quote:Op woensdag 20 april 2022 00:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das ook niet echt nieuws he
[..]
"Russian military’s corruption quagmire – POLITICO" https://www.politico.eu/a(...)uption-quagmire/amp/
Wil jij in zo'n leger dienen?
Ik kan die vlucht uit Rusland van goed opgeleide jonge mensen volledig begrijpen. Voor je het weet wordt je opgeroepen en mag je dienen in zulke omstandigheden. Geen wonder dat moreel zo laag is daar. En dit probleem speelt al echt jaren.quote:
Ugh, dat verhaal van die moederquote:Op woensdag 20 april 2022 00:41 schreef Momo het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ezen-voor-een-aanval
NOS in Oost-Oekraïne
Wat een treurige video.quote:Op woensdag 20 april 2022 00:41 schreef Momo het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ezen-voor-een-aanval
NOS in Oost-Oekraïne
We zijn allemaal paganisten hierquote:Op woensdag 20 april 2022 01:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Japan krijgt ervan langs en zelfs unit 731 wordt gemeld. Stiekem wel grappig dat Japan daar nog even op gewezen wordt.
Het gaat er eigenlijk meer om wat je met die 650 euro dan eigenlijk kunt doen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gemiddelde wordt nogal omhoog gehaald met die puissant rijken.
Buiten dat is 56.000 roebel nog geen 650 euro. En gezien wat er werd geplunderd waren er wen heleboel zaken die e zelf nog niet hadden.
Ik weet niet of je moet geloven wat er wordt verteld over de gemiddelde Rus en de welvaart die hij zou hebben.
Je kunt steden vergelijken op numbeo.comquote:Op dinsdag 19 april 2022 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof het direct hoor, ben nog nooit in Rusland geweest. Zouden de prijzen ook erg verschillen tussen de grote steden en dorpjes in the middle of nowhere? Lijkt me wel.
Daarachter ligt volgensmij de moederkat. En de hondjes zijn zelf ook nog jong.quote:
Hoge luchtvochtigheid blijkbaar.quote:Op woensdag 20 april 2022 01:30 schreef polderturk het volgende:
De Russen flikkeren wel hele grote bommen op Azovstal.
[ twitter ]
Men zegt soms moskou is geen rusland en rusland is geen moskou.quote:Op woensdag 20 april 2022 06:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je kunt steden vergelijken op numbeo.com
De gemiddelde huur in Rostov is 70% lager dan in Moskou in ieder geval.
Zonet bij wnl deskundige die zei dat Rusland toch net wel iets betere papieren heeft. Maar goed Russisch moraal vs oekrains moraal.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:34 schreef capricia het volgende:
Ik heb de indruk dat deze hernieuwde Russische aanval veel te snel van start gegaan is.
Bedoel, hergroeperen, reorganiseren etc kost echt wel meer tijd dat de Russen nu genomen hebben.
Zal wellicht ook te maken hebben met het materieel wat Oekraïne nu geleverd krijgt.
Ach, dat vertelden zo ongeveer dezelfde deskundigen ook toen het gedoe in het Noorden begon.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:43 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Zonet bij wnl deskundige die zei dat Rusland toch net wel iets betere papieren heeft. Maar goed Russisch moraal vs oekrains moraal.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:56 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ach, dat vertelden zo ongeveer dezelfde deskundigen ook toen het gedoe in het Noorden begon.
Oekraïne zal waarschijnlijk nog steeds wel zo slim zijn om grootschalige directe confrontaties zoveel mogelijk te vermijden en in plaats daarvan gewoon Russen blijven slachten. Dat gaat vanzelf weer pijn doen.
Wat ik ervan gelezen hebt lijkt het overeen te komen met de kosten hier in Mexico. Alle basis is zeer goedkoop en luxe producten even duur als in Nederland. Wat betreft supermarkten is het duur als het gaat om niet-lokale producten.quote:Op woensdag 20 april 2022 07:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Men zegt soms moskou is geen rusland en rusland is geen moskou.
Leuk die huurprijzen, maar de electronica heeft vergelijkbare prijzen als hier waardoor mobiele telefoons toch een stuk meer van hun budget opsnoept, en zoals we hierboven ergens genoemdmzien worden zijn de supermarkten ook vergelijkbaar met onze prijzen. Het is dat velen nog een datcha hebben en daar wat eigen groente kweken dat ze nog normaal kunnen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |