Vreselijkquote:
Er is volgens mij zelfs al een half uur afquote:Op maandag 18 april 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreselijk
Dergelijke programma's echt max 1. 5 uur daarna verlies ik snel aandacht
Jawel. Hadden allemaal kleine gerechtjes die je dan deelt. Het was ook wel een leuk restaurant.quote:
MvG met 7-0 verloren in de 1/2 finale ?quote:Op maandag 18 april 2022 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel. Hadden allemaal kleine gerechtjes die je dan deelt. Het was ook wel een leuk restaurant.
Haha wat heb je gedaan?quote:Op maandag 18 april 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ah fijn, ik heb weer eens een bureaulamp gesloopt
Ja tegen Luke Humphries die net ook de finale won. Humphries gooide een gemiddelde van 107 tegen MvG dus dat was ook wel heel netjes en MvG was gewoon niet goed.quote:Op maandag 18 april 2022 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
MvG met 7-0 verloren in de 1/2 finale ?
3 uur zonder reclame? Wanneer moet je dan zeiken?quote:
Weinig eigenlijk. De schakelaar doet raarquote:
Als ze een uur de tijd hebben om iets te bereiden ... volgens mij 2 of 3 reclame momenten ..quote:Op maandag 18 april 2022 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 uur zonder reclame? Wanneer moet je dan zeiken?
Vind die stadionnaam nog een grotere blamage. Het klinkt gewoon goedkoopquote:Op maandag 18 april 2022 22:59 schreef chufi het volgende:
Blamage Barca.... de 2 verliest van de #18 in eigen Spotify Nou Camp
Dat moet je wel zien he, iedere seconde.quote:Op maandag 18 april 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze een uur de tijd hebben om iets te bereiden ... volgens mij 2 of 3 reclame momenten ..
Ja echtquote:Op maandag 18 april 2022 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je wel zien he, iedere seconde.
Daarom Shakira?quote:Op maandag 18 april 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alles voor het geld... Denk dat Pique er ook achter zit ... Die doet alles om het geld
Misschien ook wel.. Maar met de Spaanse Super Copa die in Arabie gespeeld wordt vangt zn bedrijf 24 miljoenquote:
Het Nou Camp noemen ipv Camp Nou is al een idioot germanisme.quote:Op maandag 18 april 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alles voor het geld... Denk dat Pique er ook achter zit ... Die doet alles om het geld
En hij zelf 4 miljoen toch?quote:Op maandag 18 april 2022 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ook wel.. Maar met de Spaanse Super Copa die in Arabie gespeeld wordt vangt zn bedrijf 24 miljoen
Oh ja eh nu weet ik het niet meerquote:Op maandag 18 april 2022 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het Nou Camp noemen ipv Camp Nou is al een idioot germanisme.
Precies hoeveel weet ik ook niet ... Maar als speler dealen met de koninklijke bond en daar afspraken over maken lijkt me niet gepastquote:
Das dan ook wel een heel groot probleem van de bond. Die staan het toe blijkbaar.quote:Op maandag 18 april 2022 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Precies hoeveel weet ik ook niet ... Maar als speler dealen met de koninklijke bond en daar afspraken over maken lijkt me niet gepast
Ja dat ook ..quote:Op maandag 18 april 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das dan ook wel een heel groot probleem van de bond. Die staan het toe blijkbaar.
En in het Catalaans?quote:Op maandag 18 april 2022 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
El Camp Nou heet het in het Spaans.
Ja klopt ... maar dat andere heb ik ook gehoord ... WK 82 logeerde ik om de hoekquote:Op maandag 18 april 2022 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
El Camp Nou heet het in het Spaans.
Damian ?quote:Op maandag 18 april 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:
damian kijken
en volleyball van gisteren
quote:
quote:Is het Nou Camp of Camp Nou?
Beide vormen komen voor. Op de website van FC Barcelona wordt 'Camp Nou' gebruikt. Die vorm heeft de voorkeur.
eieren gezocht en gegetenquote:Op maandag 18 april 2022 23:42 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb gewerkt met Pasen, hebben jullie nog iets gedaan?
Vast al besproken hier
Voorlopig weer genoeg eieren gegetenquote:Op maandag 18 april 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Op allerlei manieren ... zacht gekookt, gebakken, geklopt etc
Ja he, ik ook wel.quote:Op maandag 18 april 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Met mes en vork of ën theelepel, aan tafel... Zovël manieren.quote:Op maandag 18 april 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo een zak was hier snel leeg, je blijft ervan snaaienquote:Op maandag 18 april 2022 23:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja he, ik ook wel.
Chocolade-eieren hou ik overigens niet zo van.
Op zich lust ik ze wel , maar koop ze nietquote:Op maandag 18 april 2022 23:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja he, ik ook wel.
Chocolade-eieren hou ik overigens niet zo van.
Roerei lekker op een kadetquote:Op dinsdag 19 april 2022 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met mes en vork of ën theelepel, aan tafel... Zovël manieren.
Ik had een doosje met 12 paaseitjes cadeau gekregen. Dat was ook precies genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich lust ik ze wel , maar koop ze niet
Wat netjesquote:Op dinsdag 19 april 2022 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met mes en vork of ën theelepel, aan tafel... Zovël manieren.
Hier een pond van die dingen, waren zo opquote:Op dinsdag 19 april 2022 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had een doosje met 12 paaseitjes cadeau gekregen. Dat was ook precies genoeg eigenlijk.
Dat kan jij wel hequote:Op dinsdag 19 april 2022 00:03 schreef chufi het volgende:
tortilla met van alles en nog wat maak ik regelmatig
Ik moet nu denken aan de chocoladeletters die nog in mijn kast liggen van de afgelopen 3 jaarquote:Op dinsdag 19 april 2022 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich lust ik ze wel , maar koop ze niet
quote:Op dinsdag 19 april 2022 00:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Hier een pond van die dingen, waren zo op
De pest is, als je ze eenmaal in huis heb blijf je gaan. Haal ook nooit bewust chocolaquote:Op dinsdag 19 april 2022 00:08 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik had ook nog een chocolade paashaas en paaseitjes van het werk gekregen maar die heb ik naar m'n ouders gebracht. Ik geef er niet zoveel om eigenlijk.
Al heeft mijn buurman zijn doosje met 12 paaseitjes nog niet gevonden en heb ik wel al overwogen om die te pakken
Zijn nu witquote:Op dinsdag 19 april 2022 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan de chocoladeletters die nog in mijn kast liggen van de afgelopen 3 jaar
Smelten en er chococake/taart mee makenquote:Op dinsdag 19 april 2022 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan de chocoladeletters die nog in mijn kast liggen van de afgelopen 3 jaar
Ik zal er met kerst aan denken!quote:Op dinsdag 19 april 2022 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Smelten en er chococake/taart mee maken
Dus jij hebt er ook geen chocoladetaart van gemaakt??quote:
Ik maak er muffins mee ... moet ik nog steeds doen deze weekquote:Op dinsdag 19 april 2022 00:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dus jij hebt er ook geen chocoladetaart van gemaakt??
Meestal geef ik al die zoete meuk mee aan mijn visite, maar ik denk er niet altijd aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak er muffins mee ... moet ik nog steeds doen deze weekOoh netjes. Maar eet je die muffins wel op dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat wel ..quote:Op dinsdag 19 april 2022 00:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ooh netjes. Maar eet je die muffins wel op dan?
of bakkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 01:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Realityprogramma's laten mijn bloed ook regelmatig koken
Waar koop je dat?quote:Op dinsdag 19 april 2022 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger regelmatig als kind ... en de laatste jaren af en toe
Dit ziet er wel erg lekker uit.quote:Op dinsdag 19 april 2022 01:23 schreef chufi het volgende:
In Spanje :
[ afbeelding ]
Met oa. veel rijst
Ik had er ook probleem mee vroeger .. Alleen in die vorm hier niet te verkrijgen. Ik probeer wel eens Spaanse Fabada te maken maar dan gebruik ik meestal ook Nederlandse bloedworst .. is toch andersquote:
https://www.jamonesnevade(...)rizada/#product-dataquote:Op dinsdag 19 april 2022 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er ook probleem mee vroeger .. Alleen in die vorm hier niet te verkrijgen. Ik probeer wel eens Spaanse Fabada te maken maar dan gebruik ik meestal ook Nederlandse bloedworst .. is toch anders
Ja zoiets .. De Lidl had ze ook , maar dan Belgischequote:Op dinsdag 19 april 2022 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.jamonesnevade(...)rizada/#product-data
Ziet er wel goed uit.quote:Op dinsdag 19 april 2022 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets .. De Lidl had ze ook , maar dan Belgische
Ik kijk net even naar de recepten, maar er wordt inderdaad gezegd dat de kwaliteit van de vleeswaren vooral de smaak bepaalt. Heftig potje welquote:Op dinsdag 19 april 2022 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er ook probleem mee vroeger .. Alleen in die vorm hier niet te verkrijgen. Ik probeer wel eens Spaanse Fabada te maken maar dan gebruik ik meestal ook Nederlandse bloedworst .. is toch anders
Mijn ex schoonvader maakte het wel,dat waren van die grote schijven.quote:Op dinsdag 19 april 2022 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het smaakt beter dan ik vroeger ooit dacht (en het meed)
Klopt.. met spekstukjesquote:Op dinsdag 19 april 2022 01:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn ex schoonvader maakte het wel,dat waren van die grote schijven.
En appel.quote:
2 +2?quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:15 schreef Koen66 het volgende:
naja, 4 dagen werken deze week en volgende week 2+2, niet zeuren
maandag+ dinsdag, donderdag en vrijdag. Woensdag is het Wim-LEx z'n dagquote:
quote:
Morguh heren,quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:14 schreef Koen66 het volgende:
good morning my friends
Lang weekend voorbij
Ah ja dan alquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maandag+ dinsdag, donderdag en vrijdag. Woensdag is het Wim-LEx z'n dag
Mensen mogen weer los, dus gaan ze ook losquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja dan alIk ben het een beetje kwijt
![]()
Gaat hier weer een keer een hele echte koningsdag worden
Morguh Engine, jij bent gelijk vol energie in de ochtendquote:
Koffie dan maarquote:
Ja ik heb er wel weer zin inquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine, jij bent gelijk vol energie in de ochtend
Mooi zoquote:
Hey alles goedquote:
Het weekend komt nu al in zicht ja. Een kort weekje.quote:
ben sowieso nooit zo'n fan van extreme mensenmassa's als een eckte Fokkert zijndequote:Op dinsdag 19 april 2022 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen mogen weer los, dus gaan ze ook los
Ik blijf lekker nog weg uit die mensen massa's
Ook een kort weekjequote:Op dinsdag 19 april 2022 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het weekend komt nu al in zicht ja. Een kort weekje.
Voor jou misschien niet? Ben je weer op klus ergens ver weg?
Had je een paar dagen niet gezienquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gaat wel. Hulp komt vandaag dus weinig online.
Daar heb ik gelukkig geen last van maar merk wel na die 2 jaar in afzondering leven ik wel een beetje moe wordt van veel mensen. Met de pasen hier de kinderen en ondanks dat wij buiten zaten vond ik het erg druk al dat gekakkel en gerenquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben sowieso nooit zo'n fan van extreme mensenmassa's als een eckte Fokkert zijnde
O ja volgende week koningsdag dus weer een gebroken weekquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ook een kort weekje
En volgende week alleen maandag en dinsdag.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja volgende week koningsdag dus weer een gebroken week
het is niet dat ik in de stress schiet ofzo, kan het prima handelen, maar heb liever een gezellige drukte dan een extreme druktequote:Op dinsdag 19 april 2022 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van maar merk wel na die 2 jaar in afzondering leven ik wel een beetje moe wordt van veel mensen. Met de pasen hier de kinderen en ondanks dat wij buiten zaten vond ik het erg druk al dat gekakkel en geren
Dat zeker gezellige drukte heb ik ook liever,quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is niet dat ik in de stress schiet ofzo, kan het prima handelen, maar heb liever een gezellige drukte dan een extreme drukte
Snap ik, Heb je niet liever een lang weekend dan een dag tussendoor vrij?quote:
Morguh Chanelquote:
Veel geslapen.quote:
Lekker uitgerust nuquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Veel geslapen.
En dagbesteding natuurlijk.
Fijne dag. Het zonneke schijnt al volop.
Lekker net ook een gepaktquote:
Morguh Marcbquote:
Ontbijt heb ik al opquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ontbijt iemand?
[ afbeelding ]
Of zijn we zen?
[ afbeelding ]
Lekker hertjequote:Op dinsdag 19 april 2022 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ontbijt iemand?
[ afbeelding ]
Of zijn we zen?
[ afbeelding ]
Olaquote:
Hertjes jacht is al wel even afgelopen toch?quote:
Niet helemaal zen, moet dingen voorbereiden voor vanavond en morgenavondquote:
Morguh mrslquote:
Als je maar niet teveel van zen af zit danquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet helemaal zen, moet dingen voorbereiden voor vanavond en morgenavond
Onze voorzitter is ziek dus ik moet de boel overnemen. Eigenlijk niet zo zin in.
Nee, ben niet al te gestresst. Het is even de boel omgooien.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je maar niet teveel van zen af zit dan
Maar je kan het hoor
Hij is weer foetsiequote:
quote:
Smakken of kraken?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:05 schreef engine het volgende:
Zit hier iemand pepermuntjes te eten. Wat een verschrikkelijk geluid
Niet heel interessant om terug te lezenquote:
Kraken. Alsof hij zijn tanden aan het vermalen is.quote:
Is altijd van korte duur jaquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Boompje hier voor thuis staat mooi in bloei, maar door de wind waaien nu alle blaadjes van de bloemen eruit zo zonde
Yep, zie onderweg ook veel bomen met van die grote bloemen erin ook erg mooiquote:
Nog even en alles is weer helemaal groen, ook dat is top en beter dan die kale boelquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, zie onderweg ook veel bomen met van die grote bloemen erin ook erg mooi
Klopt, bij sommige zien idd al wel groen er aan bij andere weer alleen de knopjes..quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even en alles is weer helemaal groen, ook dat is top en beter dan die kale boel
Haha ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, bij sommige zien idd al wel groen er aan bij andere weer alleen de knopjes..
Deze bedoel ik: https://tuincentrum.nl/p/(...)ArtUduhoCO_8QAvD_BwE
Vind ik ook altijd zo jammer dat die maar even in de bloei staan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Boompje hier voor thuis staat mooi in bloei, maar door de wind waaien nu alle blaadjes van de bloemen eruit zo zonde
Nee, van de 70 posts vanaf vanmorgen 06.00 uur zijn er 22 zwaai/goedemorgen-posts.quote:
Pools aan het leren?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, van de 70 posts vanaf vanmorgen 06.00 uur zijn er 22 zwaai/goedemorgen-posts.
Eens een stats curva altijd een stats curva
quote:
Ik hou de handen op mijn rug en zeg: Hoi Deissy, alles goed? Hoe gaat het me de sollicitatiesquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, van de 70 posts vanaf vanmorgen 06.00 uur zijn er 22 zwaai/goedemorgen-posts.
Dat is wel heel veel, gelukkig vaak alleen maar in de ochtendquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vervelend dat je last hebt van je buurvrouwquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vervelende periode en opgeblazen.
Volgende week zal dit hopelijk beter zijn.
Buurvrouw vliegt op 30 april uit de studio. Hopelijk is mijn innerlijke rust snel terug.
Dat hoop ik ook voor jou. Dacht dat ze er al uit was.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vervelende periode en opgeblazen.
Volgende week zal dit hopelijk beter zijn.
Buurvrouw vliegt op 30 april uit de studio. Hopelijk is mijn innerlijke rust snel terug.
Hey chufiquote:
Tja.....quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jou. Dacht dat ze er al uit was.
Je bent zelf....quote:
Met gebakken appeltje, lekker hoor.quote:
Bami met een loempia.quote:
En wat staat er bij u op het menu?quote:
zo iets ja ...quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zie je wel als je trekt krijgt
Scheelt als je van alles in huis, qua vlees en groente etcquote:
Chips heb ik graag liggen,maar dat is hier niet veilig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scheelt als je van alles in huis, qua vlees en groente etc
Dan een goede verstop plek zoeken er voorquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chips heb ik graag liggen,maar dat is hier niet veilig.
Ik moet het doen met wat ik heb, ja het is niet anders ...quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scheelt als je van alles in huis, qua vlees en groente etc
Ik heb nog wat bovenin een kastquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chips heb ik graag liggen,maar dat is hier niet veilig.
Soul zegt dat ik voor haar genoeg lekkers moet halen voor wanneer ze zin heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan een goede verstop plek zoeken er voor
Kan ze dat zelf niet ?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul zegt dat ik voor haar genoeg lekkers moet halen voor wanneer ze zin heeft.
Zo ben ik dus ook,alleen het idee dat het er is is voldoende.quote:
Nja je kan naar de winkel toe gaan om iets anders te halen tochquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet het doen met wat ik heb, ja het is niet anders ...
Dan is het al op,ik heb meestal wel wat liggen.quote:
Gelijk heeft ze..quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul zegt dat ik voor haar genoeg lekkers moet halen voor wanneer ze zin heeft.
quote:
Heb meestal ook wel chips, chocola en snoep in huis..maar kan het prima een week laten liggen zonde het te pakkenquote:
Dat kan ik dus ook,maar meestal is het dan wel op.En niet door mij.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb meestal ook wel chips, chocola en snoep in huis..maar kan het prima een week laten liggen zonde het te pakken
Ja dat kan , maar dan komt het hier nooit opquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja je kan naar de winkel toe gaan om iets anders te halen toch
quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan ik dus ook,maar meestal is het dan wel op.En niet door mij.
Jawel morgen dan welquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan , maar dan komt het hier nooit op
Dan ben je wel goed bezig, als maar zelden iets weg gooitquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas gebeurt het soms, maar niet vaak
Ken je dat programma waar ze mensen volgen wat ze uitgeven?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan ben je wel goed bezig, als maar zelden iets weg gooit
Zegt mij zo even niksquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je dat programma waar ze mensen volgen wat ze uitgeven?
Ja steeds bewuster bezig natuurlijk ... Kachel gaat hier niet meer aan tot ....quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan ben je wel goed bezig, als maar zelden iets weg gooit
Waar doen ze het van?quote:
Wel eens iets gezien met wat een familie allemaal voor rotzooi verzamelt en dan keuzes moet maken wat weg kanquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je dat programma waar ze mensen volgen wat ze uitgeven?
Daar zit een moeder in die haar kinderen thuisonderwijs geeft omdat ze school te vroeg vindt beginnen.quote:
Ah ze ligt liever langer in haar nest?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zit een moeder in die haar kinderen thuisonderwijs geeft omdat ze school te vroeg vindt beginnen.
daar ken ik 1 filmpje van dat een meisje niks wil afstaan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens iets gezien met wat een familie allemaal voor rotzooi verzamelt en dan keuzes moet maken wat weg kan
Maar wat ze ook allemaal hebben aan spullen..quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
daar ken ik 1 filmpje van dat een meisje niks wil afstaan.
Daar ken ik een liedje van...quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar wat ze ook allemaal hebben aan spullen..
Ik mag dat niet.quote:
Verschil moet er zijn.quote:
Dat zijn we wel gewend.quote:
Echt niet.Het kwam notabene van jou.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:
Ik heb nooit gezegd dat er geen Youtubes gepost mogen worden, wel dat de sc vol Youtubes niet wenselijk is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet.Het kwam notabene van jou.
quote:
Dat nummer maakte wel het één en ander losquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:28 schreef chufi het volgende:
Deze was een tijdje favoriet ..
blijft nog steeds een mooi nummer
Op zeer strenge toon.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat er geen Youtubes gepost mogen worden, wel dat de sc vol Youtubes niet wenselijk is.
Mag zwaaien wel of mogen geen GM met koffie meer zeggen ...quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat er geen Youtubes gepost mogen worden, wel dat de sc vol Youtubes niet wenselijk is.
Restricties all over the place.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag zwaaien wel of mogen geen GM met koffie meer zeggen ...
Ik werd in de hoek gezet.quote:
Ik heb niet gezegd dat dat niet mag hč, het valt me wel op en daarom zei ik het.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij mag datquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik plaats zoveel youtubes als ik wil !!!!!
Nu begrijp ik waarom je je zo verongelijkt voeltquote:
Niet het juiste woord,feit blijft wel dat je de beste MOD bent.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom je je zo verongelijkt voelt
Ik ben ook een boek aan het schrijven al een aantal jaar mee bezigquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker vandaag in de tuin gezeten met mijn laptopje op schoot in de hangmat en lekker aan een verhaaltje liggen schrijven
Lekker! Het is inderdaad heerlijk weer de afgelopen dagen, ik heb er gisteren en vandaag ook lekker van genoten. En vandaag mijn eerste booster gehaaldquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker vandaag in de tuin gezeten met mijn laptopje op schoot in de hangmat en lekker aan een verhaaltje liggen schrijven
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet het juiste woord,feit blijft wel dat je de beste MOD bent.
Ja dat weten we, ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben ook een boek aan het schrijven al een aantal jaar mee bezig
Je bent toch niet teleurgesteld hč, want dat is nog ergerquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet het juiste woord,feit blijft wel dat je de beste MOD bent.
Jaaa wat fijn dat je je booster nu hebt!quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Het is inderdaad heerlijk weer de afgelopen dagen, ik heb er gisteren en vandaag ook lekker van genoten. En vandaag mijn eerste booster gehaald
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben ook een boek aan het schrijven al een aantal jaar mee bezig
Misschien kunnen jullie ooit wel een boek samen schrijven, een beetje fantasy van Jobi en de spanning van BDS.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag voor mn 2e ...quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Het is inderdaad heerlijk weer de afgelopen dagen, ik heb er gisteren en vandaag ook lekker van genoten. En vandaag mijn eerste booster gehaald
Proest.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent toch niet teleurgesteld hč, want dat is nog erger
Dat hoop ik ook, ik ben wel retemoe nuquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa wat fijn dat je je booster nu hebt!![]()
En maar hopen dat je er geen bijwerkingen ofzo van krijgt
Ga je hem ook halen? Ik hoor steeds meer mensen die het wel mooi vinden zoquote:
Mijn verhalen gaan over een lantarenpaal in de brandgang en iemand die tuinkabouters neerzet in min tuin en er komt nog meerquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen jullie ooit wel een boek samen schrijven, een beetje fantasy van Jobi en de spanning van BDS.
edit: Tom zat zich ermee te bemoeien
Ik heb nog geen enkele gehad.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je hem ook halen? Ik hoor steeds meer mensen die het wel mooi vinden zo
Neuhquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Proest.![]()
![]()
![]()
Nou Dees ik ben .....
Hoor je het me zeggen?
Tuurlijk niet.
Kan gaan zonder afspraak als ik het goed gelezen heb, hier voor A'dam . Als het goed is bij een winkelcentrum hier iets verderop richting centrumquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je hem ook halen? Ik hoor steeds meer mensen die het wel mooi vinden zo
I know, ik kan me ook wel een lantaarnplaatje herinneren, het duurt alleen een beetje lang allemaalquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn verhalen gaan over een lantarenpaal in de brandgang en iemand die tuinkabouters neerzet in min tuin en er komt nog meer
Ik heb soms een writters blockquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, ik kan me ook wel een lantaarnplaatje herinneren, het duurt alleen een beetje lang allemaal
Handig is dat, ik kwam er achter dat dat ook op mijn locatie kon. Ik was een uur te vroeg op mijn afspraak, omdat het in dezelfde plaats als mijn sollicitatiegesprek was en ik het een beetje zonde vond 20 minuten naar huis te rijden en een half uur later weer terug naar H'sluis, maar het was dus ook geen probleem dat ik te vroeg was.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan gaan zonder afspraak als ik het goed gelezen heb, hier voor A'dam . Als het goed is bij een winkelcentrum hier iets verderop richting centrum
Ook niet.quote:
Dat gaat een topboek wordenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen jullie ooit wel een boek samen schrijven, een beetje fantasy van Jobi en de spanning van BDS.
edit: Tom zat zich ermee te bemoeien
Ja is wel de meest voorkomende bijwerking ervan denk ik. Hopelijk hoef je de komende dagen niet al teveel te doenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik ben wel retemoe nu
Gelukkig komen er weer maanden met dakweer aan. Volgend voorjaar ligt dat boek in de winkel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb soms een writters block
Gaan we met BDS naar het Boekenbal.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig komen er weer maanden met dakweer aan. Volgend voorjaar ligt dat boek in de winkel.
Hij probeerde zich op mijn schoot te wurmen, maar er lag een laptop op, daar nam hij ook genoegen meequote:Op dinsdag 19 april 2022 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat een topboek worden![]()
En zelfs Tom mag zich ermee bemoeien!
In camoeflage-outfittiequote:Op dinsdag 19 april 2022 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan we met BDS naar het Boekenbal.
Wel dubbel toch?quote:
Ik moet werken, in een hoge versnelling vanwege zieke collega, dus vanavond bijtijds naar bed.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja is wel de meest voorkomende bijwerking ervan denk ik. Hopelijk hoef je de komende dagen niet al teveel te doen
Nou ja, als je weinig in contact komt met mensen.quote:
Wie gaat er dan modden hier ?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet werken, in een hoge versnelling vanwege zieke collega, dus vanavond bijtijds naar bed.
Heb jij ook een van mijn pilletjes gehad?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn verhalen gaan over een lantarenpaal in de brandgang en iemand die tuinkabouters neerzet in min tuin en er komt nog meer
Dat is het ook en zou anderen ook niet willen aansteken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, als je weinig in contact komt met mensen.
Anti writerblockpilletjes?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb jij ook een van mijn pilletjes gehad?
Mijn Sheba sprong eerst mijn schoot op en ligt nu naast mijn laptop op de tafelquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij probeerde zich op mijn schoot te wurmen, maar er lag een laptop op, daar nam hij ook genoegen mee
Oh ja tuurlijk, zieke collega inderdaad! Lekker op tijd naar bed is dan wel fijn jaquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet werken, in een hoge versnelling vanwege zieke collega, dus vanavond bijtijds naar bed.
Ja er wordt nogal wat goedemorgen gezegd en dat vind ik 's ochtends ook wel gezellig als ik even inlog met m'n koffie en reageer daar dan ook op als er net iemand post met goedemorgen. En verder had ik nog wat getikt maar weer weggehaald.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat dat niet mag hč, het valt me wel op en daarom zei ik het.
En Soul, is zij gevaccineerd?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is het ook en zou anderen ook niet willen aansteken.
Sheba neemt dus met iets minder genoegenquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn Sheba sprong eerst mijn schoot op en ligt nu naast mijn laptop op de tafel
Pilletjes waar je aparte dromen van krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |