abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 10 juli 2022 @ 20:35:40 #51
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205302306
Vandaag gezien prima filmpje meer mee vermaakt als met dr.strange

Dat stukje waar Valkerie en die steen guy even moeten bevestigen dat ze beide gay zijn was onnodig maar snel voorbij dus stoorde gelukkig niet heel erg.

[ Bericht 55% gewijzigd door Dr.Mikey op 10-07-2022 21:02:45 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 11 juli 2022 @ 08:21:49 #52
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_205305007
Ik vond het één van de zwakste MCU-films die ik heb gezien. Sloeg veel te vaak door in de luchtige grapjes terwijl het niet bij de toon van de film hoorde, een wisselwerking die bij Ragnarok wel juist zat. En maak er geen actie-romcom van als je al uit vorige films weet dat Portman en Hemsworth echt nul, noppes, nada chemistry met elkaar hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Hemsworth is wel leuk als komiek, maar in de dramatische scenes komen zijn beperkingen als acteur toch wel steeds meer boven drijven. Ook bij Portman heb ik het idee dat ze alleen maar is teruggekeerd naar de MCU omdat de paycheck heel groot was, niet omdat ze haar enthousiasme voor de films had teruggevonden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_205309028
quote:
99s.gif Op maandag 11 juli 2022 08:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het één van de zwakste MCU-films die ik heb gezien. Sloeg veel te vaak door in de luchtige grapjes terwijl het niet bij de toon van de film hoorde, een wisselwerking die bij Ragnarok wel juist zat. En maak er geen actie-romcom van als je al uit vorige films weet dat Portman en Hemsworth echt nul, noppes, nada chemistry met elkaar hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Hemsworth is wel leuk als komiek, maar in de dramatische scenes komen zijn beperkingen als acteur toch wel steeds meer boven drijven. Ook bij Portman heb ik het idee dat ze alleen maar is teruggekeerd naar de MCU omdat de paycheck heel groot was, niet omdat ze haar enthousiasme voor de films had teruggevonden.
Helemaal mee eens. Had er echt zin in maar viel vies tegen. Eerste 20 minuten waren nog het leukst. Bale was goed als schurk maar qua actie viel die ook erg tegen met dat tenenkrommende einde als dieptepunt.

Weinig memorable film helaas, terwijl Ragnarok echt top was. Thor kwam vooral over als een totale simpele die amper tot 10 kan tellen. Dat werd wel heel erg doorgedreven de hele tijd.
pi_205310677
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:30 schreef planethugo het volgende:

[..]

Weinig memorable film helaas, terwijl Ragnarok echt top was. Thor kwam vooral over als een totale simpele die amper tot 10 kan tellen. Dat werd wel heel erg doorgedreven de hele tijd.
Juist datzelfde was het geval bij de serie Loki, die hebben ze als loser neergezet tegen uiteraard de vrouwen in de serie. :') Ze hebben dat karakter eigenhandig vermoord net zoals ze dit bij Thor doen. Probleem is dat geen van de vrouwelijke karakters dermate sterk/geliefd is dat ze een eigen film/serie kunnen dragen.

Daarom zit in she hulk ook de echte hulk :Y Omdat ze alleen 0,0 credibility heeft.
  maandag 11 juli 2022 @ 20:23:10 #55
194695 franklop
Fran knock
pi_205310830
Zonder te spoileren; moet je Dr Strange UoM gezien hebben voordat je Thor gaat kijken?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 11 juli 2022 @ 20:31:58 #56
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_205310895
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:23 schreef franklop het volgende:
Zonder te spoileren; moet je Dr Strange UoM gezien hebben voordat je Thor gaat kijken?
De films hebben helemaal niets met elkaar te maken. Lijkt het overkoepelend thema van het meeste uit phase 4.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 13 juli 2022 @ 08:44:57 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205323888
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Juist datzelfde was het geval bij de serie Loki, die hebben ze als loser neergezet tegen uiteraard de vrouwen in de serie. :') Ze hebben dat karakter eigenhandig vermoord net zoals ze dit bij Thor doen. Probleem is dat geen van de vrouwelijke karakters dermate sterk/geliefd is dat ze een eigen film/serie kunnen dragen.

Daarom zit in she hulk ook de echte hulk :Y Omdat ze alleen 0,0 credibility heeft.
Ze hadden Thor als simpele neergezet omdat dat in deel 1 aansloeg (als de alien die nergens iets van snapte) en deel 2 vreselijk was met een serieuzere Thor en ze een andere richting op moesten. En omdat de acteur het zelf ook leuker vind zo (heeft ie gezegd, dat ie het karakter zo veel leuker vind om te spelen en er weer lol in heeft), en omdat de regisseur een komedie regisseur is vooral. Niet vanwege de vrouw naast 'm. Er stond in Ragnarok amper een vrouw naast hem en daar was t ook. Stop met dingen verzinnen en get the fuck over it.

Every goddamn topic :N
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:09:56 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205324045
quote:
99s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]
De films hebben helemaal niets met elkaar te maken. Lijkt het overkoepelend thema van het meeste uit phase 4.
Ja en ik zie ze t ook niet echt aan elkaar linken in de aftercredits.
Behalve Kang in Loki is er verder niet echt een opmars naar iets groters aan de hand, zo lijkt 't.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:15:43 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205324094
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 13:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Eerst een tirade over lichtgeraakte mensjes die puur voor zichzelf lullen, en dan zelf continu moedwillig Natalie Portman's thor als Titty Thor en Vagina Thor aanduiden. Sure. :')

Ik ga eerst de film maar eens kijken om te zien of Mighty Thor de vervanging gaat worden voor ballsack Thor. We weten nog helemaal niks.
Inmiddels de film gezien, dus ik kan oordelen.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:19:37 #60
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205324761
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja en ik zie ze t ook niet echt aan elkaar linken in de aftercredits.
Behalve Kang in Loki is er verder niet echt een opmars naar iets groters aan de hand, zo lijkt 't.
Er zijn wel eerder phases geweest die meer gebruikt werden voor introductie karakters, of voor een opbouw naar de volgende phase. Verwacht dus meer dat deze phase vooral dient om wat nieuwe karakters te introduceren (Shang Chi, Eternals, wat Young Avengers) en om de basis van de multi verse op te bouwen. Plus dat Spider Man ook deels gebruikt werd om Peters trilogy af te sluiten.

Tot nu toe alleen maar vermakelijke films deze phase (voor mij) waarvan ik Thor nog de zwakste vond (voornamelijk vanwege het iets te ver door slaan in humor op bepaalde momenten). Op serie gebied heb ik Ms Marvel nog steeds niet gezien, maar ook daar vond ik elke serie wel wat hebben.

Zet zelf in op een multiverse villain zoals Kang inderdaad, of meer focus op de young Avengers of zo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:26:53 #61
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205324861
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 10:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Er zijn wel eerder phases geweest die meer gebruikt werden voor introductie karakters, of voor een opbouw naar de volgende phase. Verwacht dus meer dat deze phase vooral dient om wat nieuwe karakters te introduceren (Shang Chi, Eternals, wat Young Avengers) en om de basis van de multi verse op te bouwen. Plus dat Spider Man ook deels gebruikt werd om Peters trilogy af te sluiten.

Tot nu toe alleen maar vermakelijke films deze phase (voor mij) waarvan ik Thor nog de zwakste vond (voornamelijk vanwege het iets te ver door slaan in humor op bepaalde momenten). Op serie gebied heb ik Ms Marvel nog steeds niet gezien, maar ook daar vond ik elke serie wel wat hebben.

Zet zelf in op een multiverse villain zoals Kang inderdaad, of meer focus op de young Avengers of zo.
Ik las ergens dat het vooral een aftermath fase was, met nadruk op "Hoe nu verder?" en de nasleep van Phase 3 End game. En slechts een langzame opbouw naar iets groters via het multiversum..

Multiverse is idd wel de meest gemene deler tussen de series en films (al had Love and Thunder er gene link mee, toch?), maar ik vind daar helaas niet zo veel aan meestal. Vind het vaka ene goedkope truc om dingen recht te breien. Ik vind t te simpel worden om overal maar universa te creeren en dan bepaalde karakters terug te halen. Net als tijdreizen vind ik het vaak een simpele (maar ingewikkeld uit te leggen) oplossing.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 14 juli 2022 @ 09:41:08 #62
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_205337586
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 09:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja en ik zie ze t ook niet echt aan elkaar linken in de aftercredits.
Behalve Kang in Loki is er verder niet echt een opmars naar iets groters aan de hand, zo lijkt 't.
Nou, het universum van Marvel wordt flink uitgebreid met het bestaan van goden, Eternals, Celestials. Dan heb je aan de andere kant het multiversum en wordt er een heel nieuw team opgezet.

Ik denk dat je pas achteraf het grote plaatje gaat zien. De films moeten ook meer op zichzelf staan. Het zou wel leuk zijn als ze aankondigen wat de grote volgende crossover gaat zijn, dan kunnen we de linkjes zelf wel leggen.
  donderdag 14 juli 2022 @ 11:52:29 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205338569
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 09:41 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Nou, het universum van Marvel wordt flink uitgebreid met het bestaan van goden, Eternals, Celestials. Dan heb je aan de andere kant het multiversum en wordt er een heel nieuw team opgezet.
Ik zag die Celestials idd ook een aantal keer voorkomen op de achtergrond in Thor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik denk dat je pas achteraf het grote plaatje gaat zien. De films moeten ook meer op zichzelf staan. Het zou wel leuk zijn als ze aankondigen wat de grote volgende crossover gaat zijn, dan kunnen we de linkjes zelf wel leggen.
Ja, alleen wat ze bij de vorige phases deden was in de end credits opbouwen naar een groter overkoepelend geheel (steeds een stukje Thanos bijvoorbeeld). Nu zijn de end credits of een grapje, of een afronding van de specifieke film zelf. Geen link meer naar iets overkoepelends.... lijkt.

Of ik mis echt iets :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 14 juli 2022 @ 13:34:26 #64
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_205339542
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 11:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik zag die Celestials idd ook een aantal keer voorkomen op de achtergrond in Thor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja, alleen wat ze bij de vorige phases deden was in de end credits opbouwen naar een groter overkoepelend geheel (steeds een stukje Thanos bijvoorbeeld). Nu zijn de end credits of een grapje, of een afronding van de specifieke film zelf. Geen link meer naar iets overkoepelends.... lijkt.

Of ik mis echt iets :D
Thanos is welgeteld in 2 end credits gebruikt, in Avengers en Age of Ultron. Bovendien zijn beide verschijningen niet echt meer canon, want in Avengers was het design heel anders en wat hij doet in Age of Ultron slaat in de continuïteit nergens meer op.

Infinity Stones als MacGuffin in iedere film was natuurlijk herkenbaar en makkelijk aanwijsbaar voor het publiek. In phase 4 is het mogelijk wat genuanceerder.

Geen idee of dit zo is btw, maar als je puur naar de feiten kijkt doet Marvel niks anders als eerst. Het is gewoon lastig om een triomf als Endgame te overtroeven.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 juli 2022 @ 13:44:23 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205339655
Phase 4 is vooral kijk ons deugen en hier is onze nieuwe playbox the multiverse.

Misschien maar goed ook want een avengers met Sam Wilson als captain en Carol Denvers veel op de voorgrond Die Miss Marvel er dan nog bij die nieuwe Hawkeye meid en dr.strange etc lijkt me toch minder als het eerste team wat gewoon episch was.

Wel jammer want een Shan Chi en Yelena had ik wel graag nog bij de oude avengers gezien dat vind ik dan weer wel toffe personages.

En er is een reden dat wanneer ze in comics het hele oude avengers teams hebben vervangen door woke kopieën zoals een paar jaar geleden dat altijd maximaal maar een halfjaar stand houdt tot de originals weer opduiken.

Ik zie ze nog liever dan Daredevil En Luke Cage van de Netflix series de jump naar the Avengers maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 14 juli 2022 @ 14:08:44 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205339867
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Phase 4 is vooral kijk ons deugen en hier is onze nieuwe playbox the multiverse.

Misschien maar goed ook want een avengers met Sam Wilson als captain en Carol Denvers veel op de voorgrond Die Miss Marvel er dan nog bij die nieuwe Hawkeye meid en dr.strange etc lijkt me toch minder als het eerste team wat gewoon episch was.

Wel jammer want een Shan Chi en Yelena had ik wel graag nog bij de oude avengers gezien dat vind ik dan weer wel toffe personages.

En er is een reden dat wanneer ze in comics het hele oude avengers teams hebben vervangen door woke kopieën zoals een paar jaar geleden dat altijd maximaal maar een halfjaar stand houdt tot de originals weer opduiken.

Ik zie ze nog liever dan Daredevil En Luke Cage van de Netflix series de jump naar the Avengers maken.
Yelena gaat naar Dark Avengers waarschijnlijk. En waar Shang-Chi heen gaat weten we nog niet.
Het is gewoon klaar met de Avengers in de oude versie. Accept and move on. Dat ligt ook aan de acteurs die verder willen na zoveel films en jaren. Things change. We krijgen nieuwe teams, en het is zelfs niet eens duidelijk of dat nog wel in een Avengers vorm zal zijn. Mischien wel niet eens een team, alleen persoonlijke corssovers (zoals Spiderman & Strange).

In een comic book is dat iets handiger te doen, dat steeds maar weer laten terugkomen. ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 juli 2022 @ 14:31:29 #67
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205340080
True true ik denk ook dat een avengers in die vorm niet meer gaat werken.

Niet met Miss Marvel Captain Marvel Sam Wilson Captain etc.

Misschien wel een film waar er weer een algemene dreiging is waarbij een tijdelijk team opstaat maar dan heb ik liever dat ze wachten tot een Wolverine beschikbaar is en al wat stapjes in de mcu heeft gezet.

Zelfde met luke cage en Daredevil.
En als daar dan persee een miss marvel een she hulk of een Sam Captain bij moet dan nemen we dat op de kop toe zou zelf nog liever Wong zien dan dr.strange bij zo iets ben een beetje dr.strange en Carol Denvers moe wat dat betreft.

Team: Wolverine, Luke Cage, Daredevil, Wong, Shang Chi, She Hulk( marvel woke pick) Yelena de twee Spider-Man’s, BlackPanther (Shuri)

Zou ik wel willen zien veel liever als:
Sam Wilson, Carol Denvers, Miss Marvel Dr.Strange, Hawkeye-girl ofzo die film zou ik niet eens gaan kijken _O-

Vind persoonlijk ook Black Widow en Wanda veel sterkere personages als captain en miss marvel omdat de focus er nog niet zo dik op lag toen die begonnen.

En zo als je ziet is mijn team ook divers genoeg maar een stuk minder geforceerd.

[ Bericht 34% gewijzigd door Dr.Mikey op 14-07-2022 14:39:42 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205508044
Zelf niet zo’n Marvel fan maar met 2 vrienden deze toch ff in de bios gezien.
Op Disney+ nog geprobeerd de eerste 3 films te zien maar daar kwam ik toch echt niet door heen.

Thor is gewoon een DHZ-nicht met een hamer.
Maar dat wist ik sinds 1987 al.

Pluspunt in de film is de altijd knappe Natalie Portman.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 23:48:25 #69
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_205553038
Waarom heeft niemand die geiten genoemd? _O-

En dat Thor z'n echte broer Thor naspeelt in dat toneelstuk vond ik ook erg leuk gedaan. (Luke Hemsworth) (Matt Damon speelde Loki)

En Russel Crowe als Zeus met een dikke pens _O-

De film was zeker geen 10 waard. Nog niet eens een 8, maar ik heb toch wel flink gelachen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:16:11 #70
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_205554179
quote:
99s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 23:48 schreef Vlinder het volgende:
Waarom heeft niemand die geiten genoemd? _O-

En dat Thor z'n echte broer Thor naspeelt in dat toneelstuk vond ik ook erg leuk gedaan. (Luke Hemsworth) (Matt Damon speelde Loki)

En Russel Crowe als Zeus met een dikke pens _O-

De film was zeker geen 10 waard. Nog niet eens een 8, maar ik heb toch wel flink gelachen.
Die grap met dat toneelstuk was exact dezelfde grap als in Ragnarok. Had van mij niet herhaald hoeven worden.
pi_205555168
quote:
99s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 23:48 schreef Vlinder het volgende:
Waarom heeft niemand die geiten genoemd? _O-

En dat Thor z'n echte broer Thor naspeelt in dat toneelstuk vond ik ook erg leuk gedaan. (Luke Hemsworth) (Matt Damon speelde Loki)

En Russel Crowe als Zeus met een dikke pens _O-

De film was zeker geen 10 waard. Nog niet eens een 8, maar ik heb toch wel flink gelachen.
Dit vat 'm voor mij ook goed samen.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:36:20 #72
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205555380
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 09:16 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Die grap met dat toneelstuk was exact dezelfde grap als in Ragnarok. Had van mij niet herhaald hoeven worden.
Dit had ik ook. Vond het de eerste keer al mwah, nu vond ik het nog minder.

Die geiten vond ik dan wel weer leuk!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 8 augustus 2022 @ 08:30:28 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205577770
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 09:16 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Die grap met dat toneelstuk was exact dezelfde grap als in Ragnarok. Had van mij niet herhaald hoeven worden.
Beetje een running gag denk ik. Ik moest wel lachen om Hella :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Forum Admin maandag 22 augustus 2022 @ 14:09:12 #74
35723 crew  GGMM
pi_205712371
8 september op Disney+

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 26 september 2022 @ 11:16:32 #75
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_206106686
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 08:35 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe woke gaan ze het maken. Hopelijk houden ze het beperkt met het "the message".
Critical Drinker 😂
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')