Ik bedoel dat ik om 22.00 uur opgebrand ben en naar bed gaquote:
Ik las iets anders.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik om 22.00 uur opgebrand ben en naar bed ga
48 uur wakker blijven ga ik echt niet redden.
Maar ben wel 9 van de 10 dagen van 4 uur/4.30 uur tot 22.00 uur/22.30 uur op
Ja, dat scheelt nogal, we waren pas rond 13u actief zondag, dan heb jij er al een halve dag opzitten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik om 22.00 uur opgebrand ben en naar bed ga
48 uur wakker blijven ga ik echt niet redden.
Maar ben wel 9 van de 10 dagen van 4 uur/4.30 uur tot 22.00 uur/22.30 uur op
Zat gister dus in een ramvol pannenkoekenrestaurant. Toen we buiten stonden hadden we allemaal zoiets van 'pfffff rust'.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk niet zo heel erg uit naar het op kantoor zitten.
Combi van druk zijn + prikkels van buiten af
O dan heb je nog lekker een hele dag voor jequote:Op dinsdag 19 april 2022 09:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoewel ik vandaag vrij ben, moet ik straks wel even naar het werk (17.00 uur pvd) voor een vergadering van de lopersgroep die 2 jaar op zijn gat heeft gelegen natuurlijk..
Dacht ik al, jij las dat ik 22 uur op kon blijvenquote:
Daar is noise cancelling voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk niet zo heel erg uit naar het op kantoor zitten.
Combi van druk zijn + prikkels van buiten af
Langer wel,weet je nog wie dat ook kan?Doet hij nu niet meer hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik al, jij las dat ik 22 uur op kon blijven
Ik ga donderdag ook, wat een toeval!quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga donderdag weer.
Als het lukt maar een halve dag
quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga die loop earplugs kopen, hoor er veel positieve dingen over
Ja, ik heb al een koptelefoon en af en toe ga ik gewoon van de afdeling af.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is noise cancelling voor uitgevonden.
Veel gillende kinderen daar?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat gister dus in een ramvol pannenkoekenrestaurant. Toen we buiten stonden hadden we allemaal zoiets van 'pfffff rust'.
Ja zijn lange dagen hierquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt nogal, we waren pas rond 13u actief zondag, dan heb jij er al een halve dag opzitten.
Schakel?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Langer wel,weet je nog wie dat ook kan?Doet hij nu niet meer hoor.
Morguh Amaquote:
Strik er om en nooit meer binnen laten in NLquote:
quote:
Ik durf dit niet aan te klikkenquote:
Doe maar niet... Ik heb echt spijt dat ik dat wel heb gedaan....quote:
Die is intelligent genoeg om nee te zeggen...quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij uit![]()
en zou Buda ook meewillen?
Ik wil mijn minuut kijken terugquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe maar niet... Ik heb echt spijt dat ik dat wel heb gedaan....
quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil mijn minuut kijken terug
Nou, ik ben benieuwd of het in Hongarije wél bevalt, deze strijdster...quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Is een wappie die veel demonstreerde en overal tegen aan schopte tijdens de corona maatregelen
Dat soort mensen zullen vermoed ik altijd overal hun hakken in zetten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd of het in Hongarije wél bevalt, deze strijdster...
Ach ja... daar hebben ze alleen zichzelf meequote:Op dinsdag 19 april 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat soort mensen zullen vermoed ik altijd overal hun hakken in zetten.
Zeker met die Orban daar...quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja... daar hebben ze alleen zichzelf mee
Dat zeker, ik denk dat ik de keren dat ze in de cel hebben gezeten niet meer op 1 hand kan tellen. Maar goed het is hun pakkie aan ze doen maar lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja... daar hebben ze alleen zichzelf mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |