SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gedeelde smart enzo.quote:
oehquote:
gedeelde smartlapquote:
Da fuck!? Was er nog een restant van het vuurwerk?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
LTVDK in GC / [KSC #14266] Op een onbewoond eiland
Zou het met die grote geblindeerde volvo van de 'beveiliging' komen die me een tijdje terug achtervolgde op een afgelegen stukquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh![]()
misschien hebben ze een geheim drugslab op het industrie terrein en vinden ze dat je er te vaak komt
Wat kleine flutjes karton alleenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Da fuck!? Was er nog een restant van het vuurwerk?
daar heb je niiks over verteldquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het met die grote geblindeerde volvo van de 'beveiliging' komen die me een tijdje terug achtervolgde op een afgelegen stuk
Soms is het beter om niet alles te vertellenquote:
Hmm, klinkt als een cobra-achtig iets dan. Dan is de kans groot dat het vandalisme is, lijkt me.quote:
nou ja dit wel. hoe moeten we hem anders reddenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms is het beter om niet alles te vertellen
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Al voelde ik me net wel verdacht op het industrieterrein, liep op een uitgestorven plek in de zware chemicaliën hoek en kwam opeens de zware beveiliging voorbij. In een zwarte geblindeerde XC90 ipv de gebruikelijk busjes en combo's
Mja het is iets te specifiek voor vandalisme, om met een auto stoppen en het er gericht uitgooien en weer snel wegrijden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, klinkt als een cobra-achtig iets dan. Dan is de kans groot dat het vandalisme is, lijkt me.
misschien kunnen ze je ook gewoon een vraag stellen of zo?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het met die grote geblindeerde volvo van de 'beveiliging' komen die me een tijdje terug achtervolgde op een afgelegen stuk
Ik vermoed toch de kleur, druggerelateerd, is toch een beetje een Turken of Sinti kleurtje voor een auto.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het is iets te specifiek voor vandalisme, om met een auto stoppen en het er gericht uitgooien en weer snel wegrijden.
Tja, als het petjesjeugd is met een auto, waarom niet? Vanuit jou gezien is het dan specifiek, maar misschien hebben ze gewoon een willekeurige auto uitgekozen. Lachen man, cobra onder een auto gooien en wegracen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het is iets te specifiek voor vandalisme, om met een auto stoppen en het er gericht uitgooien en weer snel wegrijden.
ik durfde het niet te zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed toch de kleur, druggerelateerd, is toch een beetje een Turken of Sinti kleurtje voor een auto.
Aubergine is het beige van de metaalquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed toch de kleur, druggerelateerd, is toch een beetje een Turken of Sinti kleurtje voor een auto.
Het is toch geen Mercedes of Audi die ik met de rest van de familie deel en 1 keer in de week in rijdquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |