Is ook een aanname van mijn kant.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nouuuu, dat denk ik dan weer niet.
Back in the daysquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee ja dat waren de laatste jaren dat FOK! nog gezellig druk was, ik weet het nog goed.
Ik lig ook niet in een wiegquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk niet dat Budapestenaar stinkt.
Maar dat is een aanname
Ja, dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggenquote:
Je nam toen ook aan dat ik leuk was.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen
Tegenwoordig heb je van die volwassen mannen die net doen alsof ze een baby zijn.
Nu wil ik niet AANNEMEN Shout out naar @:Dr_FLASH dat jij dat ook doet, maar ja..
Doe maar hoorquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen
Tegenwoordig heb je van die volwassen mannen die net doen alsof ze een baby zijn.
Nu wil ik niet AANNEMEN Shout out naar @:Dr_FLASH dat jij dat ook doet, maar ja..
100%quote:
Ja dat was toen echt niemand niks wistquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je nam toen ook aan dat ik leuk was.
Die aanname bleek toch ook juist te zijn ?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je nam toen ook aan dat ik leuk was.
Ja, die goede oude tijd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
100%
Maar lijkt wel een vorig leven geleden
Heb je nog je hondje eigenlijk?quote:
Ja, ik had toen eens ruzie met een gast die zei dat ik een loser was, kwam jij en een paar andere meiden in opstand. Staat nu nog in mijn bookmarks.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die aanname bleek toch ook juist te zijn ?
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik had toen eens ruzie met een gast die zei dat ik een loser was, kwam jij en een paar andere meiden in opstand. Staat nu nog in mijn bookmarks.
Eens een andere zak.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Bijzonder! Hoe kun je die nou gewoon bewaren? Straks ligt @:CherryLips wakker omdat ze aan die zak moet denken.
Toen had ik hier nog geen eens een account.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja in die periode 2010-2012 ongeveer.
Nu?!quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk moet ik mijn auto wassen, want Saharazand, maar echt geen zin
Ik moet echt lachen om al die zwarte auto's met dat stof.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk moet ik mijn auto wassen, want Saharazand, maar echt geen zin
Nee, want nu zie ik niets meerquote:
Heerlijke tijd was dat ja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Toen had ik hier nog geen eens een account.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om al die zwarte auto's met dat stof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |