Als ik de verhalen moet geloven zijn heel wat vrouwen gek op zijn ehm obstipatie danquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor obstipatie ?
nja, zoet met pittig gaat normaal wel best goed samen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze die combinatie durven te maken.. zoet met pittig.
Sprookjes!quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik de verhalen moet geloven zijn heel wat vrouwen gek op zijn ehm obstipatie dan
Had een tijdje geleden frisdrank met bubbels en rode pepersmaak, was ook heerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
gadverdamme Spa touch of watermeloen kiwi
CDA moet zijn tutterige bek eens dicht houden, het is godverdomme geen 1951 meer of zo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:10 schreef Recce het volgende:
Het CDA willen snacken 18+ maken. Ik denk dat iedereen hier voor is, omdat er dan meer voor ons is?
Ja, maar met zo'n uitgesproken smaak als gember... weet niet...quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, zoet met pittig gaat normaal wel best goed samen natuurlijk
Nee, dat is ook niet nodig. Eet je wel eens hoemoes?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ren nog niet naar de winkel
Nee, ook nooit.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet nodig. Eet je wel eens hoemoes?
Het is een snorbrommer die maar 25 magquote:
Recensies zatquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik de verhalen moet geloven zijn heel wat vrouwen gek op zijn ehm obstipatie dan
het stinkt gewoon.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
gadverdamme Spa touch of watermeloen kiwi
Ik vind het CDA een raar fenomeen. Buiten dat getut gedraagt het CDA zich op geen enkele manier volgens de christelijke waarden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CDA moet zijn tutterige bek eens dicht houden, het is godverdomme geen 1951 meer of zo.
Zwarte schoen gespotquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een zwarte auto is drugsgerelateerd?
Wat.
4EverBlack...quote:
ja en dat gaat nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een snorbrommer die maar 25 mag
Krijg je een snor van.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel echt goed spul voor op brood!
Nee hehe anders krijgen ze geen zetels. En kristelijk leuk maar je moet natuurlijk wel MACHT hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het CDA een raar fenomeen. Buiten dat getut gedraagt het CDA zich op geen enkele manier volgens de christelijke waarden.
Ik hou niet van betuttelingquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:10 schreef Recce het volgende:
Het CDA willen snacken 18+ maken. Ik denk dat iedereen hier voor is, omdat er dan meer voor ons is?
ga nou maar zwemmen jij he met je zonnesteekquote:
Kijk nou maar gewoon uit, op zo'n brommert heb je 0 bescherming tegen bomenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
op die scooter hier boek ik je leenauto er uit grmbl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |