SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPZonder wrijving geen glans
Gefeliciteerd met de zeer verdiende en prachtige overwinning gisteravond.quote:
Dank u dank uquote:Op maandag 18 april 2022 08:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de zeer verdiende en prachtige overwinning gisteravond.
NL tijd of Thailand tijd??quote:Op maandag 18 april 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Ben nu op werk van vriendin. Kan om 1400 inchecken
Hebben ze ook een prettige UitStraling?quote:Op maandag 18 april 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Vriendin werkt in een gym dus allemaal halfnaakte gespierde mannen hier
Waren dat niet eerst vrouwen?quote:Op maandag 18 april 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
Vriendin werkt in een gym dus allemaal halfnaakte gespierde mannen hier
Nou ze kijken wat krampachtig wel allemaalquote:Op maandag 18 april 2022 08:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze ook een prettige UitStraling?
Dan staan ze te poepenquote:Op maandag 18 april 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ze kijken wat krampachtig wel allemaal
is gewoon Aziatisch hoorquote:Op maandag 18 april 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ze kijken wat krampachtig wel allemaal
Joehoequote:Op maandag 18 april 2022 08:40 schreef Haags het volgende:
Ojee ballie duikt zo de kleedkamer in zonder gesport te hebben
Haags mag datquote:
JIj ook wel hoor, heb daar nooit zoveel moeite mee.quote:
Ben je op sexsvakantie?quote:
Lekker, je ging in de zomer ook nog een keertje toch?quote:Op maandag 18 april 2022 09:21 schreef Haags het volgende:
Weekje Ibiza geboekt begin mei jong0ns.
Lekker man.
Si, eind juli Gran Canariaquote:Op maandag 18 april 2022 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, je ging in de zomer ook nog een keertje toch?
Verandering van strandquote:
Ik ben het na 2 jaar thuiszitten eigenlijk wel zat. Moet er echt tussenuit dit jaar.quote:Op maandag 18 april 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verandering van strand![]()
Je woont zo mooi, ik zou geloof ik niet eens wegwillen als ik op zo plek woonde als jij.
Dan doe je het gelijk maar goed en ga je twee keerquote:Op maandag 18 april 2022 09:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben het na 2 jaar thuiszitten eigenlijk wel zat. Moet er echt tussenuit dit jaar.
Nee nee.. bakje koffiequote:
Lekker, ik doe met je meequote:
Was ook niet verkeerd, maar daar wacht ik nog even meequote:
Veel plezier Ballie; heb je zwembad?quote:Op maandag 18 april 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Ben n huisje na mijn eerste scooterrit met backpack![]()
En 3 keer raden jongens. Er staat hier een waterkoker![]()
Pics van je huisje.quote:Op maandag 18 april 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Nu drie dagen slapen.quote:Op maandag 18 april 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Nu een maand lang smurfenquote:Op maandag 18 april 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Gister BBQ met vrienden gehad. Leek wel een BBQ op een kinderdagverblijfquote:Op maandag 18 april 2022 09:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij gaan naar een brunch met speeltuin zodat we lekker kunnen zuipen.
Wat een hel.quote:Op maandag 18 april 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gister BBQ met vrienden gehad. Leek wel een BBQ op een kinderdagverblijf
Dag libido voor 2022quote:Op maandag 18 april 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Not my BBQ ...quote:Op maandag 18 april 2022 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2022 09:56 schreef mschol het volgende:
misschien zo maar naar ikea, toch niks anders te doen
quote:
Duik je gelijk het zwembad in?quote:Op maandag 18 april 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
ja heb zwembad, foto's komen zo. eerst tas uitpakken en douchen weer denk ik
heb zo'n zwart linnen shirtje aan. nu zit ik ook onder zwarte pluisjes
Aspergesquote:Op maandag 18 april 2022 10:04 schreef Karzai het volgende:
20 graden vandaag, vanmiddag lekker in de tuin zitten en asperges eten
Ach, leuk om vrienden weer te zien. Kan er niet wakker van liggen.quote:Op maandag 18 april 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dag libido voor 2022 [ afbeelding ]
zoals gezegd: ik hoef geen meubels te kijken en kan direct naar het magazijn.quote:Op maandag 18 april 2022 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Met Pasen naar een meubelwinkel![]()
Dat is hetzelfde als tegen een oude incontinente tandarts zeggen "haal al mijn tanden er maar uit joh, verdoving is niet nodig en gebruik alles maar wat je in mijn keuken kunt vinden, ik ben er helemaal klaar voor"
ALS ik een Ikea bezoek, dan is het gelijk de korte route.quote:Op maandag 18 april 2022 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoef geen meubels te kijken, kan direct magazijn in
Rond etenstijd, dus ná werktijd is het ook lekker rustig.quote:Op maandag 18 april 2022 10:08 schreef mschol het volgende:
ik ben ook geen werkloze stakker die doordeweeks, als echt rustig is, daar naartoe kan
ligt eraan wat ik nodig hebquote:Op maandag 18 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALS ik een Ikea bezoek, dan is het gelijk de korte route.
Het is niet zo dat het alle dagen dat jij werktechnisch gezien wel in staat bent om naar de IKEA te gaan het tweede Paasdag isquote:Op maandag 18 april 2022 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals gezegd: ik hoef geen meubels te kijken en kan direct naar het magazijn.
ik ben ook geen werkloze stakker die doordeweeks, als echt rustig is, daar naartoe kan
want iedereen heeft een 9-5 baan...quote:Op maandag 18 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rond etenstijd, dus ná werktijd is het ook lekker rustig.
het is geen tweede paasdag nee, maar de rest van nederland denkt dat welquote:Op maandag 18 april 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het alle dagen dat jij werktechnisch gezien wel in staat bent om naar de IKEA te gaan het tweede Paasdag is
Jij werkt ook nog eens 6 of 7 dagen in de week?quote:Op maandag 18 april 2022 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
want iedereen heeft een 9-5 baan...
rond etenstijd ben ik die online bestellingen nog de deur uit aan het doen
Komen ze je daarna weer ophalen uit Smaland?quote:Op maandag 18 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALS ik een Ikea bezoek, dan is het gelijk de korte route.
Lekker wheelies poppenquote:Op maandag 18 april 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga zo denk ik tanken en beetje aan die scooter wennen
quote:Op maandag 18 april 2022 10:13 schreef Haags het volgende:
Emma Heesters is dus gewoon echt een 10/10 lekkerwijf. @:dud0r
Man man man
Gewoon continue langs die sportschool rijden en joehoe roepen.quote:Op maandag 18 april 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga zo denk ik tanken en beetje aan die scooter wennen
Wie?quote:Op maandag 18 april 2022 10:13 schreef Haags het volgende:
Emma Heesters is dus gewoon echt een 10/10 lekkerwijf. @:dud0r
Man man man
want in het weekend is het lekker rustig wil je zeggen? think againquote:Op maandag 18 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij werkt ook nog eens 6 of 7 dagen in de week?
Ik las wat anders.quote:Op maandag 18 april 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
ja heb zwembad, foto's komen zo. eerst tas uitpakken en douchen weer denk ik
heb zo'n zwart linnen shirtje aan. nu zit ik ook onder zwarte luisjes
Nee, dat is niet wat ik zei.quote:Op maandag 18 april 2022 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
want in het weekend is het lekker rustig wil je zeggen? think again
het is acceptabeler, maar verre van rustig
Volgens mij werkt mschol inderdaad zo'n beetje de hele weekquote:Op maandag 18 april 2022 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij werkt ook nog eens 6 of 7 dagen in de week?
Ik zit in de verkeerde SCquote:
quote:Op maandag 18 april 2022 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij werkt mschol inderdaad zo'n beetje de hele week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |