Vreselijkquote:
Er is volgens mij zelfs al een half uur afquote:Op maandag 18 april 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreselijk
Dergelijke programma's echt max 1. 5 uur daarna verlies ik snel aandacht
Jawel. Hadden allemaal kleine gerechtjes die je dan deelt. Het was ook wel een leuk restaurant.quote:
MvG met 7-0 verloren in de 1/2 finale ?quote:Op maandag 18 april 2022 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel. Hadden allemaal kleine gerechtjes die je dan deelt. Het was ook wel een leuk restaurant.
Haha wat heb je gedaan?quote:Op maandag 18 april 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ah fijn, ik heb weer eens een bureaulamp gesloopt
Ja tegen Luke Humphries die net ook de finale won. Humphries gooide een gemiddelde van 107 tegen MvG dus dat was ook wel heel netjes en MvG was gewoon niet goed.quote:Op maandag 18 april 2022 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
MvG met 7-0 verloren in de 1/2 finale ?
3 uur zonder reclame? Wanneer moet je dan zeiken?quote:
Weinig eigenlijk. De schakelaar doet raarquote:
Als ze een uur de tijd hebben om iets te bereiden ... volgens mij 2 of 3 reclame momenten ..quote:Op maandag 18 april 2022 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 uur zonder reclame? Wanneer moet je dan zeiken?
Vind die stadionnaam nog een grotere blamage. Het klinkt gewoon goedkoopquote:Op maandag 18 april 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
Blamage Barca.... de 2 verliest van de #18 in eigen Spotify Nou Camp
Dat moet je wel zien he, iedere seconde.quote:Op maandag 18 april 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze een uur de tijd hebben om iets te bereiden ... volgens mij 2 of 3 reclame momenten ..
Ja echtquote:Op maandag 18 april 2022 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je wel zien he, iedere seconde.
Daarom Shakira?quote:Op maandag 18 april 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alles voor het geld... Denk dat Pique er ook achter zit ... Die doet alles om het geld
Misschien ook wel.. Maar met de Spaanse Super Copa die in Arabie gespeeld wordt vangt zn bedrijf 24 miljoenquote:
Het Nou Camp noemen ipv Camp Nou is al een idioot germanisme.quote:Op maandag 18 april 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alles voor het geld... Denk dat Pique er ook achter zit ... Die doet alles om het geld
En hij zelf 4 miljoen toch?quote:Op maandag 18 april 2022 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ook wel.. Maar met de Spaanse Super Copa die in Arabie gespeeld wordt vangt zn bedrijf 24 miljoen
Oh ja eh nu weet ik het niet meerquote:Op maandag 18 april 2022 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het Nou Camp noemen ipv Camp Nou is al een idioot germanisme.
Precies hoeveel weet ik ook niet ... Maar als speler dealen met de koninklijke bond en daar afspraken over maken lijkt me niet gepastquote:
Das dan ook wel een heel groot probleem van de bond. Die staan het toe blijkbaar.quote:Op maandag 18 april 2022 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Precies hoeveel weet ik ook niet ... Maar als speler dealen met de koninklijke bond en daar afspraken over maken lijkt me niet gepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |