Dit kan ik bevestigen, ze was echt heel goed. Op het begin hoorde ze zichzelf blijkbaar niet goed, hier hebben we niks van gemerkt. Bovendien was de lichtshow top!quote:Op woensdag 20 april 2022 18:38 schreef Mlita het volgende:
[ instagram ]
Top 3 beste optredens van Paaspop volgens 3FM
In die podcast met S10 laatst zei ze dat ze afgelopen jaar bijna geen muziek had geschreven, dus ik denk het niet. Al zou ik altijd rond Eurovisie een album uitbrengen, dan heb je het momentum. Desnoods kom je met je greatest hits ofzo. Zelfs Duncan wist dat momentum niet vast te houden, en die won nota bene.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:45 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Iemand enig idee of er ook een nieuw album aan zit te komen?
Ik gun het Duncan wel. Dat is hem vorig jaar door corona toch een beetje van hem afgepakt.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:00 schreef molloot200 het volgende:
En wie gaat onze punten uitreiken dit jaar mensen? Duncan of Jeangu lijkt mij, wie denken jullie dat het wordt?
Maar anders wordt het Jeangu afgepaktquote:Op woensdag 20 april 2022 19:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik gun het Duncan wel. Dat is hem vorig jaar door corona toch een beetje van hem afgepakt.
(Onpopulaire mening: Ik hoop niet op Nikkie)
Ik zag een rode achtergrond en dacht, misschien is het Q Music België en daar is Jeremie nu. Ik ga even luisteren!quote:Op donderdag 21 april 2022 09:10 schreef molloot200 het volgende:
Is ze in België op het moment? Ik zie haar in stories met Jeremie
Beetje een raar interviewquote:Op donderdag 21 april 2022 09:59 schreef blackswangreen het volgende:
https://qmusic.be/nieuws/(...)pt-met-stemproblemen
De uitzending is blijkbaar al geweest.
Hoogmoed komt voor de valquote:Op donderdag 21 april 2022 13:17 schreef Em31 het volgende:
Story van AVROTROS, met het vertrouwen op de finale zit het in ieder geval wel goed
[ afbeelding ]
Zozo, die hebben vertrouwen in de Waalse jury.quote:Op donderdag 21 april 2022 13:17 schreef Em31 het volgende:
Story van AVROTROS, met het vertrouwen op de finale zit het in ieder geval wel goed
[ afbeelding ]
Haar nummer doet het hartstikke goed, dus een beetje vertrouwen is niet misplaatst natuurlijk.quote:
Ze heeft De Diepte ook daar gezongen, zie ik nu op de website. Het was vroeg denk ik, ze klonk een beetje schorquote:
Emma Wortelboer natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2022 11:00 schreef molloot200 het volgende:
En wie gaat onze punten uitreiken dit jaar mensen? Duncan of Jeangu lijkt mij, wie denken jullie dat het wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |