SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Gaan jullie overmorgen op weg naar de Noordkaap?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ik heb bij het eerste hotel overmorgen een glaasje welkomst champagne bijgeboektomdat het kan
Nee bij jou verbaast me inmiddels vrij weinig meerquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dus een dekentje zou niet moeten verbazen
Ja weet ik niet. Hoop dat het een flesje is anders wordt timing wel een dingetje. Binnen een half uur moeten we weer trein zus en zo halenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:30 schreef bitterbal het volgende: [..] leuk
wachten ze je dan op bubbels in de hal?
das wel handig jaquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:34 schreef Recce het volgende:
In mijn winkelcentrum zit opeens een pakketautomaat van post.nl!Dat is wel even wat handiger dan thuis moeten zijn voor de bezorger of bij het post.nl-punt in de rij staan.
Sushi op?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee.weet niet meer hoe ik moet zitten
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee.weet niet meer hoe ik moet zitten
Deze ga ik opslaanquote:
ja wel al klattenplaatjes tijdquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]En je moet eigenlijk al slapen, toch?
ja graagquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag ik al die sushi die jij niet gaat eten dan hebben?
Staat genoteerd zodat ik dit de volgende keer weer tegen je kan gebruikenquote:
Als ze weer trek heeft in sushi, moet ze het kopen en aan mij afstaan! Dat heeft ze net beloofd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat genoteerd zodat ik dit de volgende keer weer tegen je kan gebruiken
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ze weer trek heeft in sushi, moet ze het kopen en aan mij afstaan! Dat heeft ze net beloofd.
Hopelijk zegt ze dat dan wel op tijd zodat je heel de dag kunt vasten om die hoeveelheden een beetje op te kunnenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ze weer trek heeft in sushi, moet ze het kopen en aan mij afstaan! Dat heeft ze net beloofd.
Zie je al op tegen de bevalling?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
zouden zwangere vrouwen zich zo voelen met zon dkke buik?
Dit is wel een vreemde vraag.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
zouden zwangere vrouwen zich zo voelen met zon dkke buik?
Eerst even 50 km wandelen dan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk zegt ze dat dan wel op tijd zodat je heel de dag kunt vasten om die hoeveelheden een beetje op te kunnen
Echt he, dit geloof toch niemandquote:
nee dat gaat pas een goeie maand later gebeurenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan jullie overmorgen op weg naar de Noordkaap?
welk derdewereld gebied woon je dat je dit nu pas hebt?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:34 schreef Recce het volgende:
In mijn winkelcentrum zit opeens een pakketautomaat van post.nl!Dat is wel even wat handiger dan thuis moeten zijn voor de bezorger of bij het post.nl-punt in de rij staan.
Lijkt me niet te vergelijken.quote:
Ik hoop het ook. Misschien moet je vast oefenen met puffen en zo?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaat hopelijk sneller dan 9 maanden?
Ooooh, tofquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat gaat pas een goeie maand later gebeuren![]()
Overmorgen is er eerst de PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde. Die tot en met 2018 altijd in januari plaatsvondt, maar ja korte dagen, tiefesweer etc.
*zoekt chestburster gifje uit Alienquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaat hopelijk sneller dan 9 maanden?
Denemarkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooooh, tofWaar gaat de reis dit jaar heen?
Jullie hebben ook zo'n ding sinds een week?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welk derdewereld gebied woon je dat je dit nu pas hebt?
quote:
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |