Hier hetzelfde.quote:
Ja, zeker! Een paar leuke uitstapjes en verder vooral lekker relaxed.quote:
Goed bewaren dan voor al je 'dorst' krijgtquote:
Ja wilde eens ergens anders gaan posten waar andere mensen zatenquote:
Ja hier is t meestal wel gezellig druk volgens mij..quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wilde eens ergens anders gaan posten waar andere mensen zaten![]()
Maar je komt iedereen overal tegen.
Ja is het ook wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja hier is t meestal wel gezellig druk volgens mij..
Er is ook bosbessentaart vandaag!quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed bewaren dan voor al je 'dorst' krijgt
quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er is ook bosbessentaart vandaag!
[ afbeelding ]
Ja veel biertjes gedronken en in de zon gezetenquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zeker! Een paar leuke uitstapjes en verder vooral lekker relaxed.Jij nog een beetje van het weer genoten?
Lekker een stukje taartquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er is ook bosbessentaart vandaag!
[ afbeelding ]
Komt wel dichtbij.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga donderdag ook, wat een toeval!
quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij uit![]()
en zou Buda ook meewillen?
wie, wat, waar?quote:
Hoeveel graden is t daar nu dan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou nu best graag in Boedapest zijn. Ideaal weer om door de stad te zwerven
Filmpje van een of andere wappie die met haar caravan met plantjes en de grafsteen van haar vader naar Hongarije vertrekt.quote:
Beetje hetzelfde als hier.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoeveel graden is t daar nu dan?
Ja, ideaal.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom vind ik zo fijn dat ik niet schoolvakantie gebonden ben met werk. Kan ik gewoon op schooldagen naar pretparken, dierentuinen e.d.
Omadraakquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, ik word echt te oud om nachten door te halen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |