Oh, dat vind ik nog best romantisch klinkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroegâh heette het paard van Sinterklaas Sneeuwstorm
Denk het niet.quote:
Nee, kijk maarquote:
quote:
Niet op vragen die totaal niet boeien neequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook een goede naam, maar niet correct.
Vind ik ook. Maar kindertjes van nu weten niet wat sneeuw is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik nog best romantisch klinken
Oke, dit is echt next level..quote:
2 jaar geleden hebben we nog best wat sneeuw gehadquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar kindertjes van nu weten niet wat sneeuw is.
O jaquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2 jaar geleden hebben we nog best wat sneeuw gehad![]()
En ik kon schaatsen op natuurijs![]()
Echt he.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dit is echt next level..
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Ik kan niet schaatsen, helaas
Die meid van die Alwaysreclame wel, boh boh boh.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja![]()
Ik kan niet schaatsen, helaas
quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die meid van die Alwaysreclame wel, boh boh boh.
Die is verrassend soepel, ja.quote:
Sinterklaas ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
Voor de goede orde ;het paard van Sinterklaas leeft niet meer.
[ afbeelding ]
Voor de goede orde, Sinterklaas zelf ook niet meer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
Voor de goede orde ;het paard van Sinterklaas leeft niet meer.
[ afbeelding ]
Dan ken je de gezette meid nog niet, die zijn echt freakishly lenig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Die is verrassend soepel, ja.
Schaatsenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Schaatsmeet![]()
Ik zie ja al schuifelen met een stoel
Zijn ze ook gezellig?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ken je de gezette meid nog niet, die zijn echt freakishly lenig.
Wattenschijfje achter een klein poppenhuisstoeltjequote:Op dinsdag 19 april 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Schaatsmeet![]()
Ik zie ja al schuifelen met een stoel
quote:
Jullie zijn vriendjes?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de goede orde, Sinterklaas zelf ook niet meer.
Oh, spijtig...quote:
neuh, ik zou eerder met jou vriendjes zijnquote:
Ik beoordeel die eigenschap het liefst op individueel niveau.quote:
Ja, ik snap dat het een beetje lastig is te beoordelen op groepsniveauquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik beoordeel die eigenschap het liefst op individueel niveau.
Ik vind haar wel schattig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat het een beetje lastig is te beoordelen op groepsniveau
Mag ik vragen wat jij hier komt zoeken?quote:
Dat mag.quote:
Ik was hier ooit stamgast, een jaar of tien geleden, ik kwam weer even kijken hoe het erbij hangt hier.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij hier komt zoeken?
Welkom terug danquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was hier ooit stamgast, een jaar of tien geleden, ik kwam weer even kijken hoe het erbij hangt hier.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was hier ooit stamgast, een jaar of tien geleden, ik kwam weer even kijken hoe het erbij hangt hier.
Oh okee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
KoenFlintstone misschien @Koen66quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welkom terug danWeinig tot geen bekenden zeker?
Nou ja mijn oude vriendin 4everblackeyed was aan het reageren dus ik dacht even mee te komen doen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welkom terug danWeinig tot geen bekenden zeker?
Waar stammen wij af, de KLB SC zeker?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja mijn oude vriendin 4everblackeyed was aan het reageren dus ik dacht even mee te komen doen.
Wacht. Volgens mij schelen jullie ongeveer 70 jaar.quote:
Ja in die periode 2010-2012 ongeveer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar stammen wij af, de KLB SC zeker?
Loopt die jonge deerne hier ook al zo lang rond?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja mijn oude vriendin 4everblackeyed was aan het reageren dus ik dacht even mee te komen doen.
Dat weet je nog goed.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja in die periode 2010-2012 ongeveer.
1875.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat weet je nog goed.
Ik ben niet zo heel goed met jaartallen, dus ik gok altijd maar wat.
Als de dag van gisterenquote:
Daar sprak ik al mee toen jij in de wieg lag te stinken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Loopt die jonge deerne hier ook al zo lang rond?
Nouuuu, dat denk ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar sprak ik al mee toen jij in de wieg lag te stinken.
Nee ja dat waren de laatste jaren dat FOK! nog gezellig druk was, ik weet het nog goed.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat weet je nog goed.
Ik ben niet zo heel goed met jaartallen, dus ik gok altijd maar wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |