Welke keuze?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat om de keuze McDonald's (ofzo) of snackbar en dan kies ik voor snackbar.
Je hebt genoeg mensen die juist alleen maar McDonald's enz willen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welke keuze?
Snackbar is de enige optie. Net als roomboter.
Misschien kan ik hier mijn geld mee verdienen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Meestal word ik niet zo heel blij van etende mensen. Je zou een uitzondering kunnen zijn.
Ik ook alleen de milkshake van de Mac is lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat om de keuze McDonald's (ofzo) of snackbar en dan kies ik voor snackbar.
Die snappen het gwoon niet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt genoeg mensen die juist alleen maar McDonald's enz willen.
Nee, wij zijn zoals dat bruine goedje dat Britten op een boterham smeren. Hoe heet het ook alweer?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor een niveau verloren voorwerpen ?
HP saus ?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wij zijn zoals dat bruine goedje dat Britten op een boterham smeren. Hoe heet het ook alweer?
Marmitequote:Op dinsdag 19 april 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wij zijn zoals dat bruine goedje dat Britten op een boterham smeren. Hoe heet het ook alweer?
McKroket is ook wel lekker en McFlurry. Het is niet vies ofzo maar ik vind meeste van de snackbar lekkerder en vaak goedkoper ook nog.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:25 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ook alleen de milkshake van de Mac is lekker
Je bent een paar jaar te laat daarmee om er nog rijk van te kunnen worden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien kan ik hier mijn geld mee verdienen.
Met het naar binnen proppen van allerlei voedingsmiddelen (gewoon als in etend, geen andere rare dingen zoals in je oor of zo) en dat dan filmen.
Dan laat ik mijn eten sponsoren door andere mensen en dan heb ik gratis eten
quote:
Zou kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met het naar binnen proppen van allerlei voedingsmiddelen (gewoon als in etend, geen andere rare dingen zoals in je oor of zo) en dat dan filmen.
Ja, maar ik ben spesjul ...quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent een paar jaar te laat daarmee om er nog rijk van te kunnen worden waarschijnlijk.
Het is een soort smeer-Maggi.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb daar ooit eens aan geroken en beleefd bedankt.
Maar zou je ook doneren?quote:
Ik denk dat mijn nieren dat niet zo heel leuk vinden.quote:
Onlyfans/4bEequote:Op dinsdag 19 april 2022 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar dat weet ik toch helemaal niet joh.quote:
Ach gossiequote:Op dinsdag 19 april 2022 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar zou je ook doneren?
Dan laat ik Wattenschijfje ook zien en dan kan je ook voor haar een worteltje doneren oid en dan zitten we samen gezellig te eten
Als je een spreekbeurt over friet en worggggstenbroodjes had gegeven, had ik je een 4 gegeven.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:27 schreef Ama het volgende:
Dit was mijn spreekbeurt over patat en snacks.
Dit wordt altijd zo goed bekeken op YouTube.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
❤️quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je een spreekbeurt over friet en worggggstenbroodjes had gegeven, had ik je een 4 gegeven.
Maar omdat het patat is een 10 natuurlijk.
Begin een Twitch-kanaal!quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar zou je ook doneren?
Dan laat ik Wattenschijfje ook zien en dan kan je ook voor haar een worteltje doneren oid en dan zitten we samen gezellig te eten
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je een spreekbeurt over friet en worggggstenbroodjes had gegeven, had ik je een 4 gegeven.
Maar omdat het patat is een 10 natuurlijk.
Ja, die ASMRquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit wordt altijd zo goed bekeken op YouTube.
Dat is samen met een nasibal toch wel het minst lekkere wat je kan krijgen bij de snackbar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Zin in een bamischijf nu, trouwens
Misschien moet ik daar gaan wonen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:31 schreef Fogel het volgende:
Ik ga me volgende maand volvreten in de snackbar![]()
En in juli nog een keer
Dat mis ik hier in Noorwegen, een snackcultuur.
Ja ik kijk vaak gewone ASMR maar moet altijd eerst langs al die eet video's scrollen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die ASMR
Zo'n negerin die een augurk naar binnen zit te chrunchen ...
Dan ben ik blij dat dat voor jou zo is, want ik ben gek op die dingenquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is samen met een nasibal toch wel het minst lekkere wat je kan krijgen bij de snackbar.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kijk vaak gewone ASMR maar moet altijd eerst langs al die eet video's scrollen.
Meer voor jou.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat dat voor jou zo is, want ik ben gek op die dingen
Ontroerend gedicht!quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Er is er hier
Maar één
Viesdik
En dat ben
Ik
Durf niet te kijken. En wat is hier ASMR aan, maakt me niet zen ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |