Het is niet contraproductief, hij slaat namelijk de aanval van teamblauw af, hij creeert rust als een echte Beckenbauer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen door de bal eerst voor het doel te werken is dat nogal contraproductief.
Zeker als je kijkt naar het feit dat die hier probeert te schieten. (kijk welke richting die op staat tov de bal)
[ afbeelding ]
[..]
Tsja het wordt me nu eenmaal zo makkelijk gemaakt
Kijk gewoon naar die afbeelding waarin hij schiet (richting eigen goal) terwijl er geen reden voor is. Dat moet toch genoeg zeggen man, laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is niet contraproductief, hij slaat namelijk de aanval van teamblauw af, hij creeert rust als een echte Beckenbauer.
Dat het onrust bij jou veroorzaakt is natuurlijk een gegeven, dat de ander dat met opzet probeert valt natuurlijk te betwisten.
Hij schiet niet richting de goal maar richting de achterlijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar die afbeelding waarin hij schiet (richting eigen goal) terwijl er geen reden voor is. Dat moet toch genoeg zeggen man, laat me niet lachen.
Zelfs al zou die richting achterlijn schieten, er is geen reden voor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij schiet niet richting de goal maar richting de achterlijn.
Ik vind het een erg puike actie van de Et.
Hij vond blijkbaar van wel en levert de bal op een presenteerblaadje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs al zou die richting achterlijn schieten, er is geen reden voor.
Wanneer doe jij eens mee?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij vond blijkbaar van wel en levert de bal op een presenteerblaadje.
Dus in het vervolg maar niet meer schieten in de buurt van de goal..
Je onderschat het effect en eventuele gevolgen van een schot op die positie. Doe een keer mee, dan zie je het vanzelf.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij vond blijkbaar van wel en levert de bal op een presenteerblaadje.
Dus in het vervolg maar niet meer schieten in de buurt van de goal..
Het enige dat ik en blijkbaar anderen zien is dat je overdreven reageert op acties die jij als doelbewust ervaart.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je onderschat het effect en eventuele gevolgen van een schot op die positie. Doe een keer mee, dan zie je het vanzelf.
Verder lief dat je hem probeert te verdedigen, maar alleen jammer dat je hier de verkeerde verdedigt.
En als een echte Kazimierz Deyna, ook een regisseur van allerhoogste klasse.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is niet contraproductief, hij slaat namelijk de aanval van teamblauw af, hij creeert rust als een echte Beckenbauer.
Dat het onrust bij jou veroorzaakt is natuurlijk een gegeven, dat de ander dat met opzet probeert valt natuurlijk te betwisten.
Wat is er overdreven aan om iemand aan te spreken op walgelijk wangedrag? Niet heel veel wat mij betreft.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het enige dat ik en blijkbaar anderen zien is dat je overdreven reageert op acties die jij als doelbewust ervaart.
Laten we een poll houden of we het walgelijk wangedrag vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er overdreven aan om iemand aan te spreken op walgelijk wangedrag? Niet heel veel wat mij betreft.
Het is vrij simpel Chevy, je moet er gewoon vanuit gaan dat zowel Etto als ik gewoon ons best doen. Als het weer voorkomt; lach ons uit, doe iets, maar ga geen uur lopen janken of na de tijd hier 'bewijs' tonen dat we iets expres doen. Is gewoon niet zo, maar door je gezeik verpest je wel telkens een leuke haxball sessie en kotsen mensen je uit.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er overdreven aan om iemand aan te spreken op walgelijk wangedrag? Niet heel veel wat mij betreft.
Er zijn hier 2 maatjes die elkaar altijd de hand boven het hoofd houden maar zich net zo goed idioot vertonen waarna ze hun straatje schoonvegen door alles op mij af te schuiven, waardoor het voor buitenstaanders zoals jij altijd zal lijken dat ik de kwade genius ben. Is logisch hoor, maar je wordt zwaar gemanipuleerd daardoorquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laten we een poll houden of we het walgelijk wangedrag vinden.
En dan nog oke jij vindt het walgelijk, vloek een keer en ga weer door.
Nee dat kan niet als je op eigen doel blijft schieten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is vrij simpel Chevy, je moet er gewoon vanuit gaan dat zowel Etto als ik gewoon ons best doen.
Haha ja ik ben altijd de enige die iemand ergens op aanspreekt sure. Gister ging je weer beginnen nadat ik een heel potje stil was, dus doe het zelf ook nietquote:Als het weer voorkomt; lach ons uit, doe iets, maar ga geen uur lopen janken of na de tijd hier 'bewijs' tonen dat we iets expres doen. Is gewoon niet zo, maar door je gezeik verpest je wel telkens een leuke haxball sessie en kotsen mensen je uit.
Waarom steek je hier uberhaupt nog moeite in?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is vrij simpel Chevy, je moet er gewoon vanuit gaan dat zowel Etto als ik gewoon ons best doen. Als het weer voorkomt; lach ons uit, doe iets, maar ga geen uur lopen janken of na de tijd hier 'bewijs' tonen dat we iets expres doen. Is gewoon niet zo, maar door je gezeik verpest je wel telkens een leuke haxball sessie en kotsen mensen je uit.
Oftewel: donder op met je gejank en speel gewoon leuk mee.
Je maakt het jezelf zo lastig maat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er zijn hier 2 maatjes die elkaar altijd de hand boven het hoofd houden maar zich net zo goed idioot vertonen waarna ze hun straatje schoonvegen door alles op mij af te schuiven, waardoor het voor buitenstaanders zoals jij altijd zal lijken dat ik de kwade genius ben. Is logisch hoor, maar je wordt zwaar gemanipuleerd daardoor
Ik ben een serieuze e-sporter dus ik zal altijd ageren tegen wangedrag.
Kijk als jij 10x leest dat ik zogenaamd een sfeerbederver ben dan ga je er vanzelf in geloven, terwijl dat helemaal niet het geval hoeft te zijnquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf zo lastig maat.
Een spelletje voor vermaak met een biertje erbij.
Het gaat hier over een actie mbt DeynaGod, dat heeft weinig met die twee te maken.
Het enige dat zich laat leiden door manipulatie lijkt jouw brein te zijn.
Ik zie dat jij niet aan fairplay doet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk als jij 10x leest dat ik zogenaamd een sfeerbederver ben dan ga je er vanzelf in geloven, terwijl dat helemaal niet het geval hoeft te zijnZeker niet met zo'n tandem als wat ze hier hebben die zich onder wat voor omstandigheden dan ook tegen mij keert. Chevy is een voorvechter van fairplay. Deze strijd ga ik nooit opgeven.
Prima Chevy, ik geef het op.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat kan niet als je op eigen doel blijft schieten.
Voor jou is het nog veel simpeler: kap met die bizarre terugspeelballen en je hoort mij niet meer. Want elke keer dat jij zo'n bal speelt dan ben je bewust de zaak aan het verstieren want je weet hoe ik erop reageer. Dus kap ermee
[..]
Haha ja ik ben altijd de enige die iemand ergens op aanspreekt sure. Gister ging je weer beginnen nadat ik een heel potje stil was, dus doe het zelf ook niet
Je hebt weer eens 100% gelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom steek je hier uberhaupt nog moeite in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |