Die grap was in 1998 al niet grappig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel een beetje klaar met die kleuters die denken dat ze hier de lakens uit kunnen delen en niet weten dat je kankerkachels hebt en niet weten dat je 'hond' met een 't' spelt.
Nobody cares, fuckheadquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eerste account, bolleboos.
Wat moet ik met een sticker van een paar kleuters die hier tof komen doen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:15 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee met dit gedrag ben jij ook geen sticker waard .. dat is duidelijk
Op je koelkast plakken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat moet ik met een sticker van een paar kleuters die hier tof komen doen?
Ik pak de wapenen op.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die grap was in 1998 al niet grappig.
Ja nee ok, want ook jij bent een bekende naam uit het FOK!-verledenquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, op FOK! wel, maar niet hier
Jij komt tof doen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee ok, want ook jij bent een bekende naam uit het FOK!-verleden
Gelukkig laat je nog je ik ben 15 dus ik denk dat ik stoer ben gedrag van 2003 nog steeds zien🤷♀️quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo.... even een broodje hagelslag.
Is het hier gezellig ?
Ik kan niet voor anderen praten, maar ik weet dat wij wel vaker dan afgelopen jaar hebben gecommuniceerdquote:
Ik voel ook een bepaalde spanning.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:19 schreef Dqod het volgende:
Waarom voel ik een escalatie in dit topic? :$
Veel te spannend voor me
Val nog eens binnenquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:19 schreef Id_do_her het volgende:
Ok fijne avond, het was me weer een plezier.
Toch wel met roomboter?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel ook een bepaalde spanning.
* propt nog een broodje naar binnen
Het was me een waar genoegen IDHquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:19 schreef Id_do_her het volgende:
Ok fijne avond, het was me weer een plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |