Ja mee eens hoor, ook een beetje eigen schuld, maar dat hij dan hiervoor een pingel geeft..quote:Op zondag 8 mei 2022 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Je voelt toch aan alles dat dit uiteindelijk fout gaat? Tweede helft wordt er gewoon helemaal niet meer gevoetbald.
te wijten*quote:Op zondag 8 mei 2022 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. PSV heeft dit volledig aan zichzelf te danken.
Dat is natuurlijk onzin, maar gelijkspel op basis van die tweede helft was wel verdiend natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2022 18:45 schreef Devolder het volgende:
Als je zo slecht speelt in de tweede helft, dan verdien je zo'n penalty tegen
Eens. Dit kan gewoon echt niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. PSV heeft dit volledig aan zichzelf te danken.
Ook een beetje scheef. Je speelt toch wat met de rem erop omdat je met 2-0 voorstaat. Niet dat dat slim is maar het vertekent het beeld wat.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, maar gelijkspel op basis van die tweede helft was wel verdiend natuurlijk
Wel apart inderdaad, dit zijn juist de momenten waar een VAR voor en het leven geroepen is.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Helemaal waar dat je hier het in de 2e helft zelf gewoon op bizarre wijze weg weet te geven. Maar hoe dit een penalty kan zijn en hoe een VAR dit niet terugdraait, in de 95e minuut... pffff.
Volgens de regels niet 100% fout denk ik, dus dat de VAR niet terugdraait logisch.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Helemaal waar dat je hier het in de 2e helft zelf gewoon op bizarre wijze weg weet te geven. Maar hoe dit een penalty kan zijn en hoe een VAR dit niet terugdraait, in de 95e minuut... pffff.
Ik vind het wel tekenend voor het PSV van de afgelopen jaren, helaas.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Helemaal waar dat je hier het in de 2e helft zelf gewoon op bizarre wijze weg weet te geven.
Typisch, ook tegen een ploeg die zich volledig heeft moeten geven donderdag. Dat kan eigenlijk niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar wel zo een beslissend moment in een competitie dat je zoiets gewoon nog keer moet laten nakijken door een scheidsrechter. Het is niet dequote:Op zondag 8 mei 2022 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de regels niet 100% fout denk ik, dus dat de VAR niet terugdraait logisch.
Ik denk dat een 3-0 de wedstrijd op slot had gegooid.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:55 schreef GGMM het volgende:
De gelijkmaker valt natuurlijk op een lullig moment, maar als je hiernaar kijkt
[ afbeelding ]
Dan mag je eigenlijk gewoon bij zijn met een punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |