En hoe gaat het dan met de europese supercup? Wordt het een driestrijdje?quote:Op maandag 18 april 2022 19:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik begrijp het idee van de Uefa nog steeds niet zo om van de ECL een soort Europa League light te maken. (Met zelfde hymne enzo.) De Europa League is toch ook geen Champions League light?
[ afbeelding ]
Heb ik al een voorstel voor gedaan maar helaas (nog) niet. Op dit moment wordt die wedstrijd nog steeds gespeeld door winnaar Uefa Cup tegen winnaar Champions League.quote:Op maandag 18 april 2022 20:29 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En hoe gaat het dan met de europese supercup? Wordt het een driestrijdje?
Het gaat over Feyenoord dus is het geen bevuiling.quote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een bevuiling van dit prachtige topic.
Ik kwam Jensie ook nog op het vliegveld tegen vrijdag, maar die liep nog steeds vrij moeilijk op krukken. Zal mij verbazen als die er dit seizoen όberhaupt nog bij is.quote:Feyenoord traint zonder Til en Toornstra
Jens Toornstra en Guus Til zijn nog altijd niet aanwezig bij Feyenoord. De middenvelders waren afgelopen week tegen Slavia Praag niet inzetbaar vanwege een blessure. Til en Toornstra werkten allebei een binnenprogramma af.
Dit weet RTV Rijnmond te melden. Het is niet bekend of Til en Toornstra het duel van aanstaande zondag tegen FC Utrecht gaan halen. Alireza Jahanbakhsh kon na een vrij weekend ook niet meetrainen met de groep. De aanvaller werkte ook een binnenprogramma af.
Zouden we Bassett in de basis gaan zien?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kwam Jensie ook nog op het vliegveld tegen vrijdag, maar die liep nog steeds vrij moeilijk op krukken. Zal mij verbazen als die er dit seizoen όberhaupt nog bij is.
Tenzij hij Antony-genen heeft natuurlijk.
Walemark kan ook op 10. Al zal die (denk ik) wat minder lopen dan Basset, dus dan zal het eerder Basset worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden we Bassett in de basis gaan zien?
Als Til of Toornstra de wedstrijd tegen Marseille haalt zou ik starten met Bassett, als het daar niet op lijkt misschien Walemark opstellen om alvast te wennen aan die formatie.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Walemark kan ook op 10. Al zal die (denk ik) wat minder lopen dan Basset, dus dan zal het eerder Basset worden.
Het ging over de Conference league en hun superfinale gezeur.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het gaat over Feyenoord dus is het geen bevuiling.
Sandler kan nog steeds gedumpt worden, had maar een huurcontract voor een half jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En als het dan niet loopt met Walemark op 10 is het tegen Marseille geen schande om te spelen met Kφkcό op 10 en Hendrix en Aursnes daarachter.
Uiteindelijk blijkt het in ieder geval een flinke misrekening om Sandler te halen, want Hendriks lijkt in noodsituaties te voldoen en Bassett was een fijne optie geweest nu. Je kan niet de toekomst zo uitrekenen dat Til en Toornstra precies nu tegelijkertijd geblesseerd raken waardoor je meer een 10 nodig hebt dan een CV, maar iets meer vertrouwen in je eigen jeugdspeler tov een permanent geblesseerde huurspeler leek mij wel enigszins logisch.
Ja maar dat is totaal irrelevant voor het punt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sandler kan nog steeds gedumpt worden, had maar een huurcontract voor een half jaar.
Ah je doelt specifiek op het inschrijven voor de ECL? Dat ze daar voor Sandler hebben gekozen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar dat is totaal irrelevant voor het punt.
Het punt leek mij zeer duidelijk als je mijn bericht gewoon goed had gelezen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah je doelt specifiek op het inschrijven voor de ECL? Dat ze daar voor Sandler hebben gekozen?
Je zet Kokcu en Sini aan de verkeerde kantquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zou met het volgende elftal spelen:
Marciano
Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia
Kokcu, Til, Aursnes
Sini, Dessers, Nelson
Nelson vanwege de snelheid die hij toch wel heeft. En dan Walemark tweede helft.
Ja, alleen weten we niet of Til speelt, vandaar deze discussie. Anders spreekt de opstelling voor zich.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zou met het volgende elftal spelen:
Marciano
Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia
Kokcu, Til, Aursnes
Sini, Dessers, Nelson
Nelson vanwege de snelheid die hij toch wel heeft. En dan Walemark tweede helft.
Hij zal vast niet alle diepste geheimen vertellen, lijkt hij me niet het type voor, maar toch. Die man heeft inderdaad echt alle toppers op z'n tafel gehad, lijkt me een prima boekje.quote:Van Coen Moulijn tot Johan Cruijff en van Willem van Hanegem tot Robin van Persie: allemaal lagen ze ooit op de massagetafel bij Gerard Meijer (1935). Als verzorger van Feyenoord kneedde hij vijftig jaar lang (1959-2009) van talloze spelers niet alleen de spieren, maar ook hun ziel. Hij groeide uit tot vertrouwensman voor vele Feyenoorders, met wie hij een band voor het leven opbouwde.
In dit boek blikt Meijer terug op zijn leven met Feyenoord aan de hand van herinneringen aan spelers en trainers, anekdotes over bijzondere en hilarische momenten en verhalen over de hoogte- en dieptepunten uit de clubhistorie die hij van dichtbij meemaakte. Ook komen oud-spelers, -trainers en supporters aan het woord over de huidige ambassadeur van Feyenoord en bespreekt Meijer in ontmoetingen met clubiconen zoals Van Hanegem, Dirk Kuyt, Mario Been, Pierre van Hooijdonk en Leo Beenhakker de jaren waarin ze samenwerkten in zijn zo geliefde Kuip. ‘Gerard Meijer – Een leven met Feyenoord’ schetst op die manier een uniek beeld van Feyenoord door de ogen van een clubman in hart en nieren. In de woorden van Meijer zelf: ‘Feyenoord νs mijn leven.’
We kunnen ook Nelson, Alireza en Walemark allemaal tegelijkertijd op rechtsbuiten zetten, want dan hebben ze ongeveer net zo veel rendement op rechtsbuiten als Berghuis.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zet Kokcu en Sini aan de verkeerde kant
Dat komt vast goed, het is nog 9 dagen tot de wedstrijd. Maar inderdaad is Jorrit op zijn plek denk ik niet echt een achteruitgang. Til is wat veldspel betreft echt wel een groot drama.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, alleen weten we niet of Til speelt, vandaar deze discussie. Anders spreekt de opstelling voor zich.
Dat is ook totaal irrelevant voor het punt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We kunnen ook Nelson, Alireza en Walemark allemaal tegelijkertijd op rechtsbuiten zetten, want dan hebben ze ongeveer net zo veel rendement op rechtsbuiten als Berghuis.
Allemaal leuke ideetjes.
Zeg je nou werkelijk dat Hendrix op de plek van Til kan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat komt vast goed, het is nog 9 dagen tot de wedstrijd. Maar inderdaad is Jorrit op zijn plek denk ik niet echt een achteruitgang. Til is wat veldspel betreft echt wel een groot drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |