Rechter komt erachter dat zijn rechtervriendje geen D66 stemt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:37 schreef Werkman het volgende:
Natuurlijk heeft je werkgever daar geen bal mee te maken!
Maar vanwaar dit topic?
Zijn ze er op je sociale werkplaats op Urk achter gekomen dat je geen SGP stemt of wat?
En als je nu voor een politieke partij werkt?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:32 schreef Joopklepzeiker het volgende:
In Nederland heeft jouw werkgever op geen ene enkele manier met jouw stemkeuze/politieke voorkeur of oriëntatie te maken,
Juridisch niet, moreel en sociaal niet en welke invalshoek je maar ook kan bedenken.
Mee eens of oneens?[poll=3988]
Als je op een school solliciteert moet je een kopie van je D66-lidmaatschapskaart meesturen, anders word je niet aangenomen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En als je nu voor een politieke partij werkt?
Maar goed, ik zou sowieso niet weten hoe een werkgever achter je politieke voorkeur komt, tenzij je er de hele dag mee loopt te leuren.
Tenzij je medewerker van de partij in kwestie wordt, is het hartstikke irrelevant om daar naar te vragen of het te laten weten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:39 schreef herverwijderd het volgende:
Ik kan me geen situatie bedenken waarin het voor mijn werkgever relevant zou zijn om te weten wat ik stem.
Vreselijk na afloop van vorige verkiezingen. Al die Gerda's die gaan koketteren met hun stem op D66.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je op een school solliciteert moet je een kopie van je D66-lidmaatschapskaart meesturen, anders word je niet aangenomen.
Racistquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:50 schreef fubaaar22 het volgende:
Fvd stemmers zou ik wel snel lozen. Dan kun je nog beter een aap in dienst nemen.
Inderdaad, in het begin (1995) tijdens een potje kaarten in de kantine wel eens een verhitte discussie gehad met een leidinggevende op de betoncentrale, hij was voor het koningshuis en ik vond/vind het stront en bagger.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:49 schreef joepvd het volgende:
Inderdaad; de werkgever heeft niets met jouw politieke keuzes te maken. Val hem er dus ook niet mee lastig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |