ik woon 10 min rijden van de Belgische grens dus heb in december vooral de Belgische economie gesteund.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En terecht, ik heb er zelf ook aan meegedaan. Paar weken maanden eerder vrijwel normaal doen dan hier in NL. Prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |