Dat mag ik hopen. Zanaquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:58 schreef wimderon het volgende:
Adriatica Ionica telt uiteraard mee voor speelronde 32.
Gelukkig loopt Hirschi alvast de gaten dicht.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk geeft Merlier nog 2 dagen niet thuis. En anders moeten Izagirre en Woods maar weer laten zien wat ze waard zijn
Onleuk.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Gelukkig loopt Hirschi alvast de gaten dicht.
Je hebt nog genoeg ijzers in het vuurquote:
Is wel zo maar een ideaal begin is het nietquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Je hebt nog genoeg ijzers in het vuur
Ja, net als iedereen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Jeetje 29e maar niet meer in de min. Wat betekent dat? Heb ik dan gewoon pech met lotingen?
Dan lijkt het er op dat je die punten pakt verspreid over te weinig verschillende rondes.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Jeetje 29e maar niet meer in de min. Wat betekent dat? Heb ik dan gewoon pech met lotingen?
Legendarisch. Volgens mij de enige twee met een 0 score deze ronde.quote:
Ik was dan weer een beetje BOOS dat ze massaal scoorden in zwitserland, ipv dat er gewoon één iemand presteerde bij bij de Mont Ventoux Dénivelé Challenge, de Baloise Belgium Tour, de Tour of Slovenia of de La Route d'Occitanie – La Dépêche du Midi. 649 punten was echt niet nodig.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig bakte mijn team er niks van in Zwitserland, anders was ik heel boos geweest dat ik tegen Hiersie, Merlier, Powless én Thomas moest (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |