Gothic, maar staan ook regelmatig metalbands.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
OooohHerrie?
Klinkt niet als een herrie festival nml.
Hmm gothic is niet echt mijn ding (meer) maar klinkt alsnog wel leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gothic, maar staan ook regelmatig metalbands.
Nou vind 4 dagen daar wel genoegquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ga je meer werken om af te vallen? Dan kun je daarna ook langer vakantie opnemen.
Ik DM mijn nummer wel even.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:43 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij is het meisje wat naast mij zit drugs aan het verkopen
Ja dan lopen we alleen op dagen dat je niet hoeft te werkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou als k op werk moet lopen en met jou wordt het wel wat veel
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:43 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij is het meisje wat naast mij zit drugs aan het verkopen
Jeej gezellig over het industrieterrein. Romantisch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan lopen we alleen op dagen dat je niet hoeft te werken
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan lopen we alleen op dagen dat je niet hoeft te werken
Dat is best sfeervol hoor, zeker in het weekend, alsof je door een rustig natuurgebied looptquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeej gezellig over het industrieterrein. Romantisch.
Zie je opeens niemand klagen op de achtergrond. Ook leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil wel een keer eten als achtergrondgast bij First Dates, denk alleen dat ik die porties te klein vind.
Nee maar beelden zeggen genoeg en ervaringen van anderen ook.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je opeens niemand klagen op de achtergrond. Ook leuk.
Helemaal volgepropt zodat je ogen ook op standje volle maan staanquote:
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal volgepropt zodat je ogen ook op standje volle maan staan
Het is gothic op z'n breedst, dus best veel verschillende bands alsnog.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm gothic is niet echt mijn ding (meer) maar klinkt alsnog wel leuk.
Vooral een ouwe alto inmiddels.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
Blijkt maar weer dat jij de grootste alto in deze SC bent.
Volgens mij is het kwestie van inschrijven en je zit er. Zijn ook altijd opzoek naar mensen voor programma zelf. Valt me mee dat ik een ex van mij daar nog niet voorbij heb zien komen, maar die is inmiddels zo wappie dat ze vast niet uitgenodigd gaat worden.quote:
Spreken in tongen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brabbelen in een uitgestorven voorchristelijke taal.
Sollyquote:
Die heb ik van het weekend nog geluisterd. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, nog zo een, Placebo heeft ook wel op ML gestaan.
Ben ik ook wel steeds meer maar mijn liefde voor herrie zal nooit weggaan. Maar kan inmiddels van popmuziek net zo goed genieten hoor.quote:
Moest er vooral aan denken door 4EBE d'r naam.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik van het weekend nog geluisterd. Komt wel dichtbij zo.
Placebo is wel oke. Ja het is niet slecht maar luister het ook nooit meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Oquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom heb je dan ook een mouw aan, het is hartstikke warmquote:
Kantoren en airco op standje diepvries?quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook een mouw aan, het is hartstikke warm
Ja, weet ik niet.. ik heb m'n vest maar gelijk in de was gegooidquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook een trui aan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |