SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!
[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 18-04-2022 22:02:40 ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ludo, je leeft nog !A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Het immuunsysteem is een extreem rechtse complottheorieA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hoe weten ze dat nou zo zeker johA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Geen commentaar
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Zal vast iets te maken hebben met een digitale id en verplichte vaccinatiesA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Geen idee of het waar is, maar ik drop het hier toch
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
![]()
![]()
En ondanks alle waarschuwingen, toch voor de 4e en 5s shotje gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn ziel geupload op een Microsoft computer.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Geen flauw idee, maar ik lust het rauw.quote:Op maandag 18 april 2022 21:28 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe weten ze dat nou zo zeker joh
[ twitter ]
ik denk dat het bangmakerij is om mensen aan het idee te laten wennen dat de coronaregels terug komen in het najaarFollow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Ik blijf QR weigeraar in de toekomst. Ze mogen optiefen met hun digi ID en prikkenquote:Op maandag 18 april 2022 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
Zal vast iets te maken hebben met een digitale id en verplichte vaccinaties
[ twitter ]Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
![]()
Gewoon keihard blijven geloven en jezelf de übermensch vindenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik vind de naam "schaap" wel heel erg passen bij deze manquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Gewoon keihard blijven geloven en jezelf de übermensch vinden
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Ik ben ook wappie verklaard maar niet bepaald rechts. Ook niet links trouwens. Ben midden of lechts of rinks.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Vind het eigenlijk ook een leuk woord, was in het begin beledigd maar het wende snel, nu trots een wap.
To BG or not to BG!![]()
https://danielvdtuin.subs(...)ht?utm_campaign=post
Het kabinet heeft het OMT aan het begin van de epidemie gevraagd om het gebruik van mondkapjes te onderbouwen, met als bedoeling om de 1,5 meter maatregel te handhaven. Het RIVM kon de afstandsmaatregel noch het effect van mondkapjes wetenschappelijk onderbouwen. Ook twee mondkapjesexperimenten leverden niet het gewenste resultaat. Toch werd vanaf 1 oktober 2020 een landelijke draagplicht ingevoerd. Dit beeld komt naar voren uit onderzoek in wob-documenten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Devlin is wel een tikje gek ja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Maar het wordt altijd grappig als ze het verschil tussen ideologie en feiten niet weten."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Beetje sneu om iemand belachelijk te maken wanneer die daar zelf niet op kan reageren, vind je niet?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Devlin is wel een tikje gek ja.
Maar het wordt altijd grappig als ze het verschil tussen ideologie en feiten niet weten.Huilen dan.![]()
Is dat verboden voor ambtenaren dan?quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
om je prive mail te gebruikenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat verboden voor ambtenaren dan?
ja
vanwege de wet openbaarheid van bestuurThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
om je prive mail te gebruiken
ja
vanwege de wet openbaarheid van bestuur
Geldt dat voor alle ambtenaren dan?
Voor zover ik weet wordt het afgeraden, maar is het niet verboden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet.
Voor zover ik weet wordt het afgeraden, maar is het niet verboden.
Niet alleen voor bestuur overigens, bij het bedrijf waar ik werk is privé mail ten strengste verboden en worden we er op gewezen dat de klant middels de AVG alle correspondentie over haar binnen het bedrijf kan opvragen.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
In de Wob is bepaald bij welke bestuursorganen om openbaarmaking vanquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet.
Voor zover ik weet wordt het afgeraden, maar is het niet verboden.
bestuurlijke informatie kan worden verzocht. Dit zijn onder andere:
de ministers;
de bestuursorganen van de provincies (bijvoorbeeld het college van gedeputeerde staten);
de bestuursorganen van de gemeente (zoals het college van burgemeester en wethouders);
de bestuursorganen van de waterschappen (onder andere het dagelijks bestuur);
publiekrechtelijke bedrijfsorganisaties;
instellingen, diensten en bedrijven die onder de verantwoordelijkheid van de genoemde bestuursorganen werkzaam zijn. Uit de rechtspraak volgt dat dat orgaan dan wel een aanzienlijke invloed op die instelling, dienst of dat bedrijf moet hebben.
Een voorbeeld van een uitgezonderd bestuurorgaan, waarbij dus geen openbaarmaking van informatie kan worden verzocht, is de Commissie advies- en verwijspunt klokkenluiden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben jij ambtenaar?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Niet alleen voor bestuur overigens, bij het bedrijf waar ik werk is privé mail ten strengste verboden en worden we er op gewezen dat de klant middels de AVG alle correspondentie over haar binnen het bedrijf kan opvragen.https://www.rtlnieuws.nl/(...)prive-e-mail-accountquote:Privé-mailgebruik De Jonge niet verboden, wel omstreden
Bij ambtenaren weet ik het dan weer niet. Heb wel eens prive mail met de juf van school en met de wijkagent gehad, en met iemand van het gemeentehuis (ivm huwelijk). Zijn dat ook ambtenaren?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dus privé-mailgebruik met een CC aan je werkaccount is prima? Want dat staat de WOB niet in de weg.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de Wob is bepaald bij welke bestuursorganen om openbaarmaking van
bestuurlijke informatie kan worden verzocht. Dit zijn onder andere:
de ministers;
de bestuursorganen van de provincies (bijvoorbeeld het college van gedeputeerde staten);
de bestuursorganen van de gemeente (zoals het college van burgemeester en wethouders);
de bestuursorganen van de waterschappen (onder andere het dagelijks bestuur);
publiekrechtelijke bedrijfsorganisaties;
instellingen, diensten en bedrijven die onder de verantwoordelijkheid van de genoemde bestuursorganen werkzaam zijn. Uit de rechtspraak volgt dat dat orgaan dan wel een aanzienlijke invloed op die instelling, dienst of dat bedrijf moet hebben.
Een voorbeeld van een uitgezonderd bestuurorgaan, waarbij dus geen openbaarmaking van informatie kan worden verzocht, is de Commissie advies- en verwijspunt klokkenluiden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja, zijn ook ambtenaren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben jij ambtenaar?
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)prive-e-mail-account
Bij ambtenaren weet ik het dan weer niet. Heb wel eens prive mail met de juf van school en met de wijkagent gehad, en met iemand van het gemeentehuis (ivm huwelijk). Zijn dat ook ambtenaren?
Is eigenlijk best een ruim begrip.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Dan is het of niet verboden (net als bij De Jonge) of niet bekend.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, zijn ook ambtenaren.
Is eigenlijk best een ruim begrip.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
gebruik van je prive mail staat de werking van de wet in de wegquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan is het of niet verboden (net als bij De Jonge) of niet bekend.
dus als ze er echt een zaak van zouden maken kon de Jonge er nog wel een slecht vanaf komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verre van professioneel ook zeker op zo'n functie of je bezigt achterkamertjespolitiek. Laten we het hopen dat hij er slecht vanaf komt, de man komt al met veel te veel weg.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebruik van je prive mail staat de werking van de wet in de weg
dus als ze er echt een zaak van zouden maken kon de Jonge er nog wel een slecht vanaf komenAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Als er al wordt gezegd bij de Jonge we wachten het onderzoek van Deliotte(= WEF) af dan weten we wel hoe het er voor staatquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Verre van professioneel ook zeker op zo'n functie of je bezigt achterkamertjespolitiek. Laten we het hopen dat hij er slecht vanaf komt, de man komt al met veel te veel weg.
Ik maak me geen illusies meer wat deze overheid betreft
We zagen het vandaag wel weer aan de CUThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Dit dus
CU had gezegd tegen te stemmen want wilde QRpas ed eruit
maar stemt plots weer mee met het kartelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er is vooralsnog geen meerderheid in de Eerste Kamer. Eens kijken hoe ze dat er doorheen willen loodsen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Dit dus
maar stemt plots weer mee met het kartel"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Niks christelijks aan de CU. Wie kijkt er nog van op? Het was al duidelijk sinds de eerste dag toen die spoedwet ingevoerd werd het een blijvertje zou zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Dit dus
maar stemt plots weer mee met het kartelAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is vooralsnog geen meerderheid in de Eerste Kamer. Eens kijken hoe ze dat er doorheen willen loodsen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een COR-gebbetje.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dan neemt Harry toch gewoon een Fok Abbo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beetje sneu om iemand belachelijk te maken wanneer die daar zelf niet op kan reageren, vind je niet?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Omdat een nieuwsitem iets zegt maakt het nog niet de waarheid he. De rechter weegt zaken af in dit land en informatie ontzien van het publiek waar het recht op heeft lijkt me informatie verduisteren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben jij ambtenaar?
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)prive-e-mail-account
Bij ambtenaren weet ik het dan weer niet. Heb wel eens prive mail met de juf van school en met de wijkagent gehad, en met iemand van het gemeentehuis (ivm huwelijk). Zijn dat ook ambtenaren?
Gezien dat waarde heeft sloopt Hugo dus moedwillig iets van waarde waar het publiek recht op heeft.
Sorry hoor maar corrupt iemands rechten kielhalen lijkt me alles behalve legaal..
Hij zal niet vervolgd worden en er geen straf voor krijgen. Het leven is een kleurplaat en die wordt altijd ingekleurd in D66 kleurtjes."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
#metooquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat een nieuwsitem iets zegt maakt het nog niet de waarheid he. De rechter weegt zaken af in dit land en informatie ontzien van het publiek waar het recht op heeft lijkt me informatie verduisteren.
Gezien dat waarde heeft sloopt Hugo dus moedwillig iets van waarde waar het publiek recht op heeft.
Sorry hoor maar corrupt iemands rechten kielhalen lijkt me alles behalve legaal..
Hij zal niet vervolgd worden en er geen straf voor krijgen. Het leven is een kleurplaat en die wordt altijd ingekleurd in D66 kleurtjes.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had het over @devlinmr maar dat had je natuurlijk ook wel door.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan neemt Harry toch gewoon een Fok Abbo.Huilen dan.![]()
Zijn dat verschillende entiteiten dan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik had het over @:devlinmr maar dat had je natuurlijk ook wel door.
Afgezien daarvan. Hoe maak ik Devlin belachelijk als ik hem met zijn grote idool vergelijk?
Alsof jij mij de Ron Jeremy van de lage landen noemt, dat waardeer ik alleen maar."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dat plaatje hè, dat is nep. Als in: dat is nooit een artikel geweest bij de BBC.quote:
Met 10 seconden zoeken had je dat zelf ook kunnen concluderen. Nepnieuws dus.Huilen dan.![]()
Kinderachtig gedrag. Ben er maar trots op.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zijn dat verschillende entiteiten dan?
Afgezien daarvan. Hoe maak ik Devlin belachelijk als ik hem met zijn grote idool vergelijk?
Alsof jij mij de Ron Jeremy van de lage landen noemt, dat waardeer ik alleen maar.Huilen dan.![]()
Nou nou. Was uw laatst genoten ovulatie soms reeds 2 weken geleden?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag. Ben er maar trots op."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: