SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schema met meet & greets
[ Bericht 4% gewijzigd door Momo op 30-04-2022 08:43:21 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas tijdens de tweede repetities. En volgens mij maar ้้n persoon per fansite, dus geen idee hoe ze het allemaal gaan doen deze keer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:47 schreef Nexum het volgende:
Maar is het nu zo dat de pers geen toegang meer heeft tot de rehearsals? Dus geen Wiwi of Matt streams meer?
Die gaat knallen op het podiumquote:
Nee we krijgen deze keer alleen TikTok filmpjes en foto's (denk ik), dus nog geen kritische dingen verder.quote:Op maandag 25 april 2022 19:45 schreef Nexum het volgende:
Beetje in de war nu, als de pers de eerste rehearsals niet kan zien dan zijn de eerste 2/3 dagen van de rehearsals toch nutteloos voor ons? Als zij geen beeld hebben weten wij ook niks
Eigenlijk zullen de rehearsals zo zijn als we gewend van ze zijn (met hoofden etc) vanaf woensdag 4 mei.quote:Op maandag 25 april 2022 19:45 schreef Nexum het volgende:
Beetje in de war nu, als de pers de eerste rehearsals niet kan zien dan zijn de eerste 2/3 dagen van de rehearsals toch nutteloos voor ons? Als zij geen beeld hebben weten wij ook niks
Ik zie de boring en flop reacties op basis van een paar seconden al binnenstromen jaquote:Op maandag 25 april 2022 21:28 schreef Funhouse het volgende:
Ik weet dat de delegaties graag wilde dat er geen pers aanwezig zou zijn bij de eerste repetities, maar ik denk dat het uiteindelijk best wel averechts kan werken. De video's die van de eerste repetities online komen geven vaak best een vertekend beeld omdat je maar een klein stukje van het optreden ziet en het er vaak behoorlijk leeg uitziet zonder professioneel camerawerk. In de voorgaande jaren kon je die filmpjes dan nog een beetje in de context van het gehele optreden plaatsen omdat de aanwezige pers de hele repetities kon beschrijven. Nu gaan mensen alleen maar meer zeiken als zo'n filmpje er slecht uitziet want we hebben geen aanvullende informatie meer.
William werkt bij de BBC, dus hij kan ook namens hen een accreditatie hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:46 schreef molloot200 het volgende:
De zus van WiwiWilliam, die met de cyste, is aangekomen in Turijn blijkbaar. Apart, want eerder riepen ze nog dat zij geen accreditatie had. Ik ga stiekem een klein scheldpartijtje gooien als Wiwi weer eens een uitzonderingspositie heeft gekregen, terwijl andere grote fanmedia als Matt & co dat niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |