Heel erg storend inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2022 16:16 schreef Columbiafan het volgende:
Ik erger me de laatste weken wel kapot aan het commentaar van Karl als er Belgen in het spel betrokken zijn.
Heerlijk. Heerlijk!quote:
Die mist gewoon Taus toch?quote:Op woensdag 20 april 2022 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Fieliep heeft echt postzakken vol brieven gehad.
Jammer dat dit net niet helemaal kloptequote:Op woensdag 20 april 2022 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Valverde gaat ze allemaal naar huis rijden.
Hij begint inmiddels namen te roepen die niet eens in koers zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:16 schreef The_Undertone het volgende:
IN B4 al het gejank over Karrel (ik zit op mijn werk dus kan het commentaar niet horen
Te laat.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:16 schreef The_Undertone het volgende:
IN B4 al het gejank over Karrel (ik zit op mijn werk dus kan het commentaar niet horen
ZIJN MOOISTE ZEGEquote:
Je bent wat te laat met deze post.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:16 schreef The_Undertone het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2022 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geloof dat het tijd wordt voor een nieuwe inval bij Bahrein.
EEn paar jaar jaquote:Op woensdag 20 april 2022 16:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bent wat te laat met deze post.
Zo in de dierentuin samen met de zeeleeuwenquote:Op woensdag 20 april 2022 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
"Tijd om de armen te spreiden als een adelaar zwevend boven Huy"
Dit is al z'n derde deelname hè.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar geleerd dat je niet als 50e moet opdraaien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |