SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPZonder wrijving geen glans
Gefeliciteerd met de zeer verdiende en prachtige overwinning gisteravond.quote:
Dank u dank uquote:Op maandag 18 april 2022 08:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de zeer verdiende en prachtige overwinning gisteravond.
NL tijd of Thailand tijd??quote:Op maandag 18 april 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Ben nu op werk van vriendin. Kan om 1400 inchecken
Hebben ze ook een prettige UitStraling?quote:Op maandag 18 april 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Vriendin werkt in een gym dus allemaal halfnaakte gespierde mannen hier
Waren dat niet eerst vrouwen?quote:Op maandag 18 april 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Vriendin werkt in een gym dus allemaal halfnaakte gespierde mannen hier
Nou ze kijken wat krampachtig wel allemaalquote:Op maandag 18 april 2022 08:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze ook een prettige UitStraling?
Dan staan ze te poepenquote:Op maandag 18 april 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ze kijken wat krampachtig wel allemaal
is gewoon Aziatisch hoorquote:Op maandag 18 april 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ze kijken wat krampachtig wel allemaal
Joehoequote:Op maandag 18 april 2022 08:40 schreef Haags het volgende:
Ojee ballie duikt zo de kleedkamer in zonder gesport te hebben
Haags mag datquote:
JIj ook wel hoor, heb daar nooit zoveel moeite mee.quote:
Ben je op sexsvakantie?quote:
Lekker, je ging in de zomer ook nog een keertje toch?quote:Op maandag 18 april 2022 09:21 schreef Haags het volgende:
Weekje Ibiza geboekt begin mei jong0ns.
Lekker man.
Si, eind juli Gran Canariaquote:Op maandag 18 april 2022 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, je ging in de zomer ook nog een keertje toch?
Verandering van strandquote:
Ik ben het na 2 jaar thuiszitten eigenlijk wel zat. Moet er echt tussenuit dit jaar.quote:Op maandag 18 april 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verandering van strand![]()
Je woont zo mooi, ik zou geloof ik niet eens wegwillen als ik op zo plek woonde als jij.
Dan doe je het gelijk maar goed en ga je twee keerquote:Op maandag 18 april 2022 09:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben het na 2 jaar thuiszitten eigenlijk wel zat. Moet er echt tussenuit dit jaar.
Nee nee.. bakje koffiequote:
Lekker, ik doe met je meequote:
Was ook niet verkeerd, maar daar wacht ik nog even meequote:
Veel plezier Ballie; heb je zwembad?quote:Op maandag 18 april 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Ben n huisje na mijn eerste scooterrit met backpack![]()
En 3 keer raden jongens. Er staat hier een waterkoker![]()
Pics van je huisje.quote:Op maandag 18 april 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Nu drie dagen slapen.quote:Op maandag 18 april 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Nu een maand lang smurfenquote:Op maandag 18 april 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Gister BBQ met vrienden gehad. Leek wel een BBQ op een kinderdagverblijfquote:Op maandag 18 april 2022 09:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij gaan naar een brunch met speeltuin zodat we lekker kunnen zuipen.
Wat een hel.quote:Op maandag 18 april 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gister BBQ met vrienden gehad. Leek wel een BBQ op een kinderdagverblijf
Dag libido voor 2022quote:Op maandag 18 april 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Not my BBQ ...quote:Op maandag 18 april 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2022 09:56 schreef mschol het volgende:
misschien zo maar naar ikea, toch niks anders te doen
quote:
Duik je gelijk het zwembad in?quote:Op maandag 18 april 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
ja heb zwembad, foto's komen zo. eerst tas uitpakken en douchen weer denk ik
heb zo'n zwart linnen shirtje aan. nu zit ik ook onder zwarte pluisjes
Aspergesquote:Op maandag 18 april 2022 10:04 schreef Karzai het volgende:
20 graden vandaag, vanmiddag lekker in de tuin zitten en asperges eten
Ach, leuk om vrienden weer te zien. Kan er niet wakker van liggen.quote:Op maandag 18 april 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dag libido voor 2022 [ afbeelding ]
zoals gezegd: ik hoef geen meubels te kijken en kan direct naar het magazijn.quote:Op maandag 18 april 2022 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Met Pasen naar een meubelwinkel![]()
Dat is hetzelfde als tegen een oude incontinente tandarts zeggen "haal al mijn tanden er maar uit joh, verdoving is niet nodig en gebruik alles maar wat je in mijn keuken kunt vinden, ik ben er helemaal klaar voor"
ALS ik een Ikea bezoek, dan is het gelijk de korte route.quote:Op maandag 18 april 2022 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoef geen meubels te kijken, kan direct magazijn in
Rond etenstijd, dus ná werktijd is het ook lekker rustig.quote:Op maandag 18 april 2022 10:08 schreef mschol het volgende:
ik ben ook geen werkloze stakker die doordeweeks, als echt rustig is, daar naartoe kan
ligt eraan wat ik nodig hebquote:Op maandag 18 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALS ik een Ikea bezoek, dan is het gelijk de korte route.
Het is niet zo dat het alle dagen dat jij werktechnisch gezien wel in staat bent om naar de IKEA te gaan het tweede Paasdag isquote:Op maandag 18 april 2022 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals gezegd: ik hoef geen meubels te kijken en kan direct naar het magazijn.
ik ben ook geen werkloze stakker die doordeweeks, als echt rustig is, daar naartoe kan
want iedereen heeft een 9-5 baan...quote:Op maandag 18 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rond etenstijd, dus ná werktijd is het ook lekker rustig.
het is geen tweede paasdag nee, maar de rest van nederland denkt dat welquote:Op maandag 18 april 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het alle dagen dat jij werktechnisch gezien wel in staat bent om naar de IKEA te gaan het tweede Paasdag is
Jij werkt ook nog eens 6 of 7 dagen in de week?quote:Op maandag 18 april 2022 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
want iedereen heeft een 9-5 baan...
rond etenstijd ben ik die online bestellingen nog de deur uit aan het doen
Komen ze je daarna weer ophalen uit Smaland?quote:Op maandag 18 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALS ik een Ikea bezoek, dan is het gelijk de korte route.
Lekker wheelies poppenquote:Op maandag 18 april 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga zo denk ik tanken en beetje aan die scooter wennen
quote:Op maandag 18 april 2022 10:13 schreef Haags het volgende:
Emma Heesters is dus gewoon echt een 10/10 lekkerwijf. @:dud0r
Man man man
Gewoon continue langs die sportschool rijden en joehoe roepen.quote:Op maandag 18 april 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga zo denk ik tanken en beetje aan die scooter wennen
Wie?quote:Op maandag 18 april 2022 10:13 schreef Haags het volgende:
Emma Heesters is dus gewoon echt een 10/10 lekkerwijf. @:dud0r
Man man man
want in het weekend is het lekker rustig wil je zeggen? think againquote:Op maandag 18 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij werkt ook nog eens 6 of 7 dagen in de week?
Ik las wat anders.quote:Op maandag 18 april 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
ja heb zwembad, foto's komen zo. eerst tas uitpakken en douchen weer denk ik
heb zo'n zwart linnen shirtje aan. nu zit ik ook onder zwarte luisjes
Nee, dat is niet wat ik zei.quote:Op maandag 18 april 2022 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
want in het weekend is het lekker rustig wil je zeggen? think again
het is acceptabeler, maar verre van rustig
Volgens mij werkt mschol inderdaad zo'n beetje de hele weekquote:Op maandag 18 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij werkt ook nog eens 6 of 7 dagen in de week?
Ik zit in de verkeerde SCquote:
quote:Op maandag 18 april 2022 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij werkt mschol inderdaad zo'n beetje de hele week
Je moet toch iets om tegenwoordig je huur en eten te kunnen betalen.quote:Op maandag 18 april 2022 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij werkt mschol inderdaad zo'n beetje de hele week
Hij is boos dat z'n topic gesloten isquote:
Ik kom eraan.quote:Op maandag 18 april 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik ga de worstenbroodjes en de ciabatta maar eens in de oven gooien
Ja, dat is goed, maar dan is het al wel opquote:
Hoe voelt het om weer op je eiland te zijn?quote:Op maandag 18 april 2022 10:25 schreef bitterbal het volgende:
zo een kopje groene thee met mijn eigen waterkokertje
Ik noem dat altijd tjabahbah want ik vind normaal Noord-Europees brood honderd keer zo lekker.quote:Op maandag 18 april 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik ga de worstenbroodjes en de ciabatta maar eens in de oven gooien
O, dan gooi ik zelf nog een broodje in de oven.quote:Op maandag 18 april 2022 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is goed, maar dan is het al wel op
Oke, bedankt voor je mening USquote:Op maandag 18 april 2022 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem dat altijd tjabahbah want ik vind normaal Noord-Europees brood honderd keer zo lekker.
Goed om te wetenquote:Op maandag 18 april 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Kaiserbroodjes van Lidl zijn trouwens duidelijk beter dan die van AH.
Lidl broodjes zijn sowieso goedquote:Op maandag 18 april 2022 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Kaiserbroodjes van Lidl zijn trouwens duidelijk beter dan die van AH.
dat kan ik niet met woorden omschrijvenquote:Op maandag 18 april 2022 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe voelt het om weer op je eiland te zijn?
Awwquote:Op maandag 18 april 2022 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan ik niet met woorden omschrijven
Aaawquote:Op maandag 18 april 2022 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op maandag 18 april 2022 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag met m’n ouders lunchen.
quote:Op maandag 18 april 2022 10:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb niet eens een paaseitje gegeten dit weekend
Intens gelukkig denk ik.quote:Op maandag 18 april 2022 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker rustigquote:Op maandag 18 april 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
lees dat er ruim 10 duizend mensen naar de fullmoon zijn gekomen. Daarom gingen er vannochtend zoveel weg
Dikke Takkie 2.0.quote:Op maandag 18 april 2022 10:57 schreef bitterbal het volgende:
heb wat foto's gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn huisdier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je het nu over de schaduw van Ballie?quote:
Nee dat beestje op de muur.quote:Op maandag 18 april 2022 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je het nu over de schaduw van Ballie?![]()
Dan kun je geen bikini-foto's meer verwachten deze vakantie.
Geniet er maar van want over 64 dagen beginnen de dagen weer te kortenquote:Op maandag 18 april 2022 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens goedemorgen allen3:54 heerlijk zonnig Paasweer erbij vandaag
Lekker die jankhaags uit zijn winterslaaphol stomen jatoggg
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2022 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Geniet er maar van want over 64 dagen beginnen de dagen weer te korten![]()
Maar dan ZIJN ze wel SUPER LANGquote:Op maandag 18 april 2022 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
watquote:Op maandag 18 april 2022 10:34 schreef kwiwi het volgende:
Heb koffie ingevroren in een ijsblokjesding, die gooi ik dan in een glas melk en ik heb m'n ijskoffie
quote:Op maandag 18 april 2022 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker bij haags in zijn berenhol kruipen jijquote:
een FOSSIEL GIGANTISCHE AMMONIET?quote:Op maandag 18 april 2022 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.catawiki.com/nl/l/55610149
Gekocht
Een pakket met een rattenkooiquote:Op maandag 18 april 2022 12:58 schreef Ama het volgende:
Dit bedrijf komt mijn rattenkooi bezorgen: https://vandehoeflogistiek.nl/
Wtf wat voor pakket krijg ik wel niet.
Je hoeft je pas zorgen te gaan maken als er staat "Past door de brievenbus"quote:Op maandag 18 april 2022 12:58 schreef Ama het volgende:
Dit bedrijf komt mijn rattenkooi bezorgen: https://vandehoeflogistiek.nl/
Wtf wat voor pakket krijg ik wel niet.
Voor in het rariteitenkabinetquote:
boven de 20 kilo dus de koerier moet er apart voor rijden?quote:Op maandag 18 april 2022 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor in het rariteitenkabinet![]()
Wel 150 euro bezorgkosten, die had ik even niet aan zien komen![]()
Geen idee, hij komt uit Italiëquote:Op maandag 18 april 2022 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
boven de 20 kilo dus de koerier moet er apart voor rijden?
Dik kans van. 14 x 37 x 37 cm is al ruim 19 liter. Nou is dat niet het volume van het hele ding, maar driekwart daarvan issie wel, dus 14 liter. Maal de dichtheid van kwarts (scheelt weinig met any other natuursteen, 2,65 kg / liter) = minstens een kilo of 35. Ik zou maar gaan sparen voor een extra rariteitenkabinetjequote:Op maandag 18 april 2022 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee, hij komt uit Italië
moet e maar wat vaker douchen hoorquote:Op maandag 18 april 2022 13:14 schreef LTVDK het volgende:
Wel jammer dat er ook gelijk een explosie aan insecten en andere irritante beestjes rondvliegt
Oh is dat hetquote:
Hahahahaquote:Op maandag 18 april 2022 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoeft je pas zorgen te gaan maken als er staat "Past door de brievenbus"
Heb je nog goedkoop bier nodig? https://nl.pepper.com/aan(...)en-verzending-234748quote:
Nee.quote:Op maandag 18 april 2022 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nog goedkoop bier nodig? https://nl.pepper.com/aan(...)en-verzending-234748
Dus daar zit jij nu mooi mee.quote:Op maandag 18 april 2022 13:34 schreef Karzai het volgende:
Die blokkeert de uitgang nogal, ik heb maar aangeboden on het ding maar even bij mij binnen te zetten
Helpquote:Op maandag 18 april 2022 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nog goedkoop bier nodig? https://nl.pepper.com/aan(...)en-verzending-234748
Mooi dat die teringhond zometeen opgerot is danquote:Op maandag 18 april 2022 13:35 schreef Karzai het volgende:
Eikol van een oude eigenaar stond niet toe dat ze hem in appartement neer zetten, tis nog niet helemaal rond
Die is allang wegquote:Op maandag 18 april 2022 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi dat die teringhond zometeen opgerot is dan
ja sukkel is het ookquote:Op maandag 18 april 2022 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een onmens dan zeg. Laat die doos gewoon binnen staan, wat boeit het.
Soberzo zijn ze je een etentje schuldig voor het opvangen van die matrasquote:Op maandag 18 april 2022 13:43 schreef Karzai het volgende:
Had al veel eerder moeten vertrekken, maar ik krijg er weer twee leuke buren bij denk ik, ga ze zo ontmoeten
Hadden al aangeboden om een paar biertjes voor me te kopenquote:Op maandag 18 april 2022 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soberzo zijn ze je een etentje schuldig voor het opvangen van die matras
niks mis meequote:Op maandag 18 april 2022 13:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hadden al aangeboden om een paar biertjes voor me te kopen
Gratis nieuw matrasquote:
Gratis nieuw bed komt als de buren er in trekkenquote:Op maandag 18 april 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Alleen handig als het ook op je bed past.
180 blikken bier voor 21 euroquote:Op maandag 18 april 2022 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt altijd wel in goede aarde geloof ikquote:Op maandag 18 april 2022 13:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hadden al aangeboden om een paar biertjes voor me te kopen
Ja, nietquote:Op maandag 18 april 2022 13:51 schreef Ama het volgende:
Wilde eigenlijk nog leuke hoge hakken kopen ofzo maar het is in/bij een bos dus hoe handig dat is..
Ik had aangegeven dat dat ding al twee weken onze enige uitweg blokkeert in geval er brand uitbreektquote:Op maandag 18 april 2022 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt altijd wel in goede aarde geloof ik
Och jee toch.quote:Op maandag 18 april 2022 13:59 schreef Ama het volgende:
Komende week weer lekker in de war met de dagen.
Dit is nog een zondagquote:Op maandag 18 april 2022 13:59 schreef Ama het volgende:
Komende week weer lekker in de war met de dagen.
lekker tochquote:Op maandag 18 april 2022 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus morgen denk ik hey maandag en dan is het dinsdag.
ik moet langzaam weer eens nieuwe voorraad gaan halen.quote:
slee hakkenquote:Op maandag 18 april 2022 13:51 schreef Ama het volgende:
Wilde eigenlijk nog leuke hoge hakken kopen ofzo maar het is in/bij een bos dus hoe handig dat is..
Oh wat een schatjequote:Op maandag 18 april 2022 14:21 schreef Ama het volgende:
Kijk dan hoe lief.
[ afbeelding ]
(Is een zusje van één van mijn ratjes, krijg deze foto net.)
Bollekequote:Op maandag 18 april 2022 14:35 schreef Karzai het volgende:
Ik heb de voorraden bijgevuld
[ afbeelding ]
Waar ben je?quote:Op maandag 18 april 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Natuur en cultuur in één wandeling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je zo 2-4 uur mee vooruitquote:Op maandag 18 april 2022 14:35 schreef Karzai het volgende:
Ik heb de voorraden bijgevuld
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2022 14:21 schreef Ama het volgende:
Kijk dan hoe lief.
[ afbeelding ]
(Is een zusje van één van mijn ratjes, krijg deze foto net.)
Wilde ratten zijn vies ja, tamme ratten niet.quote:Op maandag 18 april 2022 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind ratten een beetje viezig
Die hebben ook zo'n kale staartquote:Op maandag 18 april 2022 15:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Wilde ratten zijn vies ja, tamme ratten niet.
Jeetje als je dat al vies vind.quote:Op maandag 18 april 2022 15:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die hebben ook zo'n kale staart
Ik ook, en muizen, en al het ongediertequote:Op maandag 18 april 2022 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind ratten een beetje viezig
Ze komen van necklacing dus dit is een vooruitgang.quote:
Is dat niet Zuid-Afrika?quote:Op maandag 18 april 2022 15:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze komen van necklacing dus dit is een vooruitgang.
Weleens gezien? Necklacing?
Hoezo dat ineensquote:Op maandag 18 april 2022 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmm, misschien maar eens wat in de tuin gaan werken
Omdat ik nu eigenlijk best wel gaar ben van al dat binnen zittenquote:
Nou dan ga je een ommetje wandelen of zo. Maar WERKEN?quote:Op maandag 18 april 2022 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik nu eigenlijk best wel gaar ben van al dat binnen zitten
Doe je ook iets anders dan eten of kom je daar niet voor?quote:Op maandag 18 april 2022 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
heb een lamsburger gegeten van sohonu zit ik vol en borrel ik
ja zon maar die heb ik vandaag niet zoveel gezienquote:Op maandag 18 april 2022 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je ook iets anders dan eten of kom je daar niet voor?
oh ja ook nog de verbouwing natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2022 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, alleen wat autoladingen. De rest eind mei met de verhuiswagen.
quote:
AH!quote:Nieuwpoort is een vestingstad en voormalige gemeente in de Nederlandse gemeente Molenlanden, provincie Zuid-Holland.
quote:Op maandag 18 april 2022 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
heb een lamsburger gegeten van sohonu zit ik vol en borrel ik
Oh ik zat aan de West-Vlaamse kust te kijken.quote:
morgen ochtend weerquote:
quote:Op maandag 18 april 2022 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
morgen ochtend weer![]()
poezenplaatje zo. stel mij eerst even beschikbaar als buffet voor de muggen
Werkt dat?quote:Op maandag 18 april 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaben nu het vliegend gespuis aan het weg blazen met een ventilator
ja 1 de badkamer. maar geen grote gekke dingenquote:
Zijn die vriendinnen Thai?quote:Op maandag 18 april 2022 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 1 de badkamer. maar geen grote gekke dingen
mijn vriendinnen zeiden dat er uitzonderlijk veel muggen zijn nu en ik merk het
heb je een klamboe voor je bed?quote:Op maandag 18 april 2022 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 1 de badkamer. maar geen grote gekke dingen
mijn vriendinnen zeiden dat er uitzonderlijk veel muggen zijn nu en ik merk het
Yes. Zit nu met mijn theetje te netflixenquote:Op maandag 18 april 2022 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben je alweer helemaal gesetteld Ballie?
Veel werk. Wanneer komt je nieuwe dak?quote:Op maandag 18 april 2022 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dakgoten schoongemaakt, ramen gewassen, tuin gedaan en nu op de bank.
Ja ben net weer wakkerquote:
6 plankjes?quote:Op maandag 18 april 2022 16:25 schreef mschol het volgende:
zo, weer thuis, gelijk plankjes maar even installeren
Ja helaas wel, wilde allemaal dingen in de tuin gaan doen dit weekend maar is niks van terecht gekomenquote:
Hmm maar even naar huisartsquote:Op maandag 18 april 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja helaas wel, wilde allemaal dingen in de tuin gaan doen dit weekend maar is niks van terecht gekomen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |